eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa ul. Koziełka na odcinku od ul. Dworcowej do ul. Jęczmiennej oraz ul. Jęczmiennej na odcinku od ul. Koziełka do ul. Wolności w Knurowie - etap III, obejmujący przebudowę ul. Jęczmiennej na odcinku od skrzyżowania z ul. Koziełka do skrzyżowania z ul. Wolności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-11

Ogłoszenie nr 81927 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.

Knurów: Przebudowa ul. Koziełka na odcinku od ul. Dworcowej do ul. Jęczmiennej oraz ul. Jęczmiennej na odcinku od ul. Koziełka do ul. Wolności w Knurowie - etap III, obejmujący przebudowę ul. Jęczmiennej na odcinku od skrzyżowania z ul. Koziełka do skrzyżowania z ul. Wolności
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 56103-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana  5, 44190   Knurów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 392 308, faks 32 2351521, 3392292, e-mail zp@knurow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Koziełka na odcinku od ul. Dworcowej do ul. Jęczmiennej oraz ul. Jęczmiennej na odcinku od ul. Koziełka do ul. Wolności w Knurowie - etap III, obejmujący przebudowę ul. Jęczmiennej na odcinku od skrzyżowania z ul. Koziełka do skrzyżowania z ul. Wolności

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie III Etapu zadania, tj.: wykonanie przebudowy odcinka ul. Jęczmiennej oznaczonego w dokumentacji projektowej jako Odcinek IV (ul. Jęczmienna od km 0 + 017,83 do km 0 + 220,41 wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Wolności), a w szczególności: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy wraz z podbudową, w tym: a.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 5 cm, a.2) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 6 cm, a.3) podbudowa z betonu asfaltowego grub. 7 cm, a.4) podbudowa tłuczniowa warstwa górna grub. 15 cm, a.5) podbudowa tłuczniowa warstwa dolna grub. 20 cm a.6) warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym grub. 30 cm, b) wykonanie nowej nawierzchni chodników wraz podbudową, w tym: b.1) kostka brukowa betonowa grub 8 cm, b.2) podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm, b.3) podbudowa tłuczniowa grub. 20 cm, c) wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z podbudową, w tym: c.1) kostka brukowa betonowa grub. 8 cm, c.2) podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm, c.3) podbudowa tłuczniowa grub. 25 cm, d) wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: d.1) wpusty uliczne O 500 z uchylną kratą i koszami - 5 szt., d.2) studnie kanalizacji deszczowej O 1200 - 3 szt., d.3) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC O 315, d.4) przykanaliki z rur PVC O 200, e) wykonanie przepustu O 800 w km 0 + 107,09 ul. Jęczmienna, f) wykonanie przepustu skrzynkowego 100 x 175 cm w km 0 + 202,36 ul. Jęczmienna, g) wykonanie nowego oświetlenia ulicy, w tym: g.1) słupy oświetleniowe o wysokości 9 m z wysięgnikiem łukowym, na fundamencie betonowym, wraz z oprawami LED - 7 szt., g.2) ułożenie kabli oświetlenia ulicznego, h) wykonanie robót towarzyszących (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, regulacja urządzeń podziemnych, plantowanie i humusowanie poboczy wraz z obsianiem trawą, itp.), 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu, 3) wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu w przypadku dezaktualizacji zatwierdzenia projektu organizacji ruchu dostarczonego przez Zamawiającego, 4) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, wykonanym przez Wykonawcę, 5) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego (lub wykonanym przez Wykonawcę). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy. 7. Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje ww. przedmiot zamówienia w następujących terminach: 1) termin rozpoczęcia opracowywania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - w dniu podpisania umowy; 2) termin rozpoczęcia robót - do 3 dni od daty przekazania placu budowy, 3) termin przekazania placu budowy - do 10 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót., 4) termin zakończenia - zgodnie z deklaracją Wykonawcy, zawartą w ofercie, z tym że zadeklarowany termin nie może być dłuższy niż 24 tygodni od daty przekazania placu budowy. Za termin zakończenia, o którym mowa powyżej, rozumie się datę pisemnego powiadomienia Zamawiającego o osiągnięciu gotowości do odbioru końcowego, po uprzednim uzyskaniu potwierdzenia przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego gotowości do odbioru końcowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 11 pkt 4÷6 wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233120-6, 45112700-2, 45231300-8, 45231400-9, 45232200-4, 45316100-6, 45231600-1, 45233290-8, 45236000-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT891648.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FIL-BUD Sp. z o. o.,  filbud.gliwce@wp.pl,  ul. Sikorskiego 115A,  44-103,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 839312.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 839312.05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1120837.30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: roboty elektryczne
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.