eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Druk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Katowice: Druk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych
Numer ogłoszenia: 82009 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36973 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawy materiałów promocyjno-informacyjnych. Wymagania odnośnie wszystkich zakresów: 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej wzory logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Województwa Śląskiego z napisem: Śląskie. Pozytywna energia, logo Unii Europejskiej w dniu zawarcia umowy (dotyczy zakresu I B, III i IV). 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekty graficzne w formie elektronicznej w dniu zawarcia umowy (dotyczy zakresu I A i II). 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wzór przedmiotu zamówienia zawierający m.in.: układ graficzny, propozycję nadruków w terminie: - do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (dla zakresów I, II, IV); - do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (dla zakresu III). 4. Zamawiający naniesie uwagi do przedstawionego do akceptacji ostatecznego wzoru przedmiotu zamówienia w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania w/w wzoru od Wykonawcy (dla każdego zakresu odrębnie). 5. Wykonawca uwzględni i naniesie uwagi do w/w wzoru w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia przekazania uwag (dla każdego zakresu odrębnie). 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wzoru przedmiotu zamówienia (dla każdego zakresu odrębnie). 7. W razie stwierdzenia braków lub wad w przedmiocie zamówienia bądź dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca obowiązany jest do jego uzupełnienia lub wymiany na zgodny z powyższymi warunkami na własny koszt, w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. 8. W ramach współpracy z Zamawiającym Wykonawca wyznaczy osobę prowadzącą zlecenie oraz osobę zastępującą. Współpraca będzie polegała na pisemnej i mailowej korespondencji z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 22.45.91.00 - Nalepki i taśmy reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany będzie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Naklejki reklamowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAMPON-DRUK Robert Zawadzki, ul. Daliowa 44, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2543,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1722,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1722,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16605,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Plakat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa PINAKOLADA.PL Wojciech Hankiewicz, u. Mikołowska 39/21, 40-066 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1127,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 819,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23,37 / Oferta z najwyższą ceną: 1476,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kalendarz na 2012 rok

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ACME Karolina Osierda, ul. Łąkowa 18, 43-332 Pisarzowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 993,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Torba papierowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAMPON-DRUK Robert Zawadzki, ul. Daliowa 44, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4182,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4114,35 / Oferta z najwyższą ceną: 7076,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.