To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-12
Puławy: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z planem kosztów prac projektowych oraz robót budowlanych dla inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96.
Numer ogłoszenia: 81587 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55609 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp z.o.o, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8862018, 0-695-616-226, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z planem kosztów prac projektowych oraz robót budowlanych dla inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno użytkowego wraz z planem kosztów prac projektowych oraz robót budowlanych dla inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96, zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072). Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w 5 egzemplarzach na papierze oraz w wersji elektronicznej. Planowana inwestycja zlokalizowana będzie na terenie działek: nr 5, 6, 7, 12/1, 12/2, 14 w Puławach będących we władaniu Zamawiającego. 1. Zakładany przez Zamawiającego program inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96: - modernizacja i rozbudowa istniejącej linii sortowniczej; - budowa segmentu obróbki frakcji energetycznej odpadów (RDF); - modernizacja istniejącej linii przygotowania biofrakcji; - budowa segmentu kompostowania statycznego; - budowa placu dojrzewania biostabilatu (kompostu); - budowa instalacji i sieci wewnątrzzakładowych potrzebnych do funkcjonowania planowanego obiektu; - drogi i place manewrowe; - budowa nowej niecki kwatery składowej; - budowa ogrodzenia i zagospodarowanie zielenią ochronną. UWAGA: - Wykonawca winien uwzględnić w wykonywanym przez siebie przedmiocie zamówienia istniejący projekt budowlany dotyczący uruchomienia produkcji paliwa alternatywnego wraz z projektowaną infrastrukturą (do wglądu w siedzibie Zamawiającego). - Wykonawca przy sporządzaniu programu funkcjonalno-użytkowego, w zakresie obliczenia przepustowości poszczególnych instalacji wchodzących w skład rozbudowy ZUOK w Puławach, winien uwzględnić zapisy zawarte w Planie gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2011, w odniesieniu do regionu gospodarki odpadami - Puławy zapisanego w niniejszym Planie, w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z planem kosztów prac projektowych oraz robót budowlanych Wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca wykona program funkcjonalno-użytkowy dla inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji istniejącego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96 według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004r, a w szczególności ma zawierać elementy, o których mowa w rozdziale 4 (Zakres i forma programu funkcjonalno-użytkowego) niniejszego Rozporządzenia - od § 15 do § 19. Plan kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych należy opracować zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389) Program funkcjonalno-użytkowy ma służyć Zamawiającemu do przeprowadzenia postępowania przetargowego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy robot budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj (wg. Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy - żółty FIDIC). Zamawiający wymaga także, aby Wykonawca wykonał dla w/w inwestycji obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz robot budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 3.Wszelkie prace lub czynności nie opisane wyżej a wynikające z przepisów szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania zamówienia należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania zamówienia. 4.Aktualne, obejmujące zakres opracowania mapy sytuacyjno - wysokościowe z naniesionym uzbrojeniem w skali 1:500 dla celów opracowania programu funkcjonalno-użytkowego dostarczy Zamawiający. 5. Dodatkowe warunki: Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - Sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, - Konsultacja z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania programu funkcjonalno-użytkowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HALINA KARMOLIŃSKA-SŁOTKOWSKA "HEKO"
jakie przetargi wygrała firma
HALINA KARMOLIŃSKA-SŁOTKOWSKA "HEKO"
- HEKO Halina Karmolińska-Słotkowska, ul.Miodowa 2A/2, 60-591 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20000,00
Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 197000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Wynajem aparatury medycznej do wykonywania 90 zabiegów w asyście robota chir. oraz zakup materiałów zużywalnych w ilości 90 zestawów, koniecznych do wykonywania zabiegów z wykorzystaniem robota chir.
- Zakup wraz z dostawą leków do chemioterapii z podziałem na 31 zadań.
- Dostawa lekkiego samochodu-rozpoznawczo-ratowniczego na potrzeby Komendy Powiatowej PSP w Puławach
- "Świadczenie usług prawno-podatkowych na rzecz Startupów będących w inkubacji w ramach projektu Wschodni Akcelerator Biznesu 2"
- świadczenie usługi odbioru, transportu i przetwarzania odpadów kodzie 18 02 02 w okresie 12 m-cy, znak sprawy DZ-23/46/24
- Zakup samochodu do przewozu żywności wraz z jego przystosowaniem do prowadzonej przez Zakład Aktywności Zawodowej działalności
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej odwodnienia terenu przy Szkole Podstawowej nr 36 w Bytomiu
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- "Budowa przewiązki komunikacyjnej stanowiącej połączenie budynku Szkoły Podstawowej z budynkiem sali sportowej" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji dla zadania "Wykonanie projektu wraz z termomodernizacją i przebudową DS. nr 1 Zabrze - Rokitnica".
- Termomodernizacja budynku OSP w Krasnołanach
- Opracowanie koncepcji architektonicznej budowy parkingu kubaturowego na os. Kalinowym w rejonie ul. Samorządowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz opracowanie Programu funkcjonalno - użytkowego
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.