eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Odnowa oznakowania poziomego na drogach krajowych województwa małopolskiego w latach 2010 - 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Kraków: Odnowa oznakowania poziomego na drogach krajowych województwa małopolskiego w latach 2010 - 2011
Numer ogłoszenia: 81770 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa oznakowania poziomego na drogach krajowych województwa małopolskiego w latach 2010 - 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnowy oznakowania poziomego na drogach krajowych województwa małopolskiego w latach 2010 - 2011 z podziałem na 5 części: Cześć 1 - obejmująca odnowę oznakowania poziomego na drogach krajowych Rejonu Kraków zwana również zadaniem nr 1 Część 2 - obejmująca odnowę oznakowania poziomego na drogach krajowych Rejonu Nowy Sącz zwana również zadaniem nr 2 Część 3 - obejmująca odnowę oznakowania poziomego na drogach krajowych Rejonu Nowy Targ zwana również zadaniem nr 3 Część 4 - obejmująca odnowę oznakowania poziomego na drogach krajowych Rejonu Tarnów zwana również zadaniem nr 4 Część 5 - obejmująca odnowę oznakowania poziomego na drogach krajowych Rejonu Wadowice zwana również zadaniem nr 5. Zgodnie z art. 83 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na nie więcej niż dwie części zamówienia. Zamówienie obejmuje wykonanie w latach 2010 i 2011 na wyznaczonych odcinkach dróg krajowych województwa małopolskiego odnowy oznakowania poziomego (tzw. malowanie zasadnicze lub roboty zasadnicze) oraz bieżące wykonywanie oznakowania poziomego w lokalizacjach i terminach określanych poleceniami Zamawiającego (tzw. malowanie lub roboty cząstkowe). Zakres i lokalizację robót zasadniczych przewidzianych do wykonania w roku 2010 oraz w roku 2011 określono, oddzielnie dla poszczególnych części zamówienia, w załącznikach 1.1-1.5 - Planowane zakresy robót zasadniczych /Tom IV SIWZ/. Zbiorcze zestawienia planowanych ilości robót zasadniczych zawierają Formularze cenowe dla poszczególnych zadań /Rozdział 2 Tomu I SIWZ/. Formularze cenowe zawierają również szacowane dla każdej części zamówienia ilości robót cząstkowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego w przypadku pozyskania dodatkowych środków finansowych na odnowę oznakowania poziomego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium odpowiednio dla: Części nr 1 - 22 000,00 zł (dwadzieścia dwa tysiące złotych) Części nr 2 - 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) Części nr 3 - 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) Części nr 4 - 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) Części nr 5 - 13 000,00 zł (trzynaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał /zakończył/ na drogach klasy minimum G, w ramach jednego lub kilku zadań, oznakowanie poziome o łącznej powierzchni malowania wynoszącej: - dla technologii cienkowarstwowej nie mniej niż 150 000 m2 oraz - dla technologii grubowarstwowej nie mniej niż 10 000 m2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, w niżej podanych ilościach: - w przypadku składania oferty na jedną część zamówienia: 1.Malowarka samobieżna do oznakowania cienkowarstwowego, z elektronicznym sterowaniem znakowania, z możliwością regulowania szerokości malowanego pasa oraz wyposażona w system pneumatyczny do wykonania odblasku - min 1 szt. 2. Malowarka do wykonywania drobnych elementów oznakowania cienkowarstwowego, ze sterowaniem ręcznym, wyposażona w system pneumatyczny do wykonywania odblasku - min.1 szt. 3. Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej z mas chemoutwardzalnych gładkich - min. 1 szt. 4. Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego sprayplastem w technologii chemoutwardzalnej - min. 1 szt. 5. Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej z mas termoplastycznych gładkich - min. 1 szt. 6. Pojazdy z przyczepami z oznakowaniem pulsacyjnym - min. 2 szt. 7. Szczotka mechaniczna - min. 1 szt. 8. Sprzęt do usuwania oznakowania cienkowarstwowego i grubowarstwowego - min. 1 szt. - w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia: 1. Malowarka samobieżna do oznakowania cienkowarstwowego, z elektronicznym sterowaniem znakowania, z możliwością regulowania szerokości malowanego pasa oraz wyposażona w system pneumatyczny do wykonania odblasku - min 2 szt. 2. Malowarka do wykonywania drobnych elementów oznakowania cienkowarstwowego, ze sterowaniem ręcznym, wyposażona w system pneumatyczny do wykonywania odblasku - min. 2 szt. 3. Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej z mas chemoutwardzalnych gładkich - min. 2 szt. 4. Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego sprayplastem w technologii chemoutwardzalnej - min. 2 szt. 5. Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej z mas termoplastycznych gładkich - min. 2 szt. 6. Pojazdy z przyczepami z oznakowaniem pulsacyjnym - min. 4 szt. 7. Szczotka mechaniczna - min. 2 szt. 8. Sprzęt do usuwania oznakowania cienkowarstwowego i grubowarstwowego - min. 2 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą , na każdą funkcję wymienioną poniżej osoby, które spełniają następujące wymagania: - w przypadku składania oferty na jedną część zamówienia: 1. do pełnienia funkcji Kierownika Robót - min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym oraz doświadczeniem w kierowaniu (na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót) min. 3 robotami budowlanymi obejmującymi wykonanie oznakowania poziomego na drogach klasy min. G. 2. do pełnienia funkcji operatora malowarki - min. 2 osoby posiadające wymagane prawem kwalifikacje do obsługi sprzętu do poziomego oznakowania dróg, w tym: - min. 1 osoba z doświadczeniem w wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na powierzchni malowania łącznie co najmniej 50 000 m2 oraz - min. 1 osoba z doświadczeniem w wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego na powierzchni malowania łącznie co najmniej 5 000 m2. - w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia: 1. do pełnienia funkcji Kierownika Robót - min. 2 osoby, każda z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym oraz doświadczeniem w kierowaniu (na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót) min. 3 robotami budowlanymi obejmującymi wykonanie oznakowania poziomego na drogach klasy min. G. 2. do pełnienia funkcji operatora malowarki - min 4 osoby posiadające wymagane prawem kwalifikacje do obsługi sprzętu do poziomego oznakowania dróg w tym: - min. 2 osoby, każda z doświadczeniem w wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na powierzchni malowania łącznie co najmniej 50 000 m2, - min. 2 osoby, każda z doświadczeniem w wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego na powierzchni malowania łącznie co najmniej 5 000 m 2 .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości odpowiednio nie mniejszej niż : - dla Części nr 1 - 500 000,00 PLN. - dla Części nr 2 - 350 000,00 PLN. - dla Części nr 3 - 250 000,00 PLN. - dla Części nr 4 - 350 000,00 PLN. - dla Części nr 5 - 300 000,00 PLN. Wykonawca, który składa ofertę na dwie części zamówienia, musi w ofercie wykazać spełnienie warunków wymaganych dla obu części. b/ Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość co najmniej 300 000,00 PLN. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany i warunki zmian postanowień umowy zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.krakow.gddkia.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, 31-542 Kraków, ul. Mogilska 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.