eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Skarżyskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Skarżysko-Kamienna: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Skarżyskiego
Numer ogłoszenia: 81384 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskarzysko.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Skarżyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych na drogach powiatowych na terenie Powiatu Skarżyskiego:1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą z recyklera,2) wykonanie krótkiego dywanika z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm warstwa ścieralna. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania: Zadanie nr 1:Remonty cząstkowe na terenie miasta Skarżysko-Kamienna - strefa I, w ilości około 2000 m2 remontu masą z recyklera, wykonanie krótkiego dywanika z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm warstwa ścieralna - około 200 m2. Zadanie Nr 2: Remonty czastkowe na terenie miasta Skarżysko - Kamienna - strefa II, w ilości około 1700 m2 remontu masą z recyklera, wykonanie krótkiego dywanika z mieszanki mineralno- bitumicznej grubości 4 cm warstwa ścieralna - około 200 m2. Zadanie Nr 3: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie gmin: Bliżyn, Łączna, Skarżysko Kościelne, Suchedniów, w ilości około 4400 m2 remontu masą z recyklera, wykonanie krótkiego dywanika z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm warstwa ścieralna - około 200 m 2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości po 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) dla każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej: 42 1240 1402 1111 0000 1201 7616

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. Ponadto Wykonawcy wykażą, że: 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali w w/w okresie, w ramach jednego lub kilku zamówień, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych w ilości nie mniejszej niż: a) 1000 m2 przy składaniu oferty na jedno zadanie, b) 2000 m2 przy składaniu oferty na dwa zadania, c) 3000 m2 przy składaniu oferty na trzy zadania. Wykazane roboty muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. 2. dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. Wymagane jest dysponowanie narzędziami i urządzeniami: a) recykler, b) piła do cięcia nawierzchni, c) skrapiarka, d) sprężarka powietrza, e) sprzęt do zagęszczenia (płyta wibracyjna lub walec), f) palnik gazowy do osuszenia i podgrzania ścianek ubytku lub wyboju. Wykonawca składający ofertę na jedno zadanie musi wykazać posiadanie (możliwość dysponowania) co najmniej jednym recyklerem, na dwa zadania - dwa recyklery, na trzy zadania - trzy recyklery. 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wskaże osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). Zamawiający wymaga by osoba, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy posiadała co najmniej trzy lata praktyki (doświadczenia zawodowego) w pełnieniu funkcji kierownika budowy w zakresie robót drogowych. W przypadku podmiotów wystepujących wspólnie żaden z Wykonawców wspólnie występujących nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a ponadto muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z formularzem oferty składają: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Informacje zamieszczone w w/w wykazie muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.1. SIWZ. 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.2. SIWZ. 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.3. SIWZ. W wykazie Wykonawca zamieści imię i nazwisko osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych oraz latach doświadczenia zawodowego. Do wykazu należy załączyć kserokopie posiadanych uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualnym na dzień składnia ofert; 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Każdy z Wykonawców wystepujących współnie składa oświadczenia i dokumenty wskazane w w/w pkt. 1 i 2. Oświadczenia i dokumenty wskazane w w/w pkt. 3 -7 Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 Wykonawca składa dokument wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony w terminie jak powyżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamienna, 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20, pokój 412.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.