Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-01-09
Stalowa Wola: Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum nr 2 w Stalowej Woli - roboty uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 8139 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8426383, faks 015 8426200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum nr 2 w Stalowej Woli - roboty uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV o parametrach technicznych takich samych jak w ofercie przetargowej wykonawcy wraz z obróbkami blacharskimi zewnetrznymi oraz remontem szpaletów okiennych i parapetów okiennych wewnętrznych w bibliotece i szatni: a) okna o wym. 81x230 cm - 4 szt., b) okna o wym. 238x226 cm - 2 szt., c) okna o wym. 145x142 cm - 2 szt., d) okno o wym. 228x145 cm - 1 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOM - PLAST SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW KOPAŁA I WSPÓLNICY
jakie przetargi wygrała firma
DOM - PLAST SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW KOPAŁA I WSPÓLNICY
- /Dom-Plast/ Sp.j. zbigniew Kopała i wspólnicy, ul. Kilińskiego 22H, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7317,07
Oferta z najniższą ceną: 7317,07 / Oferta z najwyższą ceną: 7317,07
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiąjcy - Gimnazjum nr 2 w Stalowej Woli, wszczął niniejsze postępowanie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj., (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), gdyż przedmiotem zamówienia są roboty uzupełniające, tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia podatawowego. Zamówienie podstawowe było przedmiotem postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 17 listopada 2011 r., ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 300883-2011, ogłoszenie to przewidywało udzielenie zamówienia w trybie /zamówienia z wolnej ręki/ do 20% zamówienia podstawowego. W związku z powyższym należy stwierdzić, iż niniejsze postępowanie przetargowe jest zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym z ustawą Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Żywienie pacjentów Oddziału Rehabilitacji
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
- Remont budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Goczałkowicach-Zdroju wraz z dostosowaniem do przepisów p/poż - etap 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.