eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Terespol › Remont cząstkowy dróg oraz usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorska na terenie Miasta Terespol w 2016 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Terespol: Remont cząstkowy dróg oraz usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorska na terenie Miasta Terespol w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 8128 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Terespol , ul. Czerwonego Krzyża 26, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, tel. 83 3752036, faks 83 3752327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/umterespol/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg oraz usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorska na terenie Miasta Terespol w 2016 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Miasta Terespol obejmujący: Zadanie Nr 1: Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej 1. Naprawa ubytków, wybojów i obłamanych krawędzi mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco - z wycinaniem krawędzi 40 m2; - bez wycinania krawędzi 150 m2; 2. Regeneracja nawierzchni poprzez powierzchniowe uszczelnienie - uzupełnienie ubytków ziarna, kruszyw i lepiszcza na powierzchni warstwy ścieralnej techniką sprysku lepiszczem i posypanie grysem 250 m2; 3. Naprawa (przez uszczelnienie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni 300 mb; Zadanie Nr 2: Remont dróg o nawierzchni gruntowej: 1.Dostawa z wbudowaniem frezu asfaltowego (tzw. destrukt) o parametrach do wbudowania w nawierzchnię dróg gruntowych w celu wyrównania lokalnych nierówności: 400 t; Zadanie Nr 3: Wynajem równiarki wraz z obsługą: Usługa wynajmu równiarki wraz z obsługą do profilowania innych dróg gruntowych16 godz.; Zadanie Nr 4: Wynajem koparko-ładowarki i ciągnika z przyczepą samowyładowczą wraz z obsługą: 1. Usługa wynajmu koparko-ładowarki wraz z obsługą. 80 godz.; 2. Usługa wynajmu ciągnika z przyczepą samowyładowczą o ład. min. 4t. wraz z obsługą.16 godz..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.50.00.00-2, 45.52.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 1. Zmiana możliwa jest w następujących przypadkach: 1) zmiany ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana ta będzie skutkiem zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, 3) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy przekraczającej 10 dni w przypadkach zamówień sukcesywnych, 4) zmiany danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Dostawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umterespol.bip24.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Terespol, ul. Czerwonego Krzyża 26, 21-550 Terespol.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Terespol, ul. Czerwonego Krzyża 26, 21-550 Terespol.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawa ubytków, wybojów i obłamanych krawędzi mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco - z wycinaniem krawędzi 40 m2; - bez wycinania krawędzi 150 m2; 2. Regeneracja nawierzchni poprzez powierzchniowe uszczelnienie - uzupełnienie ubytków ziarna, kruszyw i lepiszcza na powierzchni warstwy ścieralnej techniką sprysku lepiszczem i posypanie grysem: 250 m2; 3. Naprawa (przez uszczelnienie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni 300 mb;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg o nawierzchni gruntowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z wbudowaniem frezu asfaltowego (tzw. destrukt) o parametrach do wbudowania w nawierzchnię dróg gruntowych w celu wyrównania lokalnych nierówności: 400 t. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wbudowaniem destruktu asfaltowego (frezu) do remontu dróg gruntowych miejskich położonych na terenie Gminy Miejskiej Terespol w roku 2016. Celem zamówienia jest poprawa stanu nawierzchni drogi poprzez jej wzmocnienie materiałem frezem oraz uzyskanie prawidłowych spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni dróg umożliwiające bezpieczne poruszanie się pojazdów i właściwe odprowadzanie wód opadowych. Ilości prac zostały określone, jako planowane do wykonania w okresie realizacji zamówienia i będą podstawą do określenia wartości zamówienia i dokonania oceny ofert przez Zamawiającego. Zakres usług ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem równiarki wraz z obsługą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wynajmu równiarki wraz z obsługą do profilowania innych dróg gruntowych: 16 godz. Celem zamówienia jest poprawa stanu nawierzchni drogi poprzez jej wzmocnienie materiałem żwirowym i frezem oraz uzyskanie prawidłowych spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni dróg umożliwiające bezpieczne poruszanie się pojazdów i właściwe odprowadzanie wód opadowych. Przewidywana ilość wynajmu równiarki do 16 godz. Dokładne miejsca wykonania usługi równiarką będą każdorazowo wskazane przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gotowość sprzętu do realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem koparko-ładowarki i ciągnika z przyczepą samowyładowczą wraz z obsługą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa wynajmu koparko-ładowarki wraz z obsługą. 80 godz.; 2. Usługa wynajmu ciągnika z przyczepą samowyładowczą o ład. min. 4t. wraz z obsługą: 16 godz. Przedmiotem zamówienia jest usługa koparko-ładowarką o pojemności łyżki min. 0, 15 m3 oraz ładowarki min. 1, 0 m3 i widłami o rozstawie min. 0, 2-1, 8 m. wraz z kierowcą-operatorem, do prac przy robotach remontowych dróg i chodników na terenie Gminy Miejskiej Terespol. Zakres usług ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu. Zamawiający nie gwarantuje ciągłości zleceń, a będą one zależeć od potrzeb związanych z bieżącymi pracami budowlanymi. Przedmiotem zamówienia jest usługa ciągnikiem kołowym z przyczepą skrzyniową samowyładowczą o ładowności min. 4t. wraz z kierowcą-operatorem, do prac przy robotach remontowych dróg i chodników na terenie Gminy Miejskiej Terespol..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 45.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gotowość sprzętu do realizacji zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.