eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych i konferencyjnych dla Departamentu Funduszy Europejskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Warszawa: Dostawa mebli biurowych i konferencyjnych dla Departamentu Funduszy Europejskich
Numer ogłoszenia: 81785 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, fax 022 5292780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i konferencyjnych dla Departamentu Funduszy Europejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego mebli biurowych i konferencyjnych. Meble wykonane z płyty oklejone melaminą (struktura) w kolorze OLCHA (odcień do uzgodnienia z Zamawiającym). 1. Stół konferencyjny wykonany na stelażu metalowym, do którego przytwierdzony jest: - blat z płyty wiórowej o grubości nie mniejszej niż 28 mm - krawędzie oklejone obrzeżem PCV o grubości 2 mm. - mocowanie blatu do stelaża (metoda mocowania do uzgodnienia z Zamawiającym) z zachowaniem odległości od krawędzi blatu do krawędzi stelaża (odległość do uzgodnienia z Zamawiającym) - cztery metalowe czarne malowane proszkowo okrągłe nogi o średnicy 60 mm z regulacją wysokości w dolnej części nogi (wkręcanie/wykręcanie). - 16 szt. 2. Krzesło konferencyjne, tapicerowane stylistycznie zbliżone do krzesła typu GABOR, szer. siedziska 430 mm. Kolor obicia tapicerskiego do uzgodnienia z Zamawiającym - 80szt. 3. Biurko duże z prawej strony szafka z trzema szufladami zamykana na zamek centralny. Po lewej stronie półka na komputer. Wysuwana półka na klawiaturę. Blat wykonany z płyty 25 mm i oklejony obrzeżem PCV 2 mm. Boki wykonane z płyty 18 mm. Wszystkie widoczne krawędzie oklejone PCV 2 mm. Pozostałe - obrzeże 0,5 mm. Meble łączone na złącza mimośrodowe - 17 szt. 4. Kontenerek z pięcioma szufladami, zamykany na zamek centralny. Kontener wykonany z płyty 18 mm. Blat wykonany z płyty 25 mm. Blat i wszystkie widoczne krawędzie okleinowane PCV 2 mm - 17 szt. 5. Krzesła obrotowe z podłokietnikami, rehabilitacyjne, z wysokim oparciem wyprofilowanym w części lędźwiowej regulowanym kątem oparcia oraz wysokości siedziska, z podłokietnikami. Kolorystyka tapicerki: do uzgodnienia z Zamawiającym. Siedzisko 460 mm- 17 szt. 6. Witryna z jedną półką (2 pola) w części przeszklonej i zamykaną szafką na zamek (drzwi witryny przeszklone w ramie). Witryna oszkolna ma stanowić 2/5 a 3/5 drzwi na dole. Wieniec górny - płyta 25 mm, wieniec dolny na stopkach regulowanych oraz pozostałe elementy - płyta 18 mm. Wszystkie widoczne krawędzie okleinowane PCV 2 mm - 14 szt. 7. Szafa aktowa z 4 półkami (5 pól) zamykana na zamek. Wieniec górny - płyta 25 mm, wieniec dolny na stopkach regulowanych oraz pozostałe elementy - płyta 18 mm. Wszystkie widoczne krawędzie okleinowane PCV 2 mm. - 20 szt. 8. Nadstawka na szafę aktową zamykana na zamek (1 półka, 2 pola). Wieniec górny - płyta 25 mm, wieniec dolny oraz pozostałe elementy - płyta 18mm, Wszystkie widoczne krawędzie okleinowane PCV 2 mm -16 szt. 9. Szafa ubraniowa zamykana na zamek patentowy. Wieniec górny - płyta 25 mm, wieniec dolny na stopkach regulowanych oraz pozostałe elementy - płyta 18 mm. Wszystkie widoczne krawędzie okleinowane PCV 2 mm.- 10 szt. 10. Stolik okrągły o średnicy 800 mm. Na jednej nodze profilowanej, o wysokości 750 mm*). Wszystkie widoczne krawędzie okleinowane PCV 2 mm - 14 szt. 11. Fotel skórzany z drewnianym wykończeniem podstawy jezdnej i podłokietników z możliwością blokady siedziska w dowolnie obranej pozycji. Ergonomicznie wyprofilowane siedzisko, oraz oparcie w części lędźwiowej. Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym - 6 szt. Dodatkowe wymagania: 1) Pożądane jest, aby Wykonawca w ofercie wskazał adres strony internetowej, na której będą przedstawione oferowane meble lub dołączył do oferty zdjęcia lub katalog oferowanych mebli. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (ul. Wspólna 1/3 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy), 2) zamontowania i przeniesienia mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego i ustawienia we wskazanym miejscu, 3) zapewnienia ekipy (osób), która dokona sprawnego montażu i rozmieszczenia mebli zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 4) W celu potwierdzenia, że oferowane meble spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowane meble posiadają: a) Certyfikat,atest potwierdzający, że wszystkie fotele i krzesła obite są tkaniną o odporności na ścieranie 40 000 cykli oraz b) certyfikat,atest potwierdzający, że wszystkie fotele i krzesła pokryte są tkaniną trudnozapalną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie Oryginalny kod CPV: 36.14.30.00 - Meble konferencyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.30.00 - Meble konferencyjne Oryginalny kod CPV: 17.21.61.00 - Meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.00 - Meble tapicerowane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 500 (słownie złotych: dwa tysiące pięćset). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank BPH S.A. O/Warszawa ul. Jasna 1 55 1060 0076 0000 3310 0010 8660 Zaleca się dopisać: wadium - BG-WZP-311-32/3/08 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Zamówień Publicznych - pokój 36 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 6. UWAGA - wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczegółowe: a) W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w ust 1 pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument, o którym mowa w Rozdziale 9 pkt 3 niniejszej SIWZ b) W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w ust 1 pkt 2 Wykonawca musi wykazać, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto każda, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, a także załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument, o którym mowa w Rozdziale 9 pkt 4 niniejszej SIWZ. c) W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w ust 1 pkt 3 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument, o którym mowa w Rozdziale 9 pkt 1 niniejszej SIWZ tj. oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. d) W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w ust. 1 pkt 4 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument, o którym mowa w Rozdziale 9 pkt. 2 niniejszej SIWZ tj. oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) przedstawionych przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien wraz z ofertą przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mebli z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Dla każdej pozycji wykazu, należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (protokoły odbioru, referencje itp.). 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 składa dokument zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nauka.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 (wejście główne od ulicy Hożej 20) 00-529 Warszawa pokój nr 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 (wejście główne od ulicy Hożej 20) 00-529 Warszawa pokój nr 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup zestawów mebli pracowniczych zostanie sfinansowany ze srodków niewygasających z końcem roku 2007 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz ze srodków w ramach zatwierdzonych Rocznych Planów działań z pomocy Technicznej w 2008r. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Zakup mebli konferencyjnych zostanie sfinansowany ze środków w ramach zatwierdzonych Planów Działań z Pomocy Technicznej w 2008 r. PO IG i PO IiŚ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.