eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Osuszenie ścian piwnicznych budynku Najwyższej Izby Kontroli - Delegatura w Poznaniu, ul. Dożynkowa 9H oraz wykonanie boksu na odpady bytowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Poznań: Osuszenie ścian piwnicznych budynku Najwyższej Izby Kontroli - Delegatura w Poznaniu, ul. Dożynkowa 9H oraz wykonanie boksu na odpady bytowe
Numer ogłoszenia: 81809 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Poznaniu , ul. Dożynkowa 9H, 61-662 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 65 56 200, faks 61 65 56 201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Osuszenie ścian piwnicznych budynku Najwyższej Izby Kontroli - Delegatura w Poznaniu, ul. Dożynkowa 9H oraz wykonanie boksu na odpady bytowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowią: Dokumentacja projektowa - zał. nr 8 do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 9 do SIWZ; Przedmiary robót - zał. nr 10 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: Roboty ogrodnicze - przesadzenie istniejącej zieleni znajdującej się w obrębie planowanych robót budowlanych oraz ponowne jej zasadzenie po zakończeniu prac; Roboty demontażowe - demontaż granitowych płyt cokołowych, betonowych płyt chodnikowych, fragmentów obrzutki betonowej w strefie przyziemia; Roboty rozbiórkowe - rozbiórka poniżej istniejącego poziomu terenu pozostałości schodów zewnętrznych prowadzących do byłej kotłowni, ścian i fundamentów byłego składu opału i studzienek piwnicznych; Roboty ziemne - wykonanie wykopów wokół budynku do poziomu ław fundamentowych i ich umocnienie; odsłonięcie i oczyszczenie lica fundamentów; Skucie zawilgoconych tynków oraz pozostałości wcześniej wykonywanych prac izolacyjnych; Usunięcie skutych tynków na wysypisko odpadów; Wykonanie nowych izolacji pionowych; Wykonanie drenażu wokół budynku wraz ze studzienkami rewizyjnymi oraz podłączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej; Obsypka żwirowa wykonanego drenażu; Wykonanie nowych studzienek piwnicznych; Ułożenie wierzchniej warstwy ze żwiru wraz z krawężnikiem - opornikami; Uporządkowanie systemu odprowadzania wód opadowych z dachu i najbliższego otoczenia budynku; Ponowne wykonanie cokołu na budynku wraz z opaską z kruszywa gruboziarnistego - opaska obwodowa; Zabudowa czerpni powietrza zlokalizowanej w szczycie budynku; Wykonanie boksu na odpady bytowe; Oczyszczenie terenu po wykonanych pracach wraz z uporządkowaniem terenu wokół budynku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnosić w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu nr rachunku 44 1010 1469 0013 5513 9120 0000 (rachunek nie jest oprocentowany). Potwierdzeniem wniesienia wadium w pieniądzu jest kserokopia dowodu jego wniesienia załączona do oferty. Kserokopia ta powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz. Jeżeli wadium nie jest wnoszone w pieniądzu, to w ofercie należy dostarczyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 oraz 4 PZP. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP, sporządzone wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania. 1) Pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP, sporządzone wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ; 2) Wykonawcy, w tym zakresie muszą wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r. Poz. 1372), odpowiadające rodzajem zakresowi robót objętych niniejszym postępowaniem (wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych budynków) o wartości brutto każdej z tych robót nie mniejszej niż 400 tys. zł (czterysta tysięcy zł). Wymagana forma i treść wykazu stanowi załącznik nr 6 do siwz. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykazu robót wraz z dowodami potwierdzającymi , że roboty w nim wykonane zostały należycie wykonane (załącznik nr 6 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP, sporządzone wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ; 2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, sporządzone wg wzoru na zał. nr 7 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń (załącznik nr 3 i 7 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP, sporządzone wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ; 2) Wykazanie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która wpisana jest na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP, sporządzone wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem zakresowi robót objętych niniejszym postępowaniem (wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych budynków), wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, sporządzony wg wzoru na zał. nr 6 do SIWZ;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

druk oferty, dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku wstrzymania robót lub przerwy w robotach powstałych w wyniku działania Zamawiającego lub organów władzy publicznej. Zajście okoliczności, o których mowa wyżej wymaga potwierdzenia przez inspektora nadzoru stosownym wpisem do dziennika budowy, przy czym przesunięcie terminu zakończenia robót może nastąpić maksymalnie o tyle dni ile trwały jego przyczyny; 2) Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia umownego (brutto) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT; 3) Zamawiający dopuszcza zmianę osób wykonujących zamówienie (po stronie Wykonawcy), wymienionych w ust. 2, pod warunkiem, że osoby nowe będą posiadać kwalifikacje określone w pkt. 3.A lit. c SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Poznaniu 61-662 Poznań, ul. Dożynkowa 9H.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Poznaniu 61-662 Poznań, ul. Dożynkowa 9H, pok 209 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.