eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › OCHRONA OSÓB I MIENIA - EKONOMALIA 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Wrocław: OCHRONA OSÓB I MIENIA - EKONOMALIA 2015
Numer ogłoszenia: 81270 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu , ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3680622, faks 71 3680491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OSÓB I MIENIA - EKONOMALIA 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprezy Ekonomalia 2015 odbywającej się w dniach 13-16 maja 2015 r. na terenie siedziby Zamawiającego oraz na zamku w Bolkowie, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Kod CPV - 79710000-4 - usługi ochroniarskie. 2. Przez ochronę osób rozumie się działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej uczestników imprezy. 3. Przez ochronę mienia rozumie się działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 4. Zamawiający wymaga wykonania każdego z zadań przez umundurowanych oraz certyfikowanych lub licencjonowanych pracowników ochrony oraz licencjonowanych kierowników zmiany. 5. Zamawiający zobowiązuje się informować pracowników Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 6. Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony osób i mienia. 8. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeśli szkody te powstały w wyniku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest reagować na zdarzenia losowe mogące spowodować szkody (np. zalania, pożar itp.), zawiadamiając o ich zaistnieniu odpowiednie służby oraz Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga: a) wyposażenia każdej grupy pracowników w środki łączności bezpośredniej służące do komunikacji pomiędzy poszczególnymi pracownikami ochrony; b) wykonywania zadań wynikających z Regulaminu imprezy (zał. nr 3 do SIWZ) takich jak przeszukiwanie i legitymowanie osób wchodzących na teren imprezy; c) bieżącej współpracy z przedstawicielami Zamawiającego - organizatora imprezy; d) stałej i nieprzerwanej obecności na imprezie kierownika zmiany posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia; e) zapewnienia przez Wykonawcę działania własnego systemu monitoringu podczas całej imprezy odbywającej się na całym terenie siedziby Zamawiającego we Wrocławiu obsługiwanego przez co najmniej 3 (trzy) kamery o parametrach technicznych umożliwiających identyfikację uczestników imprezy. 11. Przewidywana maksymalna liczba godzin realizacji zadania wynosi 1306 i może ulec zmianie, tj. zmniejszeniu, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia w całości, tj. w zakresie liczby godzin realizacji zadania. Zamówienie zostanie zrealizowane minimum w 90 procentach w zakresie liczby godzin realizacji zadania. Liczba osób i liczba godzin na poszczególnych stanowiskach, godzina rozpoczęcia i zakończenia realizacji zadania w danym dniu oraz szczegółowe rozmieszczenie pracowników Wykonawcy, przedstawione w załączniku nr 4 do SIWZ - Przewidywanym harmonogramie imprezy Ekonomalia 2015 mogą ulec zmianie w trakcie trwania imprezy, po uzgodnieniach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 12. Podczas całego czasu trwania imprezy Ekonomalia 2015, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, na terenie imprezy wskazanym przez Zamawiającego musi przebywać Kierownik zmiany pracowników ochrony z co najmniej 6-letnim doświadczeniem w kierowaniu zespołem pracowników ochrony fizycznej, posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia, w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia. Dokumentem potwierdzającym sześcioletnie doświadczenie kierownika zmiany w kierowaniu zespołem pracowników ochrony fizycznej jest pisemne oświadczenie Wykonawcy. 13. Wszyscy pracownicy Wykonawcy wykonujący czynności w ramach niniejszej usługi i wskazani w zał. nr 5 do SIWZ będą posiadać certyfikat pracownika ochrony fizycznej lub licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia. Pod pojęciem certyfikat pracownika ochrony fizycznej należy rozumieć pisemne potwierdzenie ukończenia szkolenia w zakresie wymaganym dla pracowników służb porządkowych i informacyjnych podczas imprez masowych w rozumieniu przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. 2011, Nr 183, poz. 1087) w zw. z art. 23 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. 2009, Nr 62, poz. 504 z późn. zm.). Za pisemne potwierdzenie Zamawiający uznaje dokumenty wydane przez placówki kształcenia ustawicznego, placówki kształcenia praