eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zembrzyce › Odbudowa infrastruktury drogowej - usuwanie skutków klęsk żywiołowych z 2007 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Zembrzyce: Odbudowa infrastruktury drogowej - usuwanie skutków klęsk żywiołowych z 2007 roku.
Numer ogłoszenia: 81591 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zembrzyce, Zembrzyce 540, 34-210 Zembrzyce, woj. małopolskie, tel. 033 8746 040, fax 033 8770 700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa infrastruktury drogowej - usuwanie skutków klęsk żywiołowych z 2007 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. : Odbudowa infrastruktury drogowej - usuwanie skutków klęsk żywiołowych z 2007 roku: Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 części : Część nr 1 - Remont drogi Podoły w Zembrzycach obejmujący następujące prace : - Wykonanie podbudowy tłuczniowej grubości 6 cm w ilości 1.218,4 m2, - Wykonanie nawierzchni min-asfaltowej średniej grubości 5 cm w ilości 1.218,4 m2, - Regulacja włazów kanałowych w ilości 3 szt. Część nr 2 Remont drogi do Palecznych w Tarnawie Górnej obejmujący następujące prace : - Wykonanie koryta na całej szerokości w gruncie kat. IV głęb. 30 cm w ilości 405 m2, - Wykonanie podbudowy żwirowej grub. 20 cm w ilości 405 m2, - Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia grub. 10 cm wraz z podwójnym skropieniem asfaltem i grysami 12-16 i 5,8 cm w ilości 300 m2, - Ułożenie ścieków betonowych płytkich 50x50x0,15 na podsypce cem-piaskowej w ilości 150 mb, - Wykonanie studzienki ściekowej fi 50 z krata wraz przykanalikiem fi 30 długość 4 mb. Część nr 3 Remont drogi Mikołajki w Tarnawie Górnej obejmujący następujące prace: - Wykonanie nawierzchni z masy min-asfaltowej średniej grub. 5 cm w ilości 896 m2, - Pionowe regulacje zaworów wodociągowych w ilości 5 szt, - Regulacje włazów kanałowych do wymaganej niwelety w ilości 2 szt, - Pionowa regulacja krat poprzecznych do wymaganej niwelety w ilości 9 mb. Cześć nr 4 Remont drogi do Zbiornika P.Pożarowego obejmującego następujące prace : - Wykonanie podbudowy tłuczniowej grubości 8 cm w ilości 847,20 m2, - Wykonanie nawierzchni min-asfaltowej średniej grubości 5 cm w ilości 847,20 m2, - Regulacja kratek spustowych w ilości 6 szt., - Renowacja rowu w ilości 150 mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 117 z późn. zm.) wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 117 z późn. zm.) wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o aktualności odpisu z właściwego rejestru (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zembrzyce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zembrzyce Zembrzyce nr 540 34-210 Zembrzyce Cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej wynosi 40 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy, 34-210 Zembrzyce 540, pokój nr 14 do dnia 12.05.2008 r. do godz. 11.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi Podoły w Zembrzycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi Podoły w Zembrzycach obejmujący następujące prace : - Wykonanie podbudowy tłuczniowej grubości 6 cm w ilości 1.218,4 m2, - Wykonanie nawierzchni min-asfaltowej średniej grubości 5 cm w ilości 1.218,4 m2, - Regulacja włazów kanałowych w ilości 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi do Palecznych w Tarnawie Górnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi do Palecznych w Tarnawie Górnej obejmujący następujące prace : - Wykonanie koryta na całej szerokości w gruncie kat. IV głęb. 30 cm w ilości 405 m2, - Wykonanie podbudowy żwirowej grub. 20 cm w ilości 405 m2, - Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia grub. 10 cm wraz z podwójnym skropieniem asfaltem i grysami 12-16 i 5,8 cm w ilości 300 m2, - Ułożenie ścieków betonowych płytkich 50x50x0,15 na podsypce cem-piaskowej w ilości 150 mb, - Wykonanie studzienki ściekowej fi 50 z krata wraz przykanalikiem fi 30 długość 4 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi Mikołajki w Tarnawie Górnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi Mikołajki w Tarnawie Górnej obejmujący następujące prace: - Wykonanie nawierzchni z masy min-asfaltowej średniej grub. 5 cm w ilości 896 m2, - Pionowe regulacje zaworów wodociągowych w ilości 5 szt, - Regulacje włazów kanałowych do wymaganej niwelety w ilości 2 szt, - Pionowa regulacja krat poprzecznych do wymaganej niwelety w ilości 9 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi do Zbiornika P.Pożarowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi do Zbiornika P.Pożarowego obejmującego następujące prace : - Wykonanie podbudowy tłuczniowej grubości 8 cm w ilości 847,20 m2, - Wykonanie nawierzchni min-asfaltowej średniej grubości 5 cm w ilości 847,20 m2, - Regulacja kratek spustowych w ilości 6 szt., - Renowacja rowu w ilości 150 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.