eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Przedmiotem zamówienia będzie organizacja wycieczek edukacyjnych o tematyce przyrodniczej związanych z realizacją projektu Poznaję - Rozumiem - Odnoszę sukces. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wycieczki edukacyjne będące przedmiotem zamówienia są częścią pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych z przyrody. Z tego typu zajęć korzysta 256 uczniów ze szkół objętych przedmiotem zamówienia. Zajęcia prowadzone są od listopada 2011r. do 29 czerwca 2012r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Czechowice-Dziedzice: Przedmiotem zamówienia będzie organizacja wycieczek edukacyjnych o tematyce przyrodniczej związanych z realizacją projektu Poznaję - Rozumiem - Odnoszę sukces. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wycieczki edukacyjne będące przedmiotem zamówienia są częścią pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych z przyrody. Z tego typu zajęć korzysta 256 uczniów ze szkół objętych przedmiotem zamówienia. Zajęcia prowadzone są od listopada 2011r. do 29 czerwca 2012r.
Numer ogłoszenia: 81389 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Ligocka 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2152057, 2144869, faks 032 2144870.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopo.czechowice-dziedzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia będzie organizacja wycieczek edukacyjnych o tematyce przyrodniczej związanych z realizacją projektu Poznaję - Rozumiem - Odnoszę sukces. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wycieczki edukacyjne będące przedmiotem zamówienia są częścią pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych z przyrody. Z tego typu zajęć korzysta 256 uczniów ze szkół objętych przedmiotem zamówienia. Zajęcia prowadzone są od listopada 2011r. do 29 czerwca 2012r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Założenia wspólne dla wszystkich części: 1. Wycieczki są jednodniowe. 2. Wykonawca zapewnia transport autokarami klasy turystycznej min. EURO 3 z zachowaniem wszelkich przepisów prawa regulujących taki transport. 3. Wykonawca zapewni dojazd i przejazd z wykorzystaniem środków transportu (autokaru/-ów lub busów): a) dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - posiadających aktualny przegląd i ubezpieczenie, b) spełniających wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, c) prowadzonych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tychże usług. 4. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. 5. Wyjazd/Przyjazd następuje z terenu szkoły lub bliskiej okolicy. 6. Wykonawca zapewnia opiekunów: a) wg definicji zgodnej z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, z późn. zm.), b) w liczbie 1 opiekun na 15 uczniów (do zaokrąglenia w górę) w odniesieniu do każdej szkoły z osobna (zgodnie z pkt 1.3.II), bez względu na sposób organizacji wycieczki edukacyjnej. 7. Wykonawca zapewnia kierownika wycieczki. W liczbie 1 kierownik/wycieczkę. 8. Wykonawca zapewnia pilota w liczbie 1 pilot/autokar. Pilot może być kierownikiem wycieczki. 9. W trakcie wycieczki, Zamawiający, poprzez delegację kompetencji opiekunom grup oraz kierownikom, wykonywać będzie czynności obowiązkowo objęte programem wycieczki. 10. Dopuszcza się zmiany dat wycieczki (jednak nie później niż do 29.06.2012r.) oraz korekt planu w przypadku udokumentowanych, niedających się przewidzieć zmian w zakresie dostępności obiektów lub warunków pogodowych. Zmiana podlega akceptacji przez Zamawiającego. 11. Ostateczną ilość uczniów Zamawiający potwierdzi nie później niż siódmego dnia przed terminem wycieczki. 12. Wykonawca zapewnia ubezpieczenie wszystkich uczniów wycieczki ubezpieczeniem NNW o wartości (sumie) ubezpieczenia 10.000,00 zł na osobę. 13. Zamawiający zapłaci za każdego faktycznego uczestnika wycieczki, nie mniej niż za 90% deklarowanej w zamówieniu ilości uczniów (zaokrąglenie do pełnej ilości w dół). II. Szkoły objęte zamówieniem ze szczegółowym wykazem uczniów i wymaganej liczbie opiekunów. 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół im. ks. Józefa Londzina w Zabrzegu 43-516 Zabrzeg, ul. K. Pytla 1 - 25 uczniów/2opiekunów 2. Szkoła Podstawowa nr 1 w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ligocie 43-518 Ligota, ul. Bielska 17 - 16 uczniów/2 opiekunów 3. