eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Adaptacja budynku biurowego w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 28 przeznaczonego na siedzibę Urzędu Celnego w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Toruń: Adaptacja budynku biurowego w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 28 przeznaczonego na siedzibę Urzędu Celnego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 81993 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58783 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Toruniu, ul. Mazowiecka 63, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 611-73-03, faks 56 611 74 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku biurowego w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 28 przeznaczonego na siedzibę Urzędu Celnego w Bydgoszczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane do wykonania na nieruchomości przy ul. Hetmańskiej 28 w Bydgoszczy, a w szczególności: 1) Budynek biurowy przy ul. Hetmańskiej 28 w części użytkowanej przez Zamawiającego: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wykonanie robót ogólnobudowlanych, c) wykonanie robót wykończeniowych, d) wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, e) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z dostawą i podłączeniem agregatu prądotwórczego, f) wykonanie nowej instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania, g) wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej i automatyki, h) wykonanie nowej instalacji klimatyzacji, i) wykonanie nowej instalacji sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu, j) wykonanie nowej instalacji komputerowej i telefonicznej wraz z dedykowaną instalacją elektryczną oraz dostawą i podłączeniem UPS. 2) Budynek biurowy przy ul. Hetmańskiej 28 w częściach wspólnych: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wykonanie robót ogólnobudowlanych, c) wykonanie robót wykończeniowych, d) wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, e) wykonanie nowej instalacji elektrycznej, f) wykonanie nowej instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania, g) wykonanie nowej instalacji sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu. 3) Roboty zewnętrzne: a) budowa miejsc postojowych, b) budowa ogrodzenia, c) budowa wiaty dla agregatu. 2. Zamawiający oświadcza, że posiada: a) prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane; b) decyzję nr 1346 (WAB.II.6740.1650.2014.EW) z dnia 22 grudnia 2014 r. wydaną przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy, która zatwierdza projekt budowlany i udziela Zamawiającemu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla Izby Celnej w Toruniu z siedzibą przy ul. Mazowieckiej 63 w Toruniu, polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku laboratorium przy ul. Hetmańskiej 28 (dz. Nr 75/1, 76/1, 76/3 obr. 112) w Bydgoszczy na biura Urzędu Celnego w Bydgoszczy wraz z przebudową wewnętrznej instalacji wod-kan, c.o., wentylacji i elektroenergetycznej (Załącznik nr 6 do SIWZ); 3. Charakterystyka nieruchomości, na której będzie zrealizowany przedmiot zamówienia: 1) Izba Celna w Toruniu posiada w trwałym zarządzie 46,52/100 części udziału w nieruchomości przy ul. Hetmańskiej 28. Pozostałymi użytkownikami nieruchomości są: - Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego, posiada 28,56/100 części udziału w nieruchomości, - Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, posiada 15,39/100 części udziału w nieruchomości, - Krajowe Centrum Hodowli Zwierząt w Warszawie, posiada 9,53/100 części udziału w nieruchomości, 2) Roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem będą wykonywane w części użytkowanej przez Izbę Celną w Toruniu oraz w części wspólnej. 4. Roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, będą realizowane w czynnym budynku w dni robocze (od poniedziałku do piątku) oraz w dni wolne od pracy, z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu, zapyleniu lub uciążliwe będą prowadzone po godzinie 1600 w dni robocze lub w dni wolne od pracy. Zamawiający zaleca Wykonawcom, dla należytego przygotowania oferty, odbyć wizję lokalną nieruchomości objętej realizacją zamówienia. Udział w wizji lokalnej jest zalecany (nie jest obowiązkowy). Wizja lokalna zostanie zorganizowana w terminach uzgodnionych indywidualnie z zainteresowanymi Wykonawcami. Z przeprowadzonych wizji lokalnych zostanie sporządzona notatka przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ oraz Załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy wraz z załącznikami). Wykaz dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej także STWiORB szczegółowo opisujących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający przygotuje i przekaże dokumentację projektową oraz STWiORB opisujące przedmiot zamówienia na płycie DVD na wniosek Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót zostały sporządzone przy pomocy programu do kosztorysowania robót budowlanych RODOS. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał pomocniczy. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. Dokumentacja projektowa i STWiORB stanowią podstawę do obliczenia wynagrodzenia zgodnie z rozdziałem XIV SIWZ Opis sposobu obliczania ceny przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie rozwiązań równoważnych, polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej i STWiORB, które zostały opisane za pomocą nazw własnych produktów, producentów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Pod pojęciem parametry rozumie się w szczególności funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w STWiORB. 6. Przedmiary robót zawarte w Załączniku nr 6 do SIWZ należy potraktować pomocniczo przy obliczaniu ceny oferty. Natomiast Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo przeanalizować przedmiary odnosząc się do zakresu robót objętych pozostałą dokumentacją projektową i STWiORB, ponadto winien jest uwzględnić pozostałe koszty nie ujęte w przedmiarach, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający informuje, iż za wykonanie przedmiotu zamówienia obowiązującą formą zapłaty będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 8. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Szczegółowy opis powierzenia części zamówienia podwykonawcom zawiera rozdział XIX SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi przez okres wskazany w ofercie (minimum 60 miesięcy) od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń. Oferowany przez Wykonawcę okres rękojmi nie może być krótszy niż oferowany okres gwarancji. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi są określone w § 9 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był minimum 60 miesięczną gwarancją od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót budowlanych bez zastrzeżeń. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi są określone w § 9 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum pn. INSTALCO Firma INSTALCO Tomasz Kątny Firma KORBUD Józef Korczak, ul. Przemysłowa 9, 86-010 Koronowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2218166,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2464000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2464000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3152087,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.