eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Roboty budowlane w przedmiocie dostosowanie budynku pawilonu pulmonologicznego- zakaźnego do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy szpitalnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Sanok: Roboty budowlane w przedmiocie dostosowanie budynku pawilonu pulmonologicznego- zakaźnego do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy szpitalnej.
Numer ogłoszenia: 81844 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41804 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w przedmiocie dostosowanie budynku pawilonu pulmonologicznego- zakaźnego do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy szpitalnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty budowlano - instalacyjne w przedmiocie Dostosowanie budynku pawilonu pulmonologicznego- zakaźnego do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy szpitalnej 1.2 Roboty objęte niniejszym postępowaniem muszą być wykonane zgodnie z zawartą umową, dokumentacją przetargową, załącznikami do SIWZ, w oparciu o dokumentację projektową, warunki uzgodnień i opinii dołączonych do dokumentacji projektowej, prawo budowlane, w szczególności z art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. r. 2010, poz. 243, nr 1623 - tekst jednolity, ze zm., dalej przywoływana jako Prawo Budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, Polskie Normy oraz w oparciu o wydane pozwolenie na budowę i zgłoszenie budowy. 1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: wykonania rozbiórek i demontażu - wyburzenie części schodów zewnętrznych, - demontaż drzwi zewnętrznych - wyburzenie klatki schodowej, - rozebranie pokrycia dachowego - wycięcie otworów drzwiowych do windy w istniejącej ścianie wewnętrznej (na parterze na piętrze) wykonanie robót budowlano-montażowych - wykucie otworów w maszynowni (kanał wentylacyjny, przejście przewodów) - wykonaniem podszybia pod windę, fundamentów i ścian fundamentowych, - wykonanie schodów zewnętrzne i pochylni dla niepełnosprawnych - wykonanie stolarki wewnętrznej i wewnętrznej - wykonanie robót wykończeniowych dostawa i montaż windy w szybie wykonanie instalacji elektrycznej wykonanie systemu oddymiania 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Projekty budowlane, dokumentacja techniczna (załącznik nr 8 do SIWZ). 2) Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót STWiOR (załącznik nr 9do SIWZ) 3) Przedmiary robót (załącznik nr 10 do SIWZ) 1.5 Na Wykonawcy ciążą obowiązki określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 1.6Zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę starannej wizji lokalnej na terenie Szpitala, w obszarze wykonania przedmiotu zamówienia, przed złożeniem oferty w postępowaniu. W wypadku braku dokonania wizji lokalnej albo nienależytym dokonaniu wizji lokalnej oraz zaistnienia błędów, braków, wad lub nieścisłości w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, których to błędów, braków, wad lub nieścisłości można by uniknąć, gdyby wizja lokalna została wykonana należycie, Wykonawca poniesie odpowiedzialność za wszelkie szkody (zarówno straty rzeczywiste, jak i utracone korzyści) powstałe u Zamawiającego w związku z brakiem dokonania albo nienależytym dokonaniem wizji lokalnej. 1.7 Roboty budowlane prowadzone będą w okresie funkcjonowania szpitala. Nie przewiduje się zamknięcia szpitala na czas prowadzenia robót, w związku z powyższym Wykonawca ma obowiązek zapewnić prowadzenie robót w sposób niekolidujący z jego funkcjonowaniem 1.8Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.9 Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.21.51.40 -8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów szpitalnych 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.00.00-3 Roboty malarskie i szklarskie 45.26.25.00-6 Roboty murarskie i murowe 45.42.11.00-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.12.00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 42.41.61.00-6 windy 1.10 Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazano nazwy własne Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, tj. takich, których jakość oraz parametry techniczne są równe lub korzystniejsze od wskazanych w SIWZ. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza przyjęcie rozwiązań równoważnych opisywanym, przy czym ich jakość nie może być gorsza od jakości opisanego przedmiotu zamówienia. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Nie jest to jednak oferta identyczna ze wskazanym przedmiotem zamówienia. 1.11 Podwykonawstwo w wykonaniu przedmiotu zamówienia: Wykonawca zamierzający powierzyć podwykonawcom realizację jakiegoś elementu zamówienia zobowiązany jest umieścić taką informację w składanej ofercie (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku do niniejszej SIWZ) wraz z podaniem części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji, o której mowa powyżej, będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złożył ofertę. 1.12 Wykonawca udzieli Zamawiającemu umownej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (tj. zgodnie z postanowieniami załącznika do SIWZ stanowiącego wzór umowy). 1.13 Warunki i zasady płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku do SIWZ stanowiącym wzór umowy, jaka zostanie zawarta przez Zamawiającego z wyłonionym wykonawcą. 1.14 Przedmiar robót ( załącznik do SIWZ) może nie zawierać całości robót koniecznych do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i stanowi tylko element pomocniczy do określenia wartości przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć do Zamawiającego po podpisaniu umowy na warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ harmonogram, rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia (przedmiotu Umowy) oraz uproszczoną kalkulację, sporządzoną na bazie i z wykorzystaniem Przedmiaru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-8, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.44.00.00-3, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.31.12.00-2, 42.41.61.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Budowlane w Krośnie S.A., ul.Lewakowskiego 25, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 303671,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 392999,99

  • Oferta z najniższą ceną: 392999,99 / Oferta z najwyższą ceną: 462653,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.