eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › Modernizacja nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Iwonicz-Zdrój: Modernizacja nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój
Numer ogłoszenia: 81275 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój , Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 435-02-12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie I Modernizacja drogi gminnej nr L1000120 dz. nr ewid. 134/2 w m. Lubatówce: Zakres remontu dł. 210mb, szer: 2,50m. -wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości 10cm na odcinku 0+000-0+210, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej wiążącej gr. 4cm, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej wiążącej gr. 3cm, -wykonanie poboczy (zabezpieczenie nawierzchni bitumicznej) z kruszywa łamanego - klińcem na całej długości remontowanego odcinka, -wyprofilowanie zjazdów na posesje z kruszywa łamanego z dostosowaniem do wysokości nawierzchni po remoncie, -oczyszczanie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp, -montaż przepustu poprzecznego otwartego z prefabrykowanych ścieków betonowych o głębokości ok.20 cm ze stalową kratą przejazdową osadzonego na ławie betonowej z betonu B-15. Zadanie II Modernizacja drogi gminnej nr L1000113 dz. nr ew. 1150 położonej w km 0+000-0+124 w m. Lubatówka : Zakres remontu dł. 124mb, szer: 2,20m. -wykonanie koryta mechanicznie o głębokości 45cm na całej szerokości jezdni, -warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy 15cm, -warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego grubości 10cm, -wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości 10cm -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej wiążącej gr. 4cm, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej wiążącej gr. 3cm -wykonanie poboczy (zabezpieczenie nawierzchni bitumicznej) z kruszywa łamanego - klińcem na całej długości remontowanego odcinka, -wyprofilowanie zjazdów na posesje z kruszywa łamanego z dostosowaniem do wysokości nawierzchni po remoncie. Zadanie III Modernizacja drogi gminnej nr L1000156 dz. nr ew. 6600/2 położonej w Lubatowej w km 0+000-0+110 Zakres remontu dł. 110 mb, szer: 2,50m. -wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości 10cm na odcinku 0+000-0+110, -oczyszczenie rowu przydrożnego z namułu, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej wiążącej gr. 4cm, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej ścieralnej gr. 3cm -wykonanie poboczy (zabezpieczenie nawierzchni bitumicznej) z kruszywa łamanego - klińcem na całej długości remontowanego odcinka, -wymiana istniejącego przepustu drogowego fi 500 pod zjazdem z drogi powiatowej, -wyprofilowanie zjazdów na posesje z kruszywa łamanego z dostosowaniem do wysokości nawierzchni po remoncie. Zadanie IV Modernizacja drogi gminnej nr L1000180 dz. nr ew. 413 położonej w Lubatowej Zakres remontu dł. 102 mb, szer: 2,70m. -wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości 10cm, -oczyszczenie rowu przydrożnego z namułu, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej wiążącej gr. 4cm, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej ścieralnej gr. 3cm -wykonanie poboczy (zabezpieczenie nawierzchni bitumicznej) z kruszywa łamanego - klińcem na całej długości remontowanego odcinka, -wyprofilowanie zjazdów na posesje z kruszywa łamanego z dostosowaniem do wysokości nawierzchni po remoncie. Zadanie V Modernizacja drogi gminnej nr L1000192 dz. nr ew. 1160, 1185/2, 1187/4, 1187/6 położonej w Lubatowej w km 0+000-0+310 Zakres remontu dł. 310 mb, szer: 2,60m. -wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości 10cm na odcinku 0+000-0+310 -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej wiążącej gr. 4cm, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej wiążącej gr. 3cm -wykonanie poboczy (zabezpieczenie nawierzchni bitumicznej) z kruszywa łamanego - klińcem na całej długości remontowanego odcinka, -wyprofilowanie zjazdów na posesje z kruszywa łamanego z dostosowaniem do wysokości nawierzchni po remoncie, -wymiana istniejącego przepustu betonowego pod drogą na przepust z rury PVC dwuściennej karbowanej o średnicy 60cm. Zadanie VI Modernizacja drogi gminnej nr L1000146 dz. nr ew. 5363, 5362 położonej w Lubatowej w km 0+000-0+340. Zakres remontu dł. 340 mb, szer: 2,60m -wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości 10cm na odcinku 0+000-0+340, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej wiążącej gr. 4cm, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej ścieralnej gr. 3cm -wykonanie poboczy (zabezpieczenie nawierzchni bitumicznej) z kruszywa łamanego - klińcem na całej długości remontowanego odcinka, -wyprofilowanie zjazdów na posesje z kruszywa łamanego z dostosowaniem do wysokości nawierzchni po remoncie. Zadanie VII Modernizacja drogi gminnej nr L1000231 położonej w m. Lubatowa w km 0+000-0+083. Zakres remontu dł. 83 mb, szer: 2,4-3,0m -wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości 10cm na odcinku 0+000-0+83, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej wiążącej gr. 4cm, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej ścieralnej gr. 3cm, -wykonanie poboczy (zabezpieczenie nawierzchni bitumicznej) z kruszywa łamanego - klińcem na całej długości remontowanego odcinka, -zarurowanie istniejącego rowu przydrożnego na dł. 33mb z wymianą istniejącego przepustu betonowego pod drogą na przepust z rury PVC dwuściennej karbowanej o średnicy 50cm, -wyprofilowanie zjazdów na posesje z kruszywa łamanego z dostosowaniem do -wysokości nawierzchni po remoncie. Zadanie VIII Modernizacja drogi gminnej nr G000012 położonej na dz. nr ewid. 6900, 6940 w m. Lubatowa. Zakres remontu dł. 250 mb, szer: 3,5-4,5m -koryto na głębokości 20 cm na odcinku remontowanym odcinku na szer. od 3,5 do 4,50m, -oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp, -warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie gr. 15cm, -warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie gr. 8cm. Zadanie IX Modernizacja drogi gminnej nr L1000145 dz. nr ew. 5285/1 w Lubatowej w KM 0+065-0+220. Zakres remontu dł. 155 mb, szer: 2,50m -wykonanie koryta mechanicznie o głębokości 20cm na całej szerokości jezdni na długości 0+065-0+220, -profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, -oczyszczenie i odmulenie rowu przydrożnego, -warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy 15cm na odcinku 0+065-0+220, -warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego grubości 10cm na odcinku 0+065-0+220 -wyprofilowanie zjazdów do posesje z kruszywa łamanego z dostosowaniem do wysokości nawierzchni po remoncie. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia (wszystkie zadania) został określony w załączniku nr 9 -, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna, przedmiary - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. Uwaga! Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż, te wskazane w dokumentacji. 3.2. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, obowiązującymi normami technicznymi, 2) wykonania wszystkich prac budowlanych wraz z oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, 3) uporządkowania terenu budowy i otoczenia po zakończeniu robót, 4) usunięcia na własny koszt awarii i ich skutków jeżeli zostały spowodowane Jego działalnością, 5) zapewnienia nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia/kwalifikacje, 6) realizacji zamówienia zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz umową, 7) zapewnienia obsługi geodezyjnej. UWAGA!!! Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysów ofertowych. Zamawiający będzie wymagał kosztorysów uproszczonych lub szczegółowych sporządzonych dla każdego z zadań osobno na etapie podpisania umowy po wcześniejszym uzgodnieniu ich z zamawiającym. Zamawiający zastrzega, że podczas przygotowania kosztorysów kwota za całość zamówienia z formularza ofertowego ma zostać rozbita przez Wykonawcę na poszczególne zadania w zależności od zabezpieczonych na nie środków w budżecie. 3.3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed?miotem zamówienia. 3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na drogi z masy bitumicznej musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji a jeżeli producent udziela dłuższej gwarancji na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy obowiązuje gwarancja producenta. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na drogi żwirowe musi wynosić co najmniej 12 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji a jeżeli producent udziela dłuższej gwarancji na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy obowiązuje gwarancja producenta..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych dla zamówienia podstawowego i dotyczących przedmiotu zamówienia w niej określonego, a stanowiących nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, Zamawiający w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, powierzy ich wykonanie w trybie zamówienia z wolnej ręki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie dróg z mas bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (sto tysięcy złotych) każdej z tych robót lub co najmniej jednej roboty w zakresie j.w. o wartości nie mniejszej niż 200 000zł brutto (dwieście tysięcy złotych) tej roboty. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wykaz robót budowlanych wykonanych załącznik nr 6 do SIWZ w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich: - rodzaju, - wartości, - daty i miejsca wykonania, b) dowody (np. referencje) dotyczące najważniejszych robót, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez roboty najważniejsze zamawiający rozumie wykazanie się ww. robotami o wartości i ilości niezbędnej do spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie; Zgodnie z wytycznymi UZP /poprzez poświadczenie należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wystawcy, którego wystawcą nie jest wykonawca. Poświadczeniem będą zatem zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty/. b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej; UWAGA! W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w w/w wykazie zostały wcześniej wykonane - Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej t.j. - dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazując, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek mogą oni spełnić łącznie Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego spełnia nie/spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń i/lub dokumentów oraz ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: a) przynajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem ort. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2010. nr 243 poz. 1623 z póź. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394). W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest: a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, b) złożyć oświadczenie stwierdzające, iż osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia, c) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek mogą oni spełnić łącznie. Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego spełnia nie/spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń i/lub dokumentów oraz ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać: - formularz oferty wykonania zamówienia, (załącznik nr 1), - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,(załącznik nr 2), - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, (załącznik nr 3), - dokumenty i pozostałe oświadczenia wskazane w ust. 6 niniejszej specyfikacji, - pisemne zobowiązanie - jeżeli dotyczy, - jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6 pkt 6.2. ppkt 1 i 2 siwz, - stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, - informację, w formie oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ. W przypadku przynależności do grupy Wykonawca zamiast informacji składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia następujących przypadków: 1) Zmiany będące następstwem warunków atmosferycznych w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji. 3) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji, c) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia może nastąpić w przypadku: 1) Zmiany technologiczne i materiałowe, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa . c) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż te przedstawione w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: - powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, - powodujące poprawienie parametrów technicznych, - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją przetargową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. 5. Pozostałe zmiany umowy następują w przypadkach: 1) zmiana obowiązującej stawki VAT: a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę; 2) Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy: a) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji; b) zmiany podwykonawcy, który - zgodnie z art. 26 ust. 2b prawa zamówień publicznych - będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 2-5 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 7. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, która powinna zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 8. Wprowadzone zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności (aneks).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju; Al. Słoneczna 28; 38-440 Iwonicz-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju; Al. Słoneczna 28; 38-440 Iwonicz-Zdrój w Biurze obsługi mieszkańca (BOM) - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.