eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › System nagłośnienia konferencyjnego w Sali im. J. Morozewicza PIG-PIB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-12

Warszawa: System nagłośnienia konferencyjnego w Sali im. J. Morozewicza PIG-PIB
Numer ogłoszenia: 81727 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, faks 022 8498085, 8495027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System nagłośnienia konferencyjnego w Sali im. J. Morozewicza PIG-PIB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem bezprzewodowego systemu nagłośnienia konferencyjnego, z możliwością nagrywania posiedzeń w Sali im. J. Morozewicza (rotunda wschodnia) Państwowego Instytutu Geologicznego Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie, ul. Rakowiecka 4, bud. C (wpisany do rejestru zabytków) wraz z serwisem gwarancyjnym przez 36 miesięcy. System powinien zapewniać ciągłą pracę przez minimum 20 h. Charakterystyka wymagań: Sala im. J. Mrozewicza jest rotundą z kolumnami o wysokości 9,8 m i charakterystycznym kształcie (rzuty w załączeniu do niniejszego Ogłoszenia zał. nr 5 i 6). W centralnym miejscu Sali, przy stole w kształcie podkowy zasiadać będą uczestnicy spotkań (40 osób). Dodatkowo, w środkowym miejscu stołu (vis a vis wejścia) - wyznaczone miejsca dla 3 osób prowadzących i koordynujących przebieg spotkania. Pod ścianami - ok. 20 krzeseł dla dodatkowych słuchaczy, czasem zabierających głos. System bezprzewodowego nagłośnienia musi być rozplanowany w taki sposób, by na dwie osoby przypadał jeden mikrofon. Pojedyncze konsole jedynie dla trzech osób prowadzących spotkanie. W związku z tym, że zamawiany system nagłośnieniowy ma być uruchomiony w sali im. J.Morozewicza po przeprowadzeniu remontu w/w sali, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji niniejszego zamówienia uzależniając go od terminu zakończenia robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia (np., m.in.: ułożenie niezbędnych kabli) w trakcie trwania robót remontowo-budowlanych sali. Terminy na bieżąco będą ustalane z Zamawiającym i wykonawcą remontu. Opis warunków jakie ma spełniać przedmiot zamówienia: - Dostawa systemu nagłośnienia wraz z montażem i instalacją w sali konferencyjnej im. J. Morozewicza (w siedzibie Zamawiającego) oraz szkoleniem zakończona będzie przeprowadzeniem testów kontrolnych, potwierdzonych protokolarnie, wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji systemu (w tym instrukcji obsługi w języku polskim). - Termin dostawy systemu nagłośnienia musi być wcześniej uzgodniony z Zamawiającym . - Wykonawca zobowiązuje się w ciągu siedmiu dni od daty zainstalowania systemu nagłaśniania, przeprowadzić szkolenie dla dwóch osób przez minimum trzy dni robocze zapewniające sprawną obsługę systemu. - Protokół odbioru będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. - Wykonawca udzieli gwarancji wraz z serwisem gwarancyjnym na poprawne działanie systemu na okres 36 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, po zakończonej instalacji i przeprowadzeniu szkolenia dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium wraz z ofertą 4000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że: Posiada doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień (podobny stopień skomplikowania nagłaśnianego wnętrza). Doświadczenie to powinno być potwierdzone wykonaniem w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech takich zamówień o wartości minimum 80 000 PLN brutto każde. Wykonawca winien przedstawić wykaz zrealizowanych zamówień, wraz z podaniem nazwy Zamawiającego, wartości kolejnych zamówień, terminów ich wykonania i szczegółowego opisu oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do Ogłoszenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych trzech wykonawców, którzy w ocenie Komisji w najlepszy sposób spełnią warunek dotyczący doświadczenia w nagłaśnianiu wnętrz o skomplikowanej bryle geometrycznej z dużym pogłosem.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z tym, że zamawiany system nagłośnieniowy ma być uruchomiony w sali im. J.Morozewicza po przeprowadzeniu remontu w/w sali, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji niniejszego zamówienia uzależniając go od terminu zakończenia robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Pełna treść ogłoszenia wraz załącznikami pod adresem: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi/dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełną treść ogłoszenia wraz załącznikami można otrzymać w siedzibie Zamawiającego Warszawa, ul. Rakowiecka 4 bud A pok. 220..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Wnioski należy składać w siedzibie zamawiającego w kancelarii w bud. A, pok. 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.