eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zorganizowanie wypoczyku letniego dla 40 dzieci ze szkół podstawowych w wieku 7-13 lat z terenu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy w formie kolonii rekreacyjno - wychowawczych, na terenie Polski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Warszawa: Zorganizowanie wypoczyku letniego dla 40 dzieci ze szkół podstawowych w wieku 7-13 lat z terenu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy w formie kolonii rekreacyjno - wychowawczych, na terenie Polski
Numer ogłoszenia: 81711 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, ul. Powstańców Śląskich 9, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 664-70-14, fax 022 665-89-39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbemowo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wypoczyku letniego dla 40 dzieci ze szkół podstawowych w wieku 7-13 lat z terenu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy w formie kolonii rekreacyjno - wychowawczych, na terenie Polski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii rekreacyjno - wychowaczych dla 40 dzieci ze szkół podstawowych w wieku 7-13 lat, na terenie Polski z możliwością korzystania z naturalnego zbiornika wodnego ( morze, jezioro itp). 2. Turnus kolonijny trwający 14 dni, przy czym początek turnusu rozpoczyna się dniem wyjazdu dzieci w godzinach rannych, a ostatni dzień turnusu, to dzień podróży powrotnej.Wyjazd i przyjazd dzieci może obejmować dni wolne od pracy tj. soboty i niedziele. 3. Termin zorganizowania 14 - dniowego turnusu w przedziale czasowym od dnia 1 lipca 2008 roku do dnia 14 sierpnia 2008 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej Kod CPV wg słownika 2008: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1) wykonali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia pstępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług odpowiadających rodzajowi (wypoczynek dzieci i młodzieży) i wartością co najmniej 25 000,00 zł brutto każda, usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających że usługi wykonane zostały należycie (np.rekomendacji). 2) mają do dyspozycji personel zdolny do wykonania zamówienia, który zostanie zatrudniny, posiadjący udokumentowane kwalifikacje zawodowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). 3) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę 1 wychowawcy na nie więcej niż 14 dzieci. 4) Zamawiający wymaga zatrudnienia psychologa z co najmniej 5 letnim stażem pracy na stanowisku terapeuty, psychologa. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez psychologa jednocześnie funkcji wychowawcy. 5) Wykonawca wypoczynku zapewni dzieciom opiekę medyczną: a. zatrudni pielęgniarkę na miejscu zakwaterowania dzieci z dyspozycyjnościa 24h/ dobę. b.w ramach ubezpieczenia zdrowotnego stały dostęp do opieki lekarskiej, lekarz na każde żądanie, z dyspozycyjnością 24h/ dobę, c. Zamawiający nie dopuszcza by personel medyczny (lekarz, pielęgniarka) pelnił jednocześnie funkcje wychowawców. 6) Wykonawca zatrudni ratownika wodnego dla potrzeb uczestników kolonii, majacego potwierdzone uprawnienia. 7) Wykonaca zapewni przewodnika górskiego dla potrzeb uczestników kolonii ( dotyczy zorganizowania kolonii w górach). 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spelnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające sełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji organizatora turystyki i pośrednika turystycznego w zakresie objętym zamówieniem, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i spoleczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktulną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu do składania ofert, 7) aktulną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 8) zatwierdzoną przez właściwego Kuratora Oświaty aktualną kartę kwalifikacyjną obiektu na akcję letnią - na 2008 rok, 9) zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, 10) aktualny odpis z wpisu z Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, oraz inne dokumenty i oświadczenia wymienine w SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiajacy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być skladane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Potencjał kadrowy - 10
  • 3. Doświadczenie na rynku - 10
  • 4. Ocena programów - 10
  • 5. Warunki zakwaterowania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsbemowo.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Spolecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, ul. Powstańców Śąskich 9, 01-381 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Ośrodek Pomocy Spolecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, ul. Powstańców Śąskich 9, 01-381 Warszawa, sekretariat - pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.