eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Usługa przeprowadzenia kursu glazurnik, malarz-szpachlarz, brukarz i zajęć aktywizacji zawodowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Koronowo: Usługa przeprowadzenia kursu glazurnik, malarz-szpachlarz, brukarz i zajęć aktywizacji zawodowej
Numer ogłoszenia: 81901 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38881 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie, ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursu glazurnik, malarz-szpachlarz, brukarz i zajęć aktywizacji zawodowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 3 kursów przyuczających do zawodów: glazurnika, malarza - szpachlarza i brukarza oraz 3 cyklów zajęć aktywizacji zawodowej w ramach realizacji projektu systemowego Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Ukończenie kursów zwiększy prawdopodobieństwo podjęcia aktywności zawodowej skazanych opuszczających Zakład Karny. Na zamówienie składa się przeprowadzenie: Część 1 Kurs glazurnika - W kursie uczestniczyć będzie 13 skazanych. - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 31 maja 2011r. - Kurs realizowany będzie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Wykonawca przygotuje uczestników kursu do wykonywania pracy w zawodzie glazurnik w tym min: poznanie narzędzi, materiałów, obsługa używanych sprzętów, przygotowanie podłoża, techniki prac, itp. - Pomieszczenia do praktycznej nauki znajdują się na terenie Zakładu Karnego w Koronowie. Miejsce realizacji kursu każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamawiający udostępni wykonawcy w ramach realizacji kursu sprzęt w postaci: przecinarki do glazury, szlifierki kątowej, wiertarki udarowej. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 100 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i praktycznych (80 godz.) przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 min. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. - Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie w zakresie BHP, oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie (także osób rezerwowych) stwierdzające możliwość uczestniczenia skazanych w kursie glazurnika. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkoleń konieczny sprzęt, narzędzia, materiały oraz odzież ochronną, materiały dydaktyczne i piśmiennicze (skrypty, podręczniki itp.) - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się egzaminem końcowym z zagadnień teoretycznych oraz praktycznych przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Egzamin sprawdzający przeprowadzi stosowna komisja powołana przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z egzaminu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej i uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenie nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. Część 2 Kurs malarza - szpachlarza - W kursie uczestniczyć będzie 13 skazanych - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 31 maja 2011r. - Kurs realizowany będzie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Wykonawca przygotuje uczestników kursu do wykonywania pracy w zawodzie malarz-szpachlarz w tym min: poznanie narzędzi, materiałów, sprzętu używanego przy szpachlowaniu i malowaniu, przygotowanie podłoży do szpachlowania i malowania, techniki prac, itp. - Pomieszczenia do praktycznej nauki znajdują się na terenie Zakładu Karnego w Koronowie. Miejsce realizacji kursu każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamawiający udostępni wykonawcy w ramach realizacji kursu sprzęt malarski: rusztowanie, drabiny, wiertarka udarowa. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 100 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i praktycznych (80 godz.) przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 min. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. - Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie zawodowym w zakresie BHP, oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie (także osób rezerwowych) stwierdzające możliwość uczestniczenia skazanych w kursie malarza. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały oraz odzież ochronną, materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.) Zamawiający zapewnia uczestnikom kursu podstawowe materiały biurowe w postaci długopisów i zeszytów. - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się egzaminem końcowym z zagadnień teoretycznych oraz praktycznych przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Egzamin sprawdzający przeprowadzi stosowna komisja powołana przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z egzaminu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenie nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. Część 3 Kurs brukarza - W kursie uczestniczyć będzie 12 skazanych. - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 31 maja 2011r. - Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Wykonawca przygotuje uczestników kursu do wykonywania pracy w zawodzie brukarza w tym min: poznanie narzędzi, materiałów, sprzętu używanego, przygotowaniu podłoża, poznanie sposobów układania kostki brukowej itp. - Plac przeznaczony do praktycznej nauki znajduje się na terenie Zakładu Karnego w Koronowie. Miejsce realizacji kursu każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamawiający udostępni Wykonawcy w ramach realizacji kursu następujący sprzęt: zagęszczarka, przecinarka do kostki, betoniarka, młot udarowo obrotowy, niwelator laserowy, taczki. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 100 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i praktycznych (80 godz.) przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. - Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie zawodowym w zakresie BHP, oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie (także osób rezerwowych) stwierdzające możliwość uczestniczenia skazanych w kursie brukarza. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały oraz odzież ochronną, materiały dydaktyczne i piśmiennicze (skrypty, podręczniki itp.) - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się egzaminem końcowym z zagadnień teoretycznych oraz praktycznych przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Egzamin sprawdzający przeprowadzi stosowna komisja powołana przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z egzaminu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej i uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenie nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. Część 4 Zajęcia aktywizacji zawodowej - Przeprowadzenie trzech cykli zajęć aktywizacji zawodowej dla 13,13 i 12 skazanych, łącznie 38 osób. - Każdy cykl zajęć aktywizacji obejmuje 20 godz. W tym zajęcia grupowe i konsultacje indywidualne. - Zajęcia odbywać się będą w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Aktywizacją zawodową zostaną objęci skazani uczestniczący w kursach przyuczających do zawodu. - Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 31 maja 2011r. - Wykonawca przygotuje uczestników do prawidłowego i sprawnego poruszania się na rynku pracy w tym min. umiejętność prowadzenia rozmów z pracodawcami, przygotowywanie CV i listów motywacyjnych przy użyciu komputera itd. - Zajęcia odbędą się na terenie Zakładu Karnego w Koronowie. - Zamawiający udostępni Wykonawcy w ramach realizacji kursu salę komputerową z 11 stanowiskami. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania. - Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć materiały dydaktyczne i piśmiennicze (zeszyty, długopisy, skrypty, podręczniki itp.) - Osoby uczestniczące w aktywizacji zawodowej, które uczestniczyły w co najmniej 80% zajęć uzyskają odpowiednie zaświadczenie. Zamawiający udostępnia sprzęt zakupiony w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: glazurnik

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja, ul. Kościuszki 36/22, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13821,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21320,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: malarz-szpachlarz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEST COMPLEX, ul. Zagonowa 12, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13008,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17862,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: brukarz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEST COMPLEX, ul. Zagonowa 12, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23544,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zajęcia aktywizacji zawodowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFO BIZ Profesjonalna Edukacja, ul. Kościuszki 36/22, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.