eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Dostawa łodzi ratowniczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Giżycko: Dostawa łodzi ratowniczej
Numer ogłoszenia: 81583 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68195 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazurskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, ul. Nadbrzeżna 15, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4282300, faks 87 4282300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łodzi ratowniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej łodzi ratunkowej z przyczepą przystosowaną do transportu tej łodzi, posiadająca homologację. 1. Długość całkowita do 510cm, 2. Szerokość całkowita do 210 cm. 3. Waga łodzi z silnikiem bez paliwa większa lub równa 600 kg ; 4.Kolor: kadłub: czerwony, napisy i oznaczenia białe; 5. Ładowność Min. 1100 kg, Min. 8 osób. 6. Ilość miejsc siedzących 2 szt,;7. Kadłub z polietylenu wykonany metodą formowania rotacyjnego. 8. Dziób Otwierany, posiadający własną pływalność; 9. Drzwi dziobowe Min 70 cm10. Silnik pojemność min 1500 cm3, moc min 70KM max 80KM, chłodzenie woda, rozruch elektryczny, rodzaj wtrysku bezpośredni, max. prędkość obrotowa max 5700, długość kolumny L, sterowanie manetka, elektryczny system trymowania. 11 układ kierowniczy Koło sterowe z przekładnia kierowniczą umożliwiające sterowanie łodzią przy pomocy pojedynczego sterociągu. umieszczone na pojedynczej konsoli sterowej usytuowanej po prawej tylnej stronie pokładu 12 Otwory wylotowe do wyciekania wody z pokładu łodzi na rufie 14 Oznakowanie Na zewnątrz lewej i prawej burty. Wysokość liter min 10 cm napis Mazurskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe 15. Oświetlenie nawigacyjne zgodne z wymogami dla statków na śródlądowych drogach wodnych (masztowe, burtowe i rufowe) 1 kpl. Umieszczone na ramie A.16 Gniazdka samochodowe 12V (zapalniczkowe) - 2 szt. Umieszczone w konsoli sterowej 17. Reflektor ręczny (szperacz) do oświetlenia o mocy nie gorszej niż 150 W umieszczony na relingu owiewki konsoli sterowej.18. Mocowanie na koło ratunkowe - 1 sztuka; 19 pagaj 1 sz, bosak 1 szt. 20. Kotwica z 30 m liną kotwiczną. 21 Relingi umożliwiające bezpieczne poruszanie wzdłuż burt. 22. Linki burtowe. 22 linki burtowe kpl. 23 Gaśnica proszkowa 3 kg ABC 1 szt. 24. Łódź wyposażona w urządzenie sygnalizacyjnoostrzegawcze, akustyczne i świetlne (lampa niebieska stroboskopowa umieszczone na ramie A). 25 Łódź wyposażona w klakson. 2.Do łodzi muszą być dołączone następujące dokumenty w języku polskim: Książka gwarancyjna, Wykaz wyposażenia dodatkowego wraz z kartami gwarancyjnymi, Instrukcja obsługi łodzi wraz z wyposażeniem, Książka przeglądów serwisowych, Świadectwo klasy łodzi motorowej wystawione przez Polski Rejestr Statków lub inny podmiot uprawniony do kontroli jakości. 3. Wymagania formalne. a Konstrukcja łodzi, zastosowane materiały i technologia budowy muszą zapewniać odpowiednią wytrzymałość jednostki. b Zakład, który będzie wykonywał zamówienie, musi posiadać świadectwo uznania PRS, lub innego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.14.00 - Łodzie ratunkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARKER POLAND Sp. z o.o., ul. Reniferowej 88, 03-289 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93972,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93972,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93972,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.