eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Stała i kompleksowa obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-21

Katowice: Stała i kompleksowa obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
Numer ogłoszenia: 8171 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała i kompleksowa obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa pn.: Stała i kompleksowa obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca stałą i kompleksową obsługę prawną Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach. Przez stałą, kompleksową obsługę prawną należy rozumieć pomoc prawną świadczoną na rzecz wszystkich komórek organizacyjnych Oddziału GDDKIA w Katowicach w tym również Rejonów podległych Oddziałowi GDDKiA w Katowicach.Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Przedmiotem zamówienia lub Usługą. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Tomach II-III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również SIWZ lub Specyfikacją.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.4.1 Ogłoszenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) minimum 2 usług (zamówień) polegających na świadczeniu stałej, kompleksowej obsługi prawnej na rzecz jednostki administracji publicznej (rządowej lub samorządowej) lub na rzecz zarządcy dróg wojewódzkich lub zarządcy dróg krajowych w ramach, których świadczono doradztwo prawne obejmujące w szczególności zagadnienia z dziedziny prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa budowlanego, prawa administracyjnego, prawa pracy oraz finansów publicznych.Uwaga-Wykonawca musi wykazać, że każda z ww. usług została zrealizowana lub jest w trakcie realizacji nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przez kompleksową obsługę prawną należy rozumieć świadczenie obsługi prawnej na rzecz całego podmiotu. b) minimum 6 miesięczne doświadczenie w zakresie świadczenia obsługi prawnej dotyczące co najmniej dwóch inwestycji polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub ulic lub obiektów mostowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 mln zł brutto.Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu Ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 260 ze zm.)Za obiekt mostowy Zamawiający uzna obiekt mostowy w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.5.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 nr 63, poz. 735 ze zm.).Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy/-ów dotyczącej inwestycji wykazanej/wykazanych w ramach warunku Wiedza i doświadczenie. Doświadczenie zdobyte w pkt a) może obejmować doświadczenie wskazane w pkt b)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.4.1 Ogłoszenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć osobiście w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia oraz spełniające następujące wymagania, zgodnie z poniższym:I) Prawnik 1 i Prawnik 2 - radcowie prawni/adwokaci wyznaczeni w ofercie jako prawnicy wiodący - bez możliwości zastępstwa aplikantami;II) Prawnik 3 - radca prawny/adwokat wyznaczony w ofercie jako prawnik wspierający radców prawnych/adwokatów wiodących - bez możliwości zastępstwa aplikantami;III) Prawnik 4 - radca prawny/adwokat/aplikant radcowski/aplikant adwokacki. I. Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Prawnik 1.; 1.Wymagana liczba osób: 1; 2.Kwalifikacje:Osoba wskazana do pełnienia funkcji: Prawnik 1 musi posiadać kwalifikacje jak poniżej:a) aktualny wpis na listę radców prawnych/adwokatów;b) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług prawniczych jako radca prawny (na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, w kancelarii radcy prawnego, spółkach, o których mowa w art. 8 ust. 1 ustawy o radcach prawnych) / jako adwokat (w kancelarii adwokackiej, zespole adwokackim, spółkach o których mowa w art. 4a ustawy prawo o adwokaturze); dopuszcza się wykazanie - posiadanego przed wpisem na listę radców prawnych lub adwokatów - doświadczenia na stanowisku sędziego lub prokuratora. Doświadczenie należy liczyć jako pełne lata (12 miesięcy) czynnego wykonywania zawodu od dnia podjęcia przez radę okręgowej izby radców prawnych/okręgową radę adwokacką uchwały o wpisie na listę radców prawnych/adwokatów (lub od dnia powołania na stanowisko sędziego/prokuratora) do dnia upływu terminu składania ofert; c) znajomość w szczególności: kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy oraz ustaw: prawo budowlane, o drogach publicznych, o ruchu drogowym, o ochronie środowiska, prawo wodne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo energetyczne, o wspieraniu telekomunikacji, o ratownictwie drogowym, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o służbie cywilnej, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz innych uregulowań prawnych w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji oraz zarządzania i utrzymania dróg zarządzanych przez GDDKiA, a także warunków kontraktowych FIDIC.;d) znajomość obsługi programu Microsoft Word, Microsoft Outlook i Lex Omega.; 3.Doświadczenie:Osoba wskazana do pełnienia funkcji: Prawnik 1 musi posiadać doświadczenie w zakresie jak poniżej: a)doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert jako radca prawny lub adwokat w zakresie świadczenia stałej, kompleksowej obsługi prawnej, trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku, (za 1 rok liczone jest pełne 12 miesięcy nieprzerwanego świadczenia stałej, kompleksowej obsługi prawnej) na rzecz jednostki administracji publicznej (rządowej lub samorządowej) lub na rzecz zarządcy dróg krajowych lub zarządcy dróg wojewódzkich w ramach, których świadczono doradztwo prawne obejmujące w szczególności: zagadnienia z dziedziny prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa budowlanego, prawa administracyjnego, prawa pracy oraz finansów publicznych. Przez kompleksową obsługę prawną należy rozumieć świadczenie obsługi prawnej na rzecz całego podmiotu.Uwaga!Jeżeli osoba wskazana na funkcję Prawnik 1 wykonywała usługę w zakresie świadczenia stałej, kompleksowej obsługi prawnej w tym samym czasie na rzecz różnych podmiotów, to doświadczenie nabyte w tym samym okresie świadczenia usług u różnych podmiotów nie będzie się sumowało.;b)minimum 6 miesięczne doświadczenie w zakresie świadczenie obsługi prawnej dotyczące co najmniej dwóch inwestycji polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub ulic lub obiektów mostowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 mln zł brutto;c) doświadczenie w zakresie świadczenia pomocy prawnej polegającej weryfikacji (opiniowaniu/uzgadnianiu pod względem formalno-prawnym) co najmniej 50 decyzji administracyjnych w sprawach związanych z zajęciem pasa drogowego dróg publicznych.Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu Ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 260 ze zm.).Za obiekt mostowy Zamawiający uzna obiekt mostowy w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.5.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 nr 63, poz. 735 ze zm.).Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy/-ów dotyczącej inwestycji wykazanej/wykazanych w ramach warunku Potencjał kadrowy. Doświadczenie zdobyte w pkt a) może obejmować doświadczenie wskazane w pkt b) i c).II. Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Prawnik 2;1.Wymagana liczba osób: 1; 2.Kwalifikacje: Osoba wskazana do pełnienia funkcji: Prawnik 2 musi posiadać co najmniej kwalifikacje, w zakresie jak poniżej:a) aktualny wpis na listę radców prawnych/adwokatów;b) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług prawniczych jako radca prawny (na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, w kancelarii radcy prawnego, spółkach, o których mowa w art. 8 ust. 1 ustawy o radcach prawnych) / jako adwokat (w kancelarii adwokackiej, zespole adwokackim, spółkach o których mowa w art. 4a ustawy prawo o adwokaturze); dopuszcza się wykazanie - posiadanego przed wpisem na listę radców prawnych lub adwokatów - doświadczenia na stanowisku sędziego lub prokuratora. Doświadczenie należy liczyć jako pełne lata (12miesięcy) czynnego wykonywania zawodu od dnia podjęcia przez radę okręgowej izby radców prawnych/okręgową radę adwokacką uchwały o wpisie na listę radców prawnych/adwokatów (lub od dnia powołania na stanowisko sędziego/prokuratora) do dnia upływu terminu składania ofert; c) znajomość w szczególności: kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy oraz ustaw: prawo budowlane, o drogach publicznych, o ruchu drogowym, o ochronie środowiska, prawo wodne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo energetyczne, o wspieraniu telekomunikacji, o ratownictwie drogowym, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o służbie cywilnej, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz innych uregulowań prawnych w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji oraz zarządzania i utrzymania dróg zarządzanych przez GDDKiA, a także warunków kontraktowych FIDIC; d) znajomość obsługi programu Microsoft Word, Microsoft Outlook i Lex Omega.; 3. Doświadczenie:Osoba wskazana do pełnienia funkcji: Prawnik 2 musi posiadać co najmniej doświadczenie w zakresie jak poniżej:a)doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert jako radca prawny lub adwokat w zakresie świadczenia stałej, kompleksowej obsługi prawnej, trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku, (za 1 rok liczone jest pełne 12 miesięcy nieprzerwanego świadczenia stałej, kompleksowej obsługi prawnej) na rzecz jednostki administracji publicznej (rządowej lub samorządowej) lub na rzecz zarządcy dróg krajowych lub zarządcy dróg wojewódzkich w ramach, których świadczono doradztwo prawne obejmujące w szczególności: zagadnienia z dziedziny prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa budowlanego, prawa administracyjnego, prawa pracy oraz finansów publicznych.Przez kompleksową obsługę prawną należy rozumieć świadczenie obsługi prawnej na rzecz całego podmiotu.Jeżeli osoba wskazana na funkcję Prawnik 2 wykonywała usługę w zakresie świadczenia stałej, kompleksowej obsługi prawnej w tym samym czasie na rzecz różnych podmiotów, to doświadczenie nabyte w tym samym okresie świadczenia usług u różnych podmiotów nie będzie się sumowało; b) doświadczenie w zakresie świadczenia pomocy prawnej polegające na opiniowaniu, uzgadnianiu lub sporządzaniu co najmniej 50 umów zawieranych w trybie ustawy prawo zamówień publicznych;Doświadczenie zdobyte w pkt a) może obejmować doświadczenie wskazane w pkt b).III. Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Prawnik 3; 1.Wymagana liczba osób:1; 2.Kwalifikacje: Osoba wskazana do pełnienia funkcji: Prawnik 3 musi posiadać co najmniej kwalifikacje w zakresie jak poniżej:a) aktualny wpis na listę radców prawnych/adwokatów;b)co najmniej 1 roczne doświadczenie (kwalifikacje) zawodowe w wykonywaniu usług prawniczych jako radca prawny (na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, w kancelarii radcy prawnego, spółkach, o których mowa w art. 8 ust. 1 ustawy o radcach prawnych) / jako adwokat (w kancelarii adwokackiej, zespole adwokackim, spółkach o których mowa w art. 4a ustawy prawo o adwokaturze); dopuszcza się wykazanie - posiadanego przed wpisem na listę radców prawnych lub adwokatów - doświadczenia na stanowisku sędziego lub prokuratora. Doświadczenie należy liczyć jako pełne lata (12miesięcy) czynnego wykonywania zawodu od dnia podjęcia przez radę okręgowej izby radców prawnych/okręgową radę adwokacką uchwały o wpisie na listę radców prawnych/adwokatów (lub od dnia powołania na stanowisko sędziego/prokuratora) do dnia upływu terminu składania ofert; c) znajomość w szczególności: kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy oraz ustaw: prawo budowlane, o drogach publicznych, o ruchu drogowym, o ochronie środowiska, prawo wodne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo energetyczne, o wspieraniu telekomunikacji, o ratownictwie drogowym, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o służbie cywilnej, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz innych uregulowań prawnych w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji oraz zarządzania i utrzymania dróg zarządzanych przez GDDKiA, a także warunków kontraktowych FIDIC; d)znajomość obsługi programu Microsoft Word, Microsoft Outlook i Lex Omega.3.Doświadczenie:Osoba wskazana do pełnienia funkcji: Prawnik 3 musi posiadać co najmniej doświadczenie w zakresie jak poniżej:a)doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert jako radca prawny lub adwokat w zakresie świadczenia stałej, kompleksowej obsługi prawnej, trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy, na rzecz jednostki administracji publicznej (rządowej lub samorządowej) lub na rzecz zarządcy dróg krajowych lub zarządcy dróg wojewódzkich w ramach, których świadczono doradztwo prawne obejmujące w szczególności: zagadnienia z dziedziny prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa budowlanego, prawa administracyjnego, prawa pracy oraz finansów publicznych.Przez kompleksową obsługę prawną należy rozumieć świadczenie obsługi prawnej na rzecz całego podmiotu.Jeżeli osoba wskazana na funkcję Prawnik 3 wykonywała usługę w zakresie świadczenia stałej, kompleksowej obsługi prawnej w tym samym czasie na rzecz różnych podmiotów, to doświadczenie nabyte w tym samym okresie świadczenia usług u różnych podmiotów nie będzie się sumowało:IV. Osoba proponowana do pełnienia funkcji:Prawnik 4:1.Wymagana liczba osób: 1; 2.Kwalifikacje: Osoba wskazana do pełnienia funkcji: Prawnik 4 musi posiadać co najmniej kwalifikacje, w zakresie jak poniżej:a)aktualny wpis na listę radców prawnych/adwokatów/aplikantów radcowskich/aplikantów adwokatów;b)znajomość w szczególności: kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy oraz ustaw: prawo budowlane, o drogach publicznych, o ruchu drogowym, o ochronie środowiska, prawo wodne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo energetyczne, o wspieraniu telekomunikacji, o ratownictwie drogowym, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o służbie cywilnej, szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz innych uregulowań prawnych w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji oraz zarządzania i utrzymania dróg zarządzanych przez GDDKiA, a także warunków kontraktowych FIDIC;c) znajomość obsługi programu Microsoft Word, Microsoft Outlook i Lex Omega.Uwaga.Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji wymienionych powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.4.1 Ogłoszenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi, dla których należy przedstawić dowody, uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. III.3.2 IDW;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz 2.1 Oferta 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu udokumentowania właściwej reprezentacji Wykonawcy 5. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i których opis sposobu oceny spełniania został zamieszczony w sekcji III.3 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda: Dokumentu-ów (wystawionych i podpisanych przez te podmioty) dotyczących w szczególności: a)Zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b)Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia. c)Charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. d) Zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie kadry - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany Umowy oraz warunki zmian zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, pok. 303 w formie papierowej po złożeniu wniosku lub na stronie internetowej Zamawiającego...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2016 godzina 08:45, miejsce: Oferty powinny być złożone w siedzibie Oddziału GDDKiA w Katowicach przy ul. Myśliwskiej 5, w pokoju nr 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: . Nie dotyczy finansowania projektu programu ze środków Unii Europejskiej; 1a. Zamówienie finansowane ze środków budżetu państwa będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad; 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia; 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w Sekcji III.3 Ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie; 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w sekcji III.3 Ogłoszenia oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, ust. 2 i 2a ustawy Pzp. Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 5. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.