eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Likwidacja szkód powodziowych - wykonanie nakładki bitumicznej w ilości ogólnej 6 200 m2 , na ciągach dróg powiatowych nr 3723 E (stary nr 37144 Pudłówek - Małyń) Pudłówek- Małyń do dr. 3706 E, nr 3730 E ( stary nr 16425 Uniejów- Wilamów-Lekaszyn) Uniejów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Poddębice: Likwidacja szkód powodziowych - wykonanie nakładki bitumicznej w ilości ogólnej 6 200 m2 , na ciągach dróg powiatowych nr 3723 E (stary nr 37144 Pudłówek - Małyń) Pudłówek- Małyń do dr. 3706 E, nr 3730 E ( stary nr 16425 Uniejów- Wilamów-Lekaszyn) Uniejów-( ul. Turecka, ul. Kościelnicka)- Wilamów - Chruścin, nr 5137E ( stary nr 37112 Powodów - Budzynek , 37113 Powodów - Parzęczew) Ozorków ( ul. Maszkowska, ul. Południowa, ul. Nowy Rynek , ul. Konstytucji 3 Maja) - Parzęczew- Łążki- Powodów-Budzynek
Numer ogłoszenia: 81674 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poddębicach , ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6782805, 6782806, faks 043 6782701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja szkód powodziowych - wykonanie nakładki bitumicznej w ilości ogólnej 6 200 m2 , na ciągach dróg powiatowych nr 3723 E (stary nr 37144 Pudłówek - Małyń) Pudłówek- Małyń do dr. 3706 E, nr 3730 E ( stary nr 16425 Uniejów- Wilamów-Lekaszyn) Uniejów-( ul. Turecka, ul. Kościelnicka)- Wilamów - Chruścin, nr 5137E ( stary nr 37112 Powodów - Budzynek , 37113 Powodów - Parzęczew) Ozorków ( ul. Maszkowska, ul. Południowa, ul. Nowy Rynek , ul. Konstytucji 3 Maja) - Parzęczew- Łążki- Powodów-Budzynek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na likwidacji szkód powodziowych - polegające na wykonanie nakładki bitumicznej w ilości ogólnej 6 200 m2 , na ciągach dróg powiatowych nr 3723 E (stary nr 37144 Pudłówek - Małyń) Pudłówek- Małyń do dr. 3706 E, nr 3730 E ( stary nr 16425 Uniejów- Wilamów-Lekaszyn) Uniejów-( ul. Turecka, ul. Kościelnicka)- Wilamów - Chruścin, nr 5137E ( stary nr 37112 Powodów - Budzynek , 37113 Powodów - Parzęczew) Ozorków ( ul. Maszkowska, ul. Południowa, ul. Nowy Rynek , ul. Konstytucji 3 Maja) - Parzęczew- Łążki- Powodów-Budzynek Nakładki należy wykonać z masy mineralno - asfaltowej grubości 4 cm. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. Szczegółowy zakres robót przedstawia kosztorys ślepy - załącznik nr 7. Roboty należy wykonać zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców. W takim przypadku wymagane jest podanie w formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami drogowymi , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszącym się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1. udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę robót budowlanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości 500 000 zł, polegającej na wykonaniu robót drogowych - bitumicznych (nakładki). 2. potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości 500 000 zł, polegającej na wykonaniu robót budowlanych - drogowych bitumicznych (nakładki), z podaniem jej wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności dołączając dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - drogowymi oraz zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. - lub należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie zał. nr 5 do SIWZ wykonawca wskazał osoby, będzie dysponował. 3. Formularz ofertowy na załączonym wzorze - załącznik nr 1; 4. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący - załącznik nr 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art.23 ustawy. Warunki określone w części VI.1 SIWZ musi spełnić / złożyć każdy z wykonawców występujących wspólnie. Warunki określone w części VI.2 SIWZ musi spełnić/złożyć jeden lub kilku wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w tych punktach będą oceniane łącznie. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej Specyfikacji i ustawie. Oferta zostanie odrzucona w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 89 ust.1 oraz art. 90 ust. 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, pok. 310..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 09:20, miejsce: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, Kancelaria - parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.