To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-11
Ogłoszenie nr 81438 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.
Grudziądz: OPRACOWANIE PROJEKTÓW TECHNICZNYCH - TECHNICZNIE WYEKSPLOATOWANYCH ROZDZIELNIC (nn i RG) Z KOMPENSACJĄ MOCY BIERNEJ PRZY UL. TARGOWEJ W BRODNICY ORAZ PRZY UL JAGIEŁŁY W GRUDZIĄDZU WRAZ Z ICH WYMIANAMI W TRYBIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" - SPRAWA NR 20/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49486-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
34090727700000, ul.
ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, faks
261 48 32 22, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE PROJEKTÓW TECHNICZNYCH - TECHNICZNIE WYEKSPLOATOWANYCH ROZDZIELNIC (nn i RG) Z KOMPENSACJĄ MOCY BIERNEJ PRZY UL. TARGOWEJ W BRODNICY ORAZ PRZY UL JAGIEŁŁY W GRUDZIĄDZU WRAZ Z ICH WYMIANAMI W TRYBIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" - SPRAWA NR 20/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów technicznych - technicznie wyeksploatowanych rozdzielnic (nn i rg) z kompensacją mocy biernej przy ul. Targowej w Brodnicy oraz przy ul. Jagiełły w Grudziądzu wraz z ich wymianami w trybie "zaprojektuj i wybuduj". ZADANIE NR 1: Opracowanie projektu technicznego na wymianę technicznie wyeksploatowanej rozdzielnicy nn z kompensacją mocy biernej wraz z jej wymianą w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy w trybie "zaprojektuj i wybuduj" ZADANIE NR 2: Opracowanie projektu technicznego na wymianę technicznie wyeksploatowanej rozdzielnicy RG z kompensacją mocy biernej wraz z jej wymianą w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu w trybie "zaprojektuj i wybuduj" 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w szczególności na: 1) w zadaniu nr 1: OPRACOWANIE PROJEKTU (1 etap) na który składa się opracowanie dokumentacji technicznej, pomiar energii biernej wraz z doborem urządzeń oraz budowa układu kompensacji polegającej na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót elektroenergetycznych w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy, SIWZ, który obejmuje wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji w wersji papierowej: a) koncepcji projektowej - 4 egz. (zaproponowane rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne i instalacyjne Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym na warunkach określonych umową); b) dokumentacji projektowej ROBOTY BUDOWLANE (2 etap): wymiana wyeksploatowanej rozdzielnicy nn, wywóz i utylizacja odpadów; Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących w zakresie: a) wszelkie niezbędne prace z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem ponosi Wykonawca, b) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich przewidzianych odpowiednimi przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń, c) Wykonawca będzie weryfikował na własny koszt otrzymane od Zamawiającego dokumenty i informacje pod względem zgodności ze stanem faktycznym, d) w przypadku nie posiadania przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać je we własnym zakresie i na własny koszt, niezależnie od ich formy i źródła uzyskania, e) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie określonym w art. 20 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, przez cały okres realizacji przedsięwzięcia będącego przedmiotem projektu, wykonywanego przez wybranego przez Zamawiającego wykonawcę. f) Uzyskanie wymaganych prawem ostatecznych decyzji administracyjnych jeśli są wymagane Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: - ogrodzenie etapów robót; ? oświetlenie terenu robót; ? poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia terenu robót; ? znaki ostrzegawcze na terenie robót; ? wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; ? oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): Kod CPV: 71242000-6 - przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów Kod CPV: 45311200-2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2) w zadaniu nr 2: OPRACOWANIE PROJEKTU (etap nr 1): opracowanie dokumentacji technicznej, pomiar energii biernej wraz z doborem urządzeń oraz budowa układu kompensacji polegającej na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót elektroenergetycznych w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy, SIWZ, który obejmuje wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji w wersji papierowej: a) koncepcji projektowej - 4 egz. (zaproponowane rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne i instalacyjne Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym na warunkach określonych umową); b) dokumentacji projektowej ROBOTY BUDOWLANE (2 etap): wymiana wyeksploatowanej rozdzielnicy nn, wywóz i utylizacja odpadów. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących w zakresie: a) wszelkie niezbędne prace z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem ponosi Wykonawca, b) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich przewidzianych odpowiednimi przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń, c) Wykonawca będzie weryfikował na własny koszt otrzymane od Zamawiającego dokumenty i informacje pod względem zgodności ze stanem faktycznym, d) w przypadku nie posiadania przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać je we własnym zakresie i na własny koszt, niezależnie od ich formy i źródła uzyskania, e) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie określonym w art. 20 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, przez cały okres realizacji przedsięwzięcia będącego przedmiotem projektu, wykonywanego przez wybranego przez Zamawiającego Wykonawcę. f) Uzyskanie wymaganych prawem ostatecznych decyzji administracyjnych jeśli są wymagane Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: - ogrodzenie etapów robót; ? oświetlenie terenu robót; ? poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia terenu robót; ? znaki ostrzegawcze na terenie robót; ? wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; ? oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): Kod CPV: 71242000-6 - przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów Kod CPV: 45311200-2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1, 2 określa w szczególności: program funkcjonalno-użytkowy oraz ogólne warunki umowy. 4. Stacja transformatorowa w zadaniu nr 1 w zakresie, której będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie nieczynna. Budynek w zadaniu nr 2 w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynku oraz wokół budynku, terenu wykonywania robót. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób ryczałtowy. 6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn.zm.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Wykonawca zobowiązany jest w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2 do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu stalowego x 0,53 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim), 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile dotyczy) aby osoby wykonujące wskazane przez niego czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę, Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić lub zatrudniać na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 30% grupy osób przeznaczonych ogółem do realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71242000-6
Dodatkowe kody CPV:
45311200-2,
90500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Opracowanie projektu technicznego na wymianę technicznie wyeksploatowanej rozdzielnicy nn z kompensacją mocy biernej wraz z jej wymianą w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy w trybie "zaprojektuj i wybuduj" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT38983.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45731,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Opracowanie projektu technicznego na wymianę technicznie wyeksploatowanej rozdzielnicy RG z kompensacją mocy biernej wraz z jej wymianą w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu w trybie "zaprojektuj i wybuduj" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT38983.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 51168,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Miasteczko rowerowe dla dzieci wraz z zestawem znaków i gier podwórkowych (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.