eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Kraków: Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 81763 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27791 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 376 91 00, faks 12 376 91 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą Wykaz asortymentowo- ilościowy materiałów eksploatacyjnych stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zakup materiałów eksploatacyjnych finansowany jest z Unii Europejskiej z: - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz z budżetu województwa (w zakresie części I) - z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3 PO KL (w zakresie części II oraz IV) - z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów w ramach Poddziałania 8.2.2 (w zakresie części III oraz IV).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFRR w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz z budżetu województwa z EFS oraz ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013 dla projektów Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3 oraz Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów w ramach Poddziałania 8.2.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowanych ze środków MRPO oraz z budżetu województwa małopolskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Pilecki i Petlak Sp. J., ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8871,99

  • Oferta z najniższą ceną: 8871,99 / Oferta z najwyższą ceną: 19008,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowanych ze środków POKL dla projektu: Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CERDRIDGE CONTROL Sp. z o.o., ul. Zagórska 186, 25-436 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5077,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1199,25

  • Oferta z najniższą ceną: 1156,65 / Oferta z najwyższą ceną: 2570,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowanych ze środków POKL dla projektu: Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CARDRIDGE CONTROL Sp. z o.o., ul. Zagórska 186, 25-436 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3032,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 719,55

  • Oferta z najniższą ceną: 693,99 / Oferta z najwyższą ceną: 1536,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowanych ze środków POKL dla projektów: Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych oraz Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LASER 1 S.C. Osieja Jerzy, Suchodolski Zdzisław, ul. Warszawska 31/33, 25-518 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6391,26

  • Oferta z najniższą ceną: 6346,75 / Oferta z najwyższą ceną: 9981,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.