eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa artykułów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Łódź: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 81358 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53798 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego, ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2516166, faks 042 2516166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia niniejszego postępowania stanowi dostawa artykułów biurowych na potrzeby Uczestników Grupy Zakupowej, tj.: a) Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi przy ul. Kniaziewicza 1/5, NIP 726-22-34-808 Regon 471219736, b) Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Wareckiej 2, NIP 947-18-87-289 Regon 473066188, c) Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Leczniczego w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 61/63 NIP 947-18-05-558 Regon 000294289, d) Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 191/195, NIP 727-23-07-029 Regon 471658536, e) Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu z siedzibą w Zgierzu przy ul. Parzęczewskiej 35, NIP 732-10-03-187 Regon 000677636, f) Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach z siedzibą w Skierniewicach przy ul. Rybickiego 1, NIP 836-10-81-857 Regon 000657119.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.21.00 - Gumki 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 30.19.91.30 - Kalka inna niż maszynowa 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 24.91.00.00 - Kleje 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 39.29.25.00 - Linijki 31.63.00.00 - Magnesy 39.24.12.00 - Nożyczki 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.21.54 - Wymienne poduszki do pieczątek 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gross Wazia Sp. Jawna, ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124065,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109337,33

  • Oferta z najniższą ceną: 109337,33 / Oferta z najwyższą ceną: 125820,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gross Wazia Sp. Jawna, ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154538,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167344,83

  • Oferta z najniższą ceną: 167344,83 / Oferta z najwyższą ceną: 177041,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPI Jarosław Dłuski Sp. Jawna, ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46190,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47463,97

  • Oferta z najniższą ceną: 47463,97 / Oferta z najwyższą ceną: 65455,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.