eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-11

Ogłoszenie nr 81652 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.

Zamość: Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 70050


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 95121753600026, ul. ul. Peowiaków  1, 22400   Zamość, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 846 775 000, faks 846 385 145, e-mail szpitalniepublicznyzam@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital. com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

4/PN/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest :Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem - szacowana ilość prania w okresie 24 miesięcy: 192.000 kg 2. Zakres usług pralniczych: 2.1 Dezynfekcji (warunki dezynfekcji dla prątków gruźlicy - Tbc, HIV, HBV, HCV) prania, prasowania i naprawiania (szycia, przyszywania guzików i troczków, wymiany uszkodzonych suwaków) następujących rzeczy - bielizny pościelowej, kocy, podkładów, pokrowców na materace, obrusów, zasłon, pidżam, szlafroków, ręczników, fartuchów, garsonek, kołder, poduszek, odzieży ochronnej i roboczej oraz nakładek do mopów i ścierek do sprzątania oraz prania i dezynfekcji materacy. 2.2 Czysta bielizna winna być zapakowana w zależności od przyjętego postępowania np. zaspawana w folię plus worek zewnętrzny bakterioszczelny wielokrotnego użytku lub w inny sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami na całej drodze od Wykonawcy do Zamawiającego. Spodnie, fartuch, bluzy lekarskie itp. powinny być dostarczane na wieszakach. Poszczególne asortymenty powinny być segregowane i pakowane oddzielnie. 2.3 Transport prania do i z siedziby Zamawiającego środkami transportu będącego w posiadaniu Przyjmującego zamówienie i spełniającymi wymagania sanitarno - epidemiologiczne oraz wniesienie i odebranie bielizny z miejsca wskazanego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego odbywać się będzie na koszt Wykonawcy w godzinach 7.00-7.15. 2.4 Wykonawca ponosi koszt zakupu środków czystości i preparatów dezynfekujących potrzebnych do wykonania usługi a proces prania prowadzony będzie z zastosowaniem środków piorących posiadających dopuszczające do stosowania atesty i opinie PZH, zapewniające skuteczne działanie dezynfekcyjne, bakteriobójcze (włącznie z prątkami gruźlicy), grzybobójcze i wirusobójcze. 2.5 Wykonawca ponosi ryzyko związane z odkupieniem bielizny o tych samych parametrach technicznych w trakcie wykonywania usługi oraz w przypadku zagubienia lub zafarbowania itp. 2.6 Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z powtórnym praniem, koszty te obciążać będą Wykonawcę w ramach reklamacji. Zakwestionowana partia prania winna być udokumentowana przez pracownika Zamawiającego jak i pracownika Wykonawcy(na druku -Reklamacja- dostarczonym przez Wykonawcę) 2.7 Usługi muszą być wykonywane w pomieszczeniach odpowiadających wymaganiom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. Nr 40, poz. 469). 2.8. W skład bielizny i odzieży wchodzi ( w tym z oddziału chorób płuc ) : - Bielizna łóżkowa - poszwy, prześcieradła, poszewki, podkłady, koszule szpitalne, szlafroki, pidżamy, pokrowce na materace. - Bielizna operacyjna- prześcieradła operacyjne, serwety operacyjne, fartuchy operacyjne, ubrania lekarskie operacyjne, serwetki, itp. - Bielizna dziecięca- poszwy, poszewki, prześcieradła, kocyki, pidżamy dziecięce, kaftaniki, śpiochy itp. - Odzież medyczna- fartuchy lekarskie, ubrania lekarskie, ubrania pielęgniarskie. - Pozostałe- koce, materace szpitalne, poduszki, kaftany bezpieczeństwa, odzież robocza, firany, zasłony, pokrowce, ścierki, ręczniki itp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT385920
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Produkcyjno Handlowy WODEX Sp. z o.o.,  ,  ul. Kwiatkowskiego 1,  37-450,  Stlowa Wola,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 474681,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 474681,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 514828,80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.