eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zaprojektowanie i wykonanie wraz z montażem dwufunkcyjnej stacji wymienników ciepła o mocy 250/70kW łącznie z wykonaniem prac budowlanych w budynku DS. Dom Gościnny Sezam przy ul. Pszczyńskiej 89A w Gliwicach. Oznaczenie sprawy nadane przez ZamawiającegoO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Gliwice: Zaprojektowanie i wykonanie wraz z montażem dwufunkcyjnej stacji wymienników ciepła o mocy 250/70kW łącznie z wykonaniem prac budowlanych w budynku DS. Dom Gościnny Sezam przy ul. Pszczyńskiej 89A w Gliwicach. Oznaczenie sprawy nadane przez Zamawiającego: OZ/B/34/HP/08
Numer ogłoszenia: 81660 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie wraz z montażem dwufunkcyjnej stacji wymienników ciepła o mocy 250/70kW łącznie z wykonaniem prac budowlanych w budynku DS. Dom Gościnny Sezam przy ul. Pszczyńskiej 89A w Gliwicach. Oznaczenie sprawy nadane przez Zamawiającego: OZ/B/34/HP/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu (stawka VAT -22 %) oraz wykonanie wraz z montażem stacji wymienników ciepła o mocy 250-70kW, łącznie z wykonaniem prac budowlanych (stawka VAT - 7%). (CPV: 74.23.21.20-1 usługi projektowania systemów grzewczych) (CPV: 45.23.21.41-5 lokalne węzły grzewcze) W zakres prac wchodzą: A) Wykonanie projektu wykonawczego dwufunkcyjnego węzła cieplnego o mocy 250-70kW w wersji papierowej (4 egz.) i w formie elektronicznej, zawierający: A1) część budowlaną z inwentaryzacją pomieszczenia istniejącego węzła A2) część technologiczną A3) część elektryczną i AKPiA A4) część kosztową B) Wykonanie stacji wymienników ciepła łącznie z montażem, wykonaniem prac elektrycznych i AKPiA, pracami budowlanymi i demontażowymi C) Przeprowadzenie odbiorów SWC przez PEC Gliwice i UDT. Zamawiający przewiduje płatności częściowe które będą obejmowały ok. 70% wartości całego zamówienia, pozostała należność (tj. około 30%) będzie płatna po dokonaniu odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.21.20-1, 45.23.21.41-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium : 4.900 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu, jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia obejmujących m.in. projektowanie i wykonanie stacji wymienników ciepła, np.: - co najmniej 3 robót budowlanych o wartości min. 70 tys. zł i co najmniej 3 usług projektowych o wartości min. 5 tys. zł - co najmniej 3 realizacji zamówień o wartości min. 70 tys. zł w przypadku realizowania zamówień obejmujących łącznie projektowanie i wykonanie robót. 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponowanie przez Wykonawcę osobami: A) posiadającymi uprawnienia budowlane projektowe i wykonawcze w specjalności sanitarnej lub instalacyjno-inżynieryjnej obejmującej: - instalacje i urządzenia cieplne, - instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne, B) posiadającymi uprawnienia budowlane projektowe i wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych C) posiadającymi aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy wszystkich osób wymienionych w pkt. A i B) D) posiadającymi kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowisku eksploatacji (E) - urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV - urządzeń i instalacji cieplnych. 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Warunki przedmiotowe (dotyczące przedmiotu zamówienia, jakie musi spełnić Wykonawca): 6. Zaoferowanie ceny ryczałtowej, minimalnej gwarancji, terminu realizacji, itd. 7. Potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium: spełnia/ nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty potwierdzające ich spełnienie zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnianie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1A. Oświadczenie. 2A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3A. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania. 3B. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 robót wymienionych w powyższym wykazie. 4A. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4B. Kopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych. 4C. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5A. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5B. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 6A. Oferta Cenowa. 7A. Opis proponowanego rozwiązania technicznego z wykazem głównych urządzeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 509..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 510..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.