Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Opole: przetarg nieograniczony na roboty budowlane związane z zadaniem Centrum Obsługi Studenta nr sprawy ZP/B/22/2009
Numer ogłoszenia: 81418 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, faks 077 4006294, 4556080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na roboty budowlane związane z zadaniem Centrum Obsługi Studenta nr sprawy ZP/B/22/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zadaniem Centrum Obsługi Studenta CPV 45000000-7 , 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331211-8, 453311210-1, 453311210-1, 45331220-4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do siwz dokumentacja projektowa, składająca się z: a) Rysunku Rzut I piętra Łącznik/ fragment/ - Załącznik nr 1a do SIWZ b) Projekt wykonawczy wentylacji - Załącznik nr 1b do SIWZ c) Projekt wykonawczy konstrukcji podestu - Załącznik nr 1c do SIWZ d) Przedmiaru robót nr 1 - (CPV 45000000-7) Roboty budowlane - Załącznik nr 2a do SIWZ e) Przedmiaru robót nr 2 - (CPV 45310000-3) Roboty instalacyjne elektryczne - Załącznik nr 2b do SIWZ f) Przedmiar robót - wentylacja (CPV 45000000-7 , 45330000-9, 45331000-6, 45331211-8, 453311210-1, 453311210-1, 45331220-4) - Załącznik nr 2c do SIWZ g) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Roboty budowlane - Załącznik nr 3a do SIWZ h) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Roboty instalacyjne elektryczne - Załącznik nr 3b do SIWZ i) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wentylacja oraz konstrukcja podestu - Załącznik nr 3c do SIWZ 2. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. 3. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu klimatyzatorów 3 szt. o których mowa w dokumentacji projektowej. 4. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 3 lata, licząc od daty odbioru końcowego robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia każda o wartości minimum 800 000 zł (brutto), oraz udokumentują, że robota ta została wykonana należycie. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się robotę polegająca na budowie lub remoncie obiektu budowlanego. 4. Dysponują lub będą dysponować zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: kierownikiem budowy o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym doświadczenie w kierowaniu minimum dwoma robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub remoncie obiektu budowlanego oraz posiadającym co najmniej dwuletni staż na tym stanowisku, posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz musi być zrzeszony w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 900 000 PLN.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 4. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych, o których mowa w pkt 9.3 SIWZ w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 7 do siwz. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 7 zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony wg załącznika 8 do siwz. 6. Uprawnienia budowlane kierownika budowy, wg wymagań zamawiającego, określonych w pkt 9.4 SIWZ wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10.5 SIWZ, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska
Sekcja Zamówień Publicznych , pok. A 203
45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 13:30, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych Politechniki Opolskiej, 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5, pokój 203 A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.05.2009.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.