eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Książ Wielki › Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje boisko - Orlik 2012 w Książu Wielkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Książ Wielki: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje boisko - Orlik 2012 w Książu Wielkim
Numer ogłoszenia: 81413 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Warszawka 17, 32-210 Książ Wielki, woj. małopolskie, tel. 041 3838002, faks 041 3838002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje boisko - Orlik 2012 w Książu Wielkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest projekt budowy dwóch boisk . Inwestycja przeznaczona jest do celów wypoczynku, i rekreacji. Zakres inwestycji obejmuje: - budowę - BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NAWIERZCHNIA DO PIŁKI NOŻNEJ. Jako nawierzchnię przyjmuje się trawę syntetyczną o następujących parametrach technicznych i użytkowych: - wysokość całkowita nawierzchni: min. 60mm, - gęstość (ilość splotów/m2): min. 97.000 włókien /m2 - rodzaj włókna: 100% polietylen (PE), - 100% włókien monofilowych, - dtex: min. 11000 - wypełnienie: piasek kwarcowy, granulat gumowy EPDM - kolor nawierzchni: zielony (możliwe dwa odcienie), - linie segregacyjne: wklejone w nawierzchnię. Bramki aluminiowe (5x2m), montowane w tulejach, siatki do bramek. Ilość: 2 szt. - budowę - BOISKA DO KOSZYKÓWKI I SIATKÓWKI - nawierzchnia syntetyczna, z ogrodzeniem, WYPOSAŻENIE SPORTOWE. 1. Koszykówka: PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY ORLIK 2012 ZESPÓŁ BOISK SPORTOWYCH Stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160cm, tablica 180x105cm, obręcz uchylna, siateczka do obręczy. Ilość: 4 zestawy. 2. Siatkówka: Słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa. Ilość: 2 zestawy. - budowę ciągów komunikacyjnych z pochylnią dla osób niepełnosprawnych, -ciągi komunikacyjne - kostka betonowa gr. min 6 cm, w kolorze szarym, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. - budowę oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową, WYPOSAŻENIE OŚWIETLENIE BOISK Boisko piłkarskie Maszt- słup stożkowy, wysokości 12,00 m z fundamentem i poprzeczkami na projektory oraz instalacją odgromową. Natężenie oświetlenia Średnie natężenie oświetlenia Eśr 77 Ix Minimalne natężenie oświetlenia Emin 54 Ix Maksymalne natężenie oświetlenia Emax 119 Ix Równomierność g1 Emin/Emax 1:1.41 (0,71) Równomierność g2 Emin/Emax 1:2,18 (0,46) Boisko do koszykówki i siatkówki Maszt- słup stożkowy, wysokości minimum 9,00 m z fundamentem i poprzeczkami na projektory oraz instalacją odgromową. Natężenie oświetlenia Średnie natężenie oświetlenia Eśr 103 Ix Minimalne natężenie oświetlenia Emin 76 Ix Maksymalne natężenie oświetlenia Emax 136 Ix Równomierność g1 Emin/Emax 1:1.35 (0,74) Równomierność g2 Emin/Emax 1:1,78 (0,56) - budowę ogrodzenia terenu z furtkami wejściowymi, Ogrodzenie terenu na słupkach stalowych mocowanych na podmurówce betonowej. Wypełnienie z siatki stalowej . Wysokość 4m. Rozstaw słupków 2,5m. Furtki systemowe rozwieralna. Szerokość furtki 1,5 i 3 m, wysokość 2,2m. POCHYLNIA -pochylnia dla osób niepełnosprawnych w konstrukcji jak ciągi komunikacyjne. Projektowana pochylnia usytuowane jest od strony północnej budynku istniejącej sali gimnastycznej. Pochylnia wyposażona w obustronne poręcze i bortnice osłonowe. Łączna długość pochylni 24,2 m. TRYBUNA Zaprojektowano trybunę demontowalną. Można ją składać, transportować lub magazynować zgodnie z potrzebami. Wykonana jest ze stali ocynkowanej ogniowo z podestami z krat wema. Trybuna ma cztery rzędy. Na trybunie zastosowano siedzisko No-04 (11 cm wysokości oparcia, podwójna tylna ściana ) TRYBUNA CZTERORZĘDOWA - 110 siedzisk IV rząd 32 siedzisk w linii ciągłej III rząd 9 siedzisk przerwa 8 siedziska przejście 9 siedzisk II rząd 9 siedzisk przerwa 8 siedziska przejście 9 siedzisk I rząd 9 siedzisk przerwa 8 siedziska przejście 9 siedzisk Głębokość 3,4 m, długość 16 m Przewiduje się kompleksową realizację przedmiotu inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20.000,00 zł , słownie: dwadzieścia tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Warszawska 17 32-210 Książ Wielki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Warszawska 17 32-210 Książ Wielki Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.