Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Kielce: Usługa zebrania materiałów, opracowania merytorycznego, redakcyjnego i graficznego, korekty językowej, przygotowania do druku oraz wydruku ogłoszeń i artykułów prasowych informujących opinię publiczną o rezultatach interwencji środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 (RPOWŚ) na terenie województwa świętokrzyskiego
Numer ogłoszenia: 81613 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zebrania materiałów, opracowania merytorycznego, redakcyjnego i graficznego, korekty językowej, przygotowania do druku oraz wydruku ogłoszeń i artykułów prasowych informujących opinię publiczną o rezultatach interwencji środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 (RPOWŚ) na terenie województwa świętokrzyskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zebrania materiałów, opracowania merytorycznego, redakcyjnego i graficznego, korekty językowej, przygotowania do druku oraz wydruku ogłoszeń i artykułów prasowych informujących opinię publiczną o rezultatach interwencji środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 (RPOWŚ) na terenie województwa świętokrzyskiego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. W zakresie części I i II zamówienia: zadaniem wykonawcy będzie wykonanie zadań wymienionych w pkt 1 - raz w miesiącu, w miesiącach: czerwcu, sierpniu, październiku i grudniu, jednej pełnej strony wydawniczej w tygodniku, miesięczniku bądź w cotygodniowym dodatku do dziennika, wydawanym na terenach powiatów, o których mowa poniżej. 4. Wyszczególnienie części I i II zamówienia: 1) powiat kazimierski, 2) powiat starachowicki. 5. Szczegółowy opis zamówienia dla każdej części zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Dzienny nakład danego tytułu prasowego nie może być mniejszy niż 4000 sztuk w dniu wydruku ogłoszeń i artykułów o RPOWŚ. 7. Dany tytuł prasowy musi być dystrybuowany w co najmniej 5 punktach dystrybucyjnych na danym terenie, zgodnie z wybraną przez wykonawcę częścią zamówienia. 8. Dany tytuł prasowy musi istnieć co najmniej 3 lata na rynku wydawniczym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4, 79.82.23.00-5, 79.82.40.00-6, 79.82.25.00-7, 79.55.20.00-8, 79.96.00.00-1, 92.31.22.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy umowy w każdej części zamówienia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla przedmiotu zamówienia. 2. Zmiana umowy w każdej części zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią, Strona dotknięta jej działaniem, niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę o jej zaistnieniu oraz, o ile będzie to możliwe, przedstawi nie budzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie. Obie Strony niezwłocznie od dnia otrzymania powyższej informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania - zmianie może ulec zakres ilościowy i/lub terminy (miesiące) publikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 344 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 146 (Kancelaria Ogólna, I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 7. Pomoc Techniczna, Działanie 7.2 Działania informacyjne i promocyjne.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Powiat kazimierski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zebrania materiałów, opracowania merytorycznego, redakcyjnego i graficznego, korekty językowej, przygotowania do druku oraz wydruku ogłoszeń i artykułów prasowych informujących opinię publiczną o rezultatach interwencji środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 (RPOWŚ). 2. Ogłoszenia i artykuły ukazywać się będą w powiecie kazimierskim raz w miesiącu, w miesiącach czerwiec, sierpień, październik i grudzień, w tygodniku, miesięczniku bądź w cotygodniowym dodatku do dziennika, na jednej pełnej stronie wydawniczej, w pełnym kolorze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4, 79.82.23.00-5, 79.85.40.00-6, 79.82.25.00-7, 79.55.20.00-8, 79.96.00.00-1, 92.31.22.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Powiat starachowicki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zebrania materiałów, opracowania merytorycznego, redakcyjnego i graficznego, korekty językowej, przygotowania do druku oraz wydruku ogłoszeń i artykułów prasowych informujących opinię publiczną o rezultatach interwencji środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 (RPOWŚ). 2. Ogłoszenia i artykuły ukazywać się będą w powiecie starachowickim raz w miesiącu, w miesiącach czerwiec, sierpień, październik i grudzień, w tygodniku, miesięczniku bądź w cotygodniowym dodatku do dziennika, na jednej pełnej stronie wydawniczej, w pełnym kolorze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4, 79.82.23.00-5, 79.82.40.00-6, 79.82.25.00-7, 79.55.20.00-8, 79.96.00.00-1, 92.31.22.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup dwustanowiskowej myjni-dezynfektora z endoskanem, dodatkowych przyłączy endoskopowych oraz wózka transportowego dla endoskopów wraz z dystrybutorem jałowych folii ochronnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu rozwijania umiejętności i zdolności dla uczestników projektu pn: Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro"
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA CZTERECH DWUDNIOWYCH WARSZTATÓW DLA PRACOWNIKÓW CENTRÓW USŁUG SPOŁECZNYCH, OŚRODKÓW POMOCY SPOŁECZNEJ ORAZ POWIATOWYCH CENTRÓW POMOCY RODZINIE
- Dostawa stymulatorów przeciwbólowych rdzenia kręgowego o stałym natężeniu prądu na potrzeby Klinicznego Oddziału Neurochirurgii i Chirurgii Kręgosłupa Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- Opracowanie projektu graficznego, koncepcji wraz z treściami merytorycznymi oraz skład, wydruk lub wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-edukacyjnych
- Obsługa merytoryczna witryny internetowej projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk" - https://innowacje.dolnyslask.pl
więcej: Usługi przetwarzania tekstu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.