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Powstańców Śląskich w Ligocie 43-518 Ligota, ul. Miliardowicka 46 - 21 uczniów/2 opiekunów 4. Szkoła Podstawowa nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie 43-518 Ligota, ul. Bory 2 - 14 uczniów/1 opiekun 5. Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Bronowie 43-502 Bronów, ul. Kolorowa 2 - 15 uczniów/1 opiekun 6. Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 im. Jana Brzechwy w Czechowicach-Dziedzicach 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Chłopska 70 - 16 uczniów/2 opiekunów 7. Szkoła Podstawowa nr 3 im. Juliusza Słowackiego w Czechowicach-Dziedzicach 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Lipowska 26 - 16 uczniów/2 opiekunów 8. Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kazimierza Wielkiego w Czechowicach-Dziedzicach 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Szkolna 6 - 16 uczniów/2 opiekunów 9. Gimnazjum nr 1 w Zespole Szkół im. ks. Józefa Londzina w Zabrzegu 43-516 Zabrzeg, ul. K. Pytla 1 - 40 uczniów/3 opiekunów 10. Gimnazjum nr 1 w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ligocie 43-518 Ligota, ul. Bielska 17 - 29 uczniów/2 opiekunów 11. Gimnazjum Publiczne nr 1 Nr 1 im. ks. Jana Twardowskiego w Czechowicach - Dziedzicach 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Polna 33 - 24 uczniów/2opiekunów 12. Gimnazjum Publiczne nr 3 im. Ignacego Łukasiewicza w Czechowicach-Dziedzicach 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Łukasiewicza 37 - 24 uczniów/2opiekunów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać się aktualnym wpisem w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (t.j. z 2004r. Dz.U. Nr 223, poz. 2268 ze zm.) prowadzonym przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: dla Części I: minimum 1 usługa w zakresie organizacji wycieczki szkolnej dla minimum 70 osób o wartości minimum 7000,00zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie; dla Części II: minimum 1 usługa w zakresie organizacji wycieczki szkolnej dla minimum 150 osób o wartości minimum 19 000,00zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie; dla Części III: minimum 1 usługa w zakresie organizacji wycieczki szkolnej dla minimum 70 osób o wartości minimum 25 000,00zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie; dla Części IV: minimum 1 usługa w zakresie organizacji wycieczki szkolnej dla minimum 50 osób o wartości minimum 10 000,00zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2.2.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca winien przedłożyć: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ, b)aktualny wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (t.j. z 2004r. Dz.U. Nr 223, poz. 2268 ze zm.) prowadzonym przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy; c)wykaz usług: dla Części I: minimum 1 usługa w zakresie organizacji wycieczki szkolnej dla minimum 70 osób o wartości minimum 7000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2a do SIWZ; dla Części II: minimum 1 usługa w zakresie organizacji wycieczki szkolnej dla minimum 150 osób o wartości minimum 19 000,00zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2b do SIWZ; dla Części III: minimum 1 usługa w zakresie organizacji wycieczki szkolnej dla minimum 70 osób o wartości minimum 25 000,00zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2c do SIWZ; dla Części IV: minimum 1 usługa w zakresie organizacji wycieczki szkolnej dla minimum 50 osób o wartości minimum 10 000,00zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2d do SIWZ; d)pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (tj. wiedzy, doświadczenia, narzędzi lub i urządzeń) na cały okres realizacji zamówienia - w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy, polega na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b Ustawy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie przepisu art.144 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie: 1.Zmiany dat wycieczki (jednak nie później niż do 29.06.2012r.) oraz korekt planu w przypadku udokumentowanych, niedających się przewidzieć zmian w zakresie dostępności obiektów lub warunków pogodowych. Zmiana podlega akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zopo.