eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Zakup i montaż dźwigu osobowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Inspektoratu ZUS w Ostrołęce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Płock: Zakup i montaż dźwigu osobowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Inspektoratu ZUS w Ostrołęce
Numer ogłoszenia: 81865 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43123 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, ul. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2625271, faks 24 2625660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż dźwigu osobowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Inspektoratu ZUS w Ostrołęce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana jednego dźwigu osobowego dostosowanego do użytkowania przez osoby niepełnosprawne w budynku Inspektoratu ZUS w Ostrołęce wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej. Zakres prac obejmuje: 1.Przygotowanie szczegółowego harmonogramu realizacji robót oraz wykonanie prac budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedstawić szczegółowy harmonogram realizacji robót Zamawiającemu do akceptacji przed podpisaniem Umowy. 2.Demontaż istniejącego urządzenia dźwigowego wraz z osprzętem, który Wykonawca zobowiązany jest wywieźć z terenu budowy i poddać utylizacji (na koszt Wykonawcy). 3.Dostawę i montaż jednego nowego dźwigu w miejsce dźwigu zdemontowanego, przy czym dostawa i montaż dotyczą kompletnych urządzeń mechanicznych i elektrycznych dźwigu wraz z wykonaniem niezbędnych do tego prac w tym budowlanych (m.in.: prace malarskie i remontowe, prace elektroinstalacyjne - wykonanie prac elektrycznych związanych z doprowadzeniem zasilania do dźwigu wg wytycznych producenta dźwigu, oraz wykonanie pomiarów zakończonych protokołami pomiaru). 4.Uzyskanie decyzji właściwego organu pozwalającego na eksploatację dźwigu (UDT), 5.Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów odbiorowych oraz przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego z obsługi dźwigu (m.in. w zakresie awaryjnego uwalniania osób z kabiny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, parametry, wymagania techniczne dźwigu oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w: Załączniku Nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku Nr 6 do SIWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Załączniku Nr 7 do SIWZ - Przedmiar robót, który ma jedynie charakter informacyjny i nie jest obligatoryjny dla Wykonawcy. Może być traktowany tylko pomocniczo do przygotowania oferty cenowej. Oznacza to, że Wykonawca dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty określone w opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIFTPROJEKT Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik, Kalinowo 86, 07-300 Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188617,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 157700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 157700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 244155,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.