eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Zadanie 1 :Budowa ulicy Traugutta. Zadanie 2 Poprawa infrastruktury przy ulicy Płockiej i Żórawskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Ciechanów: Zadanie 1 :Budowa ulicy Traugutta. Zadanie 2 : Poprawa infrastruktury przy ulicy Płockiej i Żórawskiego.
Numer ogłoszenia: 81510 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 6749200, faks 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 :Budowa ulicy Traugutta. Zadanie 2 : Poprawa infrastruktury przy ulicy Płockiej i Żórawskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1- Przedmiotem zamówienia jest : Budowa ulicy Traugutta w Ciechanowie realizowana na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej (Projekt Budowlany) Przebudowy ulicy Traugutta wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego oraz zabezpieczeniem infrastruktury technicznej i pozwolenia na budowę AB.6740.582.2014, decyzja nr 592/2014 z dnia 30 września 2014r., projektu budowlanego, wykonawczego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót obejmujących odpowiednio branże drogową, sanitarną i elektryczną w podziale na: Projekt budowlany branża drogowa Projekt wykonawczy branża drogowa Projekt budowlany branża sanitarna Projekt wykonawczy branża sanitarna Projekt budowlany branża elektryczna Projekt wykonawczy branża elektryczna Przedmiar robót Specyfikacje techniczne, które stanowią załączniki do SIWZ Charakterystyka obiektu: Nawierzchnia ulicy z betonu asfaltowego szerokości jezdni 4,5 m; Chodnik z kostki betonowej szara grub. 8 cm szerokości 2 m; Zjazdy z kostki betonowej czerwonej grub. 8 cm; Kanalizacja deszczowa fi 250mm z włączeniem w istniejącą kd w ul. Krasickiego fi 300 mm; Studnie kd DN1200 szt.3; Wpusty uliczne z osadnikiem fi 200; Oświetlenie uliczne słupy aluminiowe, oprawy LED . Zadanie 2- Przedmiotem zamówienia jest: poprawa infrastruktury przy ulicy Płockiej i Żórawskiego polegająca na a) wymiana nawierzchni zatoki postojowej (likwidacja wysepek bez latarń) zlokalizowanych w zatoce parkingowej ul. Żórawskiego poprzez niwelacje do poziomu przyległej nawierzchni, b) wymiana krawężnika betonowego na ławie betonowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Płocka do początku zatoki parkingowej, c) wykonanie koryta pod konstrukcje nawierzchni (miejsca likwidacji wysepek), d) wykonanie konstrukcji nawierzchni (grunt stabilizowany, podbudowy z kruszywa łamanego/mieszanki optymalnej, skropienia warstw konstrukcyjnych asfaltem, warstwy wiążącej i ścieralnej), e) wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych 35x35 cm na kostkę betonowa szara gr 6 cm, f) wymiana istniejących obrzeży przychodnikowych 6x15 na obrzeża 8x20 cm, g) uporządkowanie przyległego terenu (odtworzenie trawników zlokalizowanego w narożniku ul. Płockiej i Żórawskiego i wysepkach przy latarniach, karczowanie krzaków, przywrócenie skrajni chodnika/podcięcie gałęzi drzew oraz zagospodarowanie uzyskanego materiału), h) malowanie słupów latarni. Sposób realizacji wg załączonych: a) mapki poglądowej szkicu, b) przedmiaru robót, c) szczegółowych specyfikacji technicznych. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót należy traktować jako szacunkowy Wykonawca przygotowując ofertę jest zobowiązany do zapoznania się terenem (na podstawie dołączonego szkicu lokalizacji robót) oraz weryfikacji ilości planowanych robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.23.31.40-2, 45.11.27.00-2, 45.11.11.00-9, 45.22.33.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1 - 8000,00 zł Zadanie 2 - 2000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 54821300082001008888880010 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie. b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający będzie rozumiał wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości i rodzaju wymaganym przez Zamawiającego, tj. odpowiednio: Zadanie 1: dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektu drogowego w technologii bitumicznej betonu asfaltowego na gorąco o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, Zadanie 2: a) jedno zamówienie polegającego na budowie lub przebudowie nawierzchni w technologii bitumicznej (masy bitumiczne na gorąco) drogi o wartości min. 100.000,00 zł brutto, b) jedno zamówienie polegającego na budowie lub przebudowie nawierzchni w technologii brukarskiej (np. brukowa kostka betonowa, brukowa kostka kamienna, kamień brukarski) drogi o wartości min. 100.000,00 zł brutto Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę jednego zadania zawierającego powyższe dwa typy nawierzchni np. jezdnia bitumiczna, chodniki z brukowej kostki betonowej) o wartości 100.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, które spełniają następujące wymagania tj.: Zadanie 1: a) jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, b) jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; c) jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie maksymalnie dwóch funkcji, pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami i doświadczeniem do kierowania i nadzorowania robotami dla każdej łączonej funkcji. Zadanie 2 : a) jedna osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych w zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę nawierzchni ulic(y), w tym na co najmniej na jednym zadaniu o wartości brutto minimum 100.000,00 zł. posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zadanie 1: dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektu drogowego w technologii bitumicznej betonu asfaltowego na gorąco o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, Zadanie 2: a) jedno zamówienie polegającego na budowie lub przebudowie nawierzchni w technologii bitumicznej (masy bitumiczne na gorąco) drogi o wartości min. 100.000,00 zł brutto, b) jedno zamówienie polegającego na budowie lub przebudowie nawierzchni w technologii brukarskiej (np. brukowa kostka betonowa, brukowa kostka kamienna, kamień brukarski) drogi o wartości min. 100.000,00 zł brutto Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę jednego zadania zawierającego powyższe dwa typy nawierzchni np. jezdnia bitumiczna, chodniki z brukowej kostki betonowej) o wartości 100.000,00 zł brutto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Podpisany i wypełniony formularz oferty. 2. Zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych osób, na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 3.Zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 4. pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas realizacji (liczony w dniach) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: 1) w przypadku wystąpienia okoliczności, niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym powyżej (tj. niekorzystnych warunków atmosferycznych lub wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego), 2) w przypadku zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych Zamawiający może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas niezbędny do jej wykonania, 3) w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 4) przewiduje się również możliwość zmiany umowy z przyczyn innych niż wskazanych powyżej, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów, Wydział Zamówień Publicznych i Działalności Gospodarczej, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę zapakowaną i oznaczoną należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Ciechanowie , przy ul. Wodnej 1 - Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.04.2015 r. o godz.10:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodnej 1- Sala Konferencyjna. 2. Zamawiający nie przewiduje umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 :Budowa ulicy Traugutta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1- Przedmiotem zamówienia jest : Budowa ulicy Traugutta w Ciechanowie realizowana na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej (Projekt Budowlany) Przebudowy ulicy Traugutta wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego oraz zabezpieczeniem infrastruktury technicznej i pozwolenia na budowę AB.6740.582.2014, decyzja nr 592/2014 z dnia 30 września 2014r., projektu budowlanego, wykonawczego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót obejmujących odpowiednio branże drogową, sanitarną i elektryczną w podziale na: Projekt budowlany branża drogowa Projekt wykonawczy branża drogowa Projekt budowlany branża sanitarna Projekt wykonawczy branża sanitarna Projekt budowlany branża elektryczna Projekt wykonawczy branża elektryczna Przedmiar robót Specyfikacje techniczne, które stanowią załączniki do SIWZ Charakterystyka obiektu: Nawierzchnia ulicy z betonu asfaltowego szerokości jezdni 4,5 m; Chodnik z kostki betonowej szara grub. 8 cm szerokości 2 m; Zjazdy z kostki betonowej czerwonej grub. 8 cm; Kanalizacja deszczowa fi 250mm z włączeniem w istniejącą kd w ul. Krasickiego fi 300 mm; Studnie kd DN1200 szt.3; Wpusty uliczne z osadnikiem fi 200; Oświetlenie uliczne słupy aluminiowe, oprawy LED ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.23.31.40-2, 45.11.27.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas realizacji (liczony w dniach) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 : Poprawa infrastruktury przy ulicy Płockiej i Żórawskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2- Przedmiotem zamówienia jest: poprawa infrastruktury przy ulicy Płockiej i Żórawskiego polegająca na a) wymiana nawierzchni zatoki postojowej (likwidacja wysepek bez latarń) zlokalizowanych w zatoce parkingowej ul. Żórawskiego poprzez niwelacje do poziomu przyległej nawierzchni, b) wymiana krawężnika betonowego na ławie betonowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Płocka do początku zatoki parkingowej, c) wykonanie koryta pod konstrukcje nawierzchni (miejsca likwidacji wysepek), d) wykonanie konstrukcji nawierzchni (grunt stabilizowany, podbudowy z kruszywa łamanego/mieszanki optymalnej, skropienia warstw konstrukcyjnych asfaltem, warstwy wiążącej i scieralnej), e) wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych 35x35 cm na kostke betonowa szara gr 6 cm, f) wymiana istniejących obrzeży przychodnikowych 6x15 na obrzeża 8x20 cm, g) uporządkowanie przyległego terenu (odtworzenie trawników zlokalizowanego w narożniku ul. Płockiej i Żórawskiego i wysepkach przy latarniach, karczowanie krzaków, przywrócenie skrajni chodnika/podcięcie gałęzi drzew oraz zagospodarowanie uzyskanego materiału), h) malowanie słupów latarni. Sposób realizacji wg załączonych: a) mapki poglądowej szkicu, b) przedmiaru robót, c) szczegółowych specyfikacji technicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas realizacji (liczony w dniach) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.