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Ligocka1 43-502 Czechowice-Dziedzice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 08:45, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Ligocka1 43-502 Czechowice-Dziedzice - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycieczka edukacyjna o tematyce przyrodniczej dla uczniów szkół podstawowych do Centrum Edukacji Technicznej w Goczałkowicach-Zdroju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce wycieczki: Centrum Edukacji Technicznej (CET) w Goczałkowicach-Zdroju, 43-230 Goczałkowice Zdrój, ul. Jeziorna 87 Zakres wycieczki: zajęcia na terenie CET z zakresu meteorologii, astronomii, energii odnawialnych, nowoczesnych technologii, zwiedzanie zapory (trasa spacerowa) wraz z zapoznaniem się z funkcjami obiektów hydrotechnicznych. Zajęcia powinny być dostosowane dla uczniów szkół podstawowych - klasa V-VI. Termin: dni robocze między 15.05.2012r. - 15.06.2012r., przy czym wycieczki zaczynają się po godz. 12.00. Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji wycieczki w jednym terminie dla wszystkich uczniów objętych częścią, zachowując ilość opiekunów wskazanych dla danej szkoły (pkt 1.3. II SIWZ). Ilość uczestników 139 uczniów ze szkół podstawowych (klasy V-VI) w podziale: - Szkoła Podst. w Zespole Szkół im. ks. Józefa Londzina w Zabrzegu - 25 uczniów, - Szkoła Podst. nr 1 w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ligocie - 16 uczniów, - Szkoła Podst. nr 2 im. Powstańców Śląskich w Ligocie - 21 uczniów, - Szkoła Podst. nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie - 14 uczniów, - Zespół Szkolno-Przedsz. im. Jana Pawła II w Bronowie - 15 uczniów, - Zespół Szkolno-Przedsz. nr 1 im. Jana Brzechwy w Czechowicach-Dziedzicach - 16 uczniów, - Szkoła Podst. nr 3 im. Juliusza Słowackiego w Czechowicach-Dziedzicach - 16 uczniów, - Szkoła Podst. nr 7 im. Kazimierza Wielkiego w Czechowicach-Dziedzicach - 16 uczniów. Szczegóły: Wykonawca zapewnia, na własny koszt: - wstęp do Centrum Edukacji Technicznej dla wszystkich uczniów, - koszt osoby/osób (prowadzącego zajęcia) po CET w Goczałkowicach-Zdroju w liczbie dostosowanej do grupy, -certyfikat uczestnictwa wystawiony przez CET dla wszystkich uczniów biorących udział w zajęciach wyjazdowych, -suchy prowiant (2xbułka z dodatkami, baton czekoladowy) wraz z napojem dla wszystkich uczniów uwzględniający preferencje dzieci w wieku szkolnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycieczka edukacyjna o tematyce przyrodniczej dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych do Planetarium i Obserwatorium Astronomicznego im. Mikołaja Kopernika w Chorzowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miejsce wycieczki: Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika w Chorzowie, Al. Planetarium 4,41-500 Chorzów 2. Zakres wycieczki: 2a. Uczniowie szkół podstawowych klasa V-VI - udział w dwulekcyjnych zajęciach dydaktycznych pn: A jednak się kręci oraz zwiedzanie obserwatorium astronomicznego 2b. Uczniowie szkół gimnazjalnych klasa I-III - udział w dwulekcyjnych zajęciach dydaktycznych pn: Cztery pory roku oraz zwiedzanie obserwatorium astronomicznego 3. Termin: Zamawiający dokonał bezpłatnej rezerwacji następujących terminów: 3a. Szkoły podstawowe - 02.06.2012r. (sobota), rezerwacja obejmuje 139 uczniów, rozpoczęcie zajęć dwulekcyjnych godz.11.00 - zakończenie 12.30, wejście do obserwatorium nie wymaga wcześniejszej rezerwacji. 3b. Szkoły gimnazjalne - 19.05.2012r. (sobota), rezerwacja obejmuje 117 uczniów, rozpoczęcie zajęć dwulekcyjnych godz.11.00-zakończenie 12.30, wejście do obserwatorium nie wymaga wcześniejszej rezerwacji. 4. Ilość uczestników 4a. 139 uczniów ze szkół podstawowych (klasy V-VI) w podziale: - Szkoła Podst. w Zespole Szkół im. ks. Józefa Londzina w Zabrzegu - 25 uczniów, - Szkoła Podst. nr 1 w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ligocie - 16 uczniów, - Szkoła Podst. nr 2 im. Powstańców Śląskich w Ligocie - 21 uczniów, - Szkoła Podst. nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie - 14 uczniów, - Zespół Szkolno-Przedsz. im. Jana Pawła II w Bronowie - 15 uczniów , - Zespół Szkolno-Przedsz. nr 1 im. Jana Brzechwy w Czechowicach-Dziedzicach - 16 uczniów, - Szkoła Podst. nr 3 im. Juliusza Słowackiego w Czechowicach-Dziedzicach - 16 uczniów, - Szkoła Podst. nr 7 im. Kazimierza Wielkiego w Czechowicach-Dziedzicach - 16 uczniów 4b 117 uczniów ze szkół gimnazjalnych (klasy I-III) w podziale na szkoły: - Gimnazjum nr 1 w Zespole Szkół im. ks. Józefa Londzina w Zabrzegu - 40 uczniów, - Gimnazjum nr 1 w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ligocie - 29 uczniów, - Gimn. Pub. nr 1 Nr 1 im. ks. J. Twardowskiego w Czechowicach-Dziedzicach - 24 uczniów, - Gimn. Pub. nr 3 im. Ignacego Łukasiewicza w Czechowicach-Dziedzicach - 24 uczniów, 5. Szczegóły: Wykonawca zapewnia, na własny koszt: - wstęp na dwulekcyjne zajęcia dydaktyczne oraz do obserwatorium astronomicznego dla wszystkich uczniów, - obiad dwudaniowy zupa, II danie, napój+ deser z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycieczka edukacyjna o tematyce przyrodniczej dla uczniów szkół podstawowych do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Miejsce wycieczki: Centrum Nauki Kopernik 00-390 Warszawa ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 2.Zakres wycieczki: wejście na wystawy stałe. 3.Termin: Zamawiający dokonał płatnej rezerwacji na dzień 29.06.2012r., na liczbę 134 uczniów +6 opiekunów, ze szczegółowym rozbiciem: Godz. wejścia 15.00 R000022905 - 19 biletów (19 uczniów + 1 opiekun bezpłatnie) 15.20 R000022906 - 20 biletów (20 uczniów + 1 opiekun bezpłatnie) 15.40 R000022907 - 17 biletów (17 uczniów + 1 opiekun bezpłatnie) 16.00 R000022908 - 24 biletów (24uczniów + 1 opiekun bezpłatnie) 16.20 R000022909 - 24 biletów (24 uczniów + 1 opiekun bezpłatnie) 16.40 R000022910 - 31 biletów (30 biletów + 1 opiekun bezpłatnie) W dniu 09.03.2012r. Zamawiający dokonał przelewu na kwotę 1474,00zł obejmującą powyższe rezerwacje. Wartość zaliczki pokrywa 100% wartości biletów na wstęp dla wskazanej powyżej grupy. Cena oferty winna być pomniejszona o kwotę rezerwacji. UWAGA !!! W związku z faktem, iż liczba opiekunów wynosi 14 osób ( w tym 6 bezpłatnie), Zamawiający informuje, że istnieje konieczność zakupu biletów dla pozostałej części opiekunów w ilości 6x11zł - wejściówki zarezerwowane nieopłacone, 2x20zł - wejściówki niezarezerwowane nieopłacone 4.Ilość uczestników 139 uczniów ze szkół podstawowych klasy V-VI w podziale: - Szkoła Podst. w Zespole Szkół im. ks. Józefa Londzina w Zabrzegu - 25 uczniów, - Szkoła Podst. nr 1 w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ligocie - 16 uczniów, - Szkoła Podst. nr 2 im. Powstańców Śląskich w Ligocie - 21 uczniów, - Szkoła Podst. nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie - 14 uczniów, - Zespół Szkolno-Przedsz. im. Jana Pawła II w Bronowie - 15 uczniów, - Zespół Szkolno-Przedsz. nr 1 im. Jana Brzechwy w Czechowicach-Dziedzicach - 16 uczniów, - Szkoła Podst. nr 3 im. Juliusza Słowackiego w Czechowicach-Dziedzicach - 16 uczniów, - Szkoła Podst. nr 7 im. Kazimierza Wielkiego w Czechowicach-Dziedzicach - 16 uczniów 5. Szczegóły: Wykonawca zapewnia, na własny koszt: wstęp na wystawy stałe dla uczniów i opiekunów nie objętych rezerwacją, obiad dwudaniowy zupa, II danie, napój+ deser z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym, ciepłą kolację z ciepłym napojem z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycieczka edukacyjna o tematyce przyrodniczej dla uczniów szkół gimnazjalnych do Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miejsce wycieczki: Ogród Botaniczny Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Kopernika 27, 31-501 Kraków 2. Zakres wycieczki: zorganizowanie zajęć edukacyjne na terenie Ogrodu z prezentacją najważniejszych kolekcji ogrodu oraz zagadnień z biologii i ekologii roślin, dostosowane do potrzeb grup - zwiedzanie ogrodu botanicznego wraz ze szklarniami, wejście do Muzeum Botanicznego z zapewnieniem przewodnika. 3. Termin: 6 i/lub 13 i/lub20 i/lub 27.06.2012r. Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji wycieczki w jednym terminie dla wszystkich uczniów objętych częścią, zachowując ilość opiekunów wskazanych dla danej szkoły (pkt 1.3. II SIWZ) 4. Ilość uczestników: 117 uczniów szkół gimnazjalnych (klasy I-III) w podziale: - Gimnazjum nr 1 w Zespole Szkół im. ks. Józefa Londzina w Zabrzegu - 40 uczniów - Gimnazjum nr 1 w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ligocie - 29 uczniów - Gimnazjum Publiczne nr 1 Nr 1 im. ks. Jana Twardowskiego w Czechowicach-Dziedzicach - 24 uczniów - Gimnazjum Publiczne nr 3 im. Ignacego Łukasiewicza w Czechowicach-Dziedzicach - 24 uczniów 5. Szczegóły: Wykonawca zapewnia, na własny koszt: - zajęcia edukacyjne na terenie Ogrodu, zwiedzanie ogrodu botanicznego wraz ze szklarniami, wejście do Muzeum Botanicznego z przewodnikiem dla wszystkich uczniów; - w razie konieczności przejazd środkami komunikacji miejskiej dla wszystkich uczniów; - obiad dwudaniowy (zupa, II danie, napój)+ deser z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.