eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › PN 3/14 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Wrocław: PN 3/14 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji II
Numer ogłoszenia: 81424 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6544 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, faks 071 3260622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 3/14 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego z siedzibą we Wrocławiu, ul. Koszarowa 5, 51 - 149 Wrocław, których szczegółowy asortyment, ilości, rozmiary oraz minimalne parametry techniczno - użytkowe określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ w Pakietach: Pakiet nr 1, Pakiet nr 2, Pakiet nr 3, Pakiet nr 4, pakiet nr 5, Pakiet nr 6. - Zaoferowane przedmioty zamówienia muszą: 1/ posiadać znak bezpieczeństwa CE; 2/ zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.z 2010r.: Nr 107, poz.679 z późn. zm.); 3/ termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia; Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego - Magazynu Gospodarczego, mieszczącego się w Budynku A2; 4/ przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na rynku polskim, zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt; 5/ Zamawiający może żądać próbek od Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania Zamawiającego; 6/ Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dane zawarte na fakturze VAT na dyskietce lub innym nośniku magnetycznym lub w postaci umieszczenia tych danych na załączanym do faktury dokumencie WZ oraz przesłanie obu tych dokumentów w formacie PDF na nośniku elektrycznym; 7/ data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia; 8/ data ważności i numer serii dostarczanego przedmiotu zamówienia muszą być naniesione na fakturę; 9/ Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie bądź faksem, z tym że zamówienia telefoniczne będą niezwłocznie potwierdzane faksem; 10/ Wykonawca dołączy do oferty w formie elektronicznej (płyta CD): załącznik nr 1 Formularz asortymentowo-cenowy oraz załącznik nr 2 Formularz oferty; 11/ zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER Med Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22518,54

  • Oferta z najniższą ceną: 22518,54 / Oferta z najwyższą ceną: 22518,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3M Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kajetanach, Aleja Katowicka 117, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15665,40

  • Oferta z najniższą ceną: 15665,40 / Oferta z najwyższą ceną: 15665,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media - MED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Lublańska 34, 31-476 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12162,96

  • Oferta z najniższą ceną: 12162,96 / Oferta z najwyższą ceną: 12162,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Abramczyk, działający gospodarczo pod firmą: AMED Biuro Techniczno-Handlowe z siedzibą w Warszawie, ul. Władysława Umińskiego 3 lok. 8, 03-984 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23146,21

  • Oferta z najniższą ceną: 23146,21 / Oferta z najwyższą ceną: 23146,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Johnson & Johnson Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54496,93

  • Oferta z najniższą ceną: 54496,93 / Oferta z najwyższą ceną: 54496,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.