eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej pod nazwą magazynier dla 10 +/- 2 osób bezrobotnych



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Bolesławiec: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej pod nazwą magazynier dla 10 +/- 2 osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 81563 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu, ul. Obrońców Helu 10, Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7326601, faks 075 7326601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej pod nazwą magazynier dla 10 +/- 2 osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej pod nazwą magazynier dla 10 +/- 2 osób bezrobotnych. Szkolenie będzie obejmowało: - podstawy obsługi komputera, - obsługę kas fiskalnych, - obsługę Internetu, - szkolenie bhp, - budowę wózków, - czynności operatora przy obsłudze wózków, - praktyczną naukę jazdy, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - programowanie kas fiskalnych, - księgowość magazynową, - typy stosowanych wózków jezdniowych, - bezpieczną obsługą - wymiana butli gazowych, - obsługę programu SUBIEKT 5, - wiadomości o UDT. Program szkolenia z zakresu obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. z 8 czerwca 2002 r. ze zm.). Wykonawca realizuje zamówienie w dni robocze od poniedziałku do piątku, po 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu. Dodatkowo w harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia dwie przerwy (niewchodzące w 30 godzin zegarowych zajęć), każda po 15 minut. Zajęcia będą prowadzone między godziną 8:00 a 17:00. Wykonawca wyznaczy osobę, która będzie odpowiedzialna za nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. W czasie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia catering (tj. kawa, herbata, woda mineralna, ciastka). Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia materiały dydaktyczne i materiały piśmienne, które po zakończeniu szkolenia przejdą na ich własność. Po zakończeniu szkolenia każdy z kursantów przystąpi do egzaminu przed organem Urzędu Dozoru Technicznego, a następnie po pozytywnie zdanym egzaminie otrzyma zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia oraz dokument potwierdzający ww. uprawnienia. Do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę dydaktyczną. Do realizacji szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia odpowiednie warunki lokalowe i wyposażenie techniczne, adekwatne do rodzaju szkolenia, odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestników. Szkolenie zostanie przeprowadzone na terenie miasta Bolesławiec.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26199.96 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Kształcenia Kursowego 2 x TAK, ul. Dolne Młyny 42, 59-700 Bolesławiec, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21600
  • Oferta z najniższą ceną: 21600 oferta z najwyższą ceną: 21600
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.