eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Klonowej w Słupnie (do dz. o nr ewid. 117/7)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Słupno: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Klonowej w Słupnie (do dz. o nr ewid. 117/7)
Numer ogłoszenia: 81630 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupno , ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, woj. mazowieckie, tel. 024 2619529, faks 024 2612977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Klonowej w Słupnie (do dz. o nr ewid. 117/7).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: - budowie sieci wodociągowej z rur PEHD 100 SDR 17 PN10 DN 90x5,4 mm, ca L=182,00 mb; - budowie sieci kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC-U ze ścianką litą, klasa S, SDR 34, SN 8, o średnicy DN 200x5,9, ca L= 280,00 mb; - przebudowie kabla telefonicznego, ca L=83,00 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tzn. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn:a) Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba, o której mowa wyżej musi posiadać aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i być ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej, b) Wykonawca musi wykazać, ze zrealizował co najmniej 1 robotę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zakres rzeczowy: min. 200,00 mb sieci wodociągowej i min. 200,00 mb sieci kanalizacji sanitarnej) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 10 oraz art.24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy pzp. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że:a) warunek określony w pkt 1) i pkt 4) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2), pkt 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z Rozdziałem IV..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 3 Dla osoby pełniącej funkcję techniczną należy załączyć kopię wymaganych uprawnień budowlanych oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rozmiaru rzeczowego, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie- Załącznik Nr 4 2. Do oferty należy załączyć również: 1) wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 2) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to z bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału. 3) informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje - nie dotyczy. 4) szczegółowe kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie przedmiaru robót sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o PT wraz z Załącznikiem Nr 8. 5) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.1, 1.2 winien złożyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Słupnie, ul. Miszewska 8a; 09-427 Słupno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Słupnie - pokój nr 11 - sekretariat, ul. Miszewska 8a; 09-427 Słupno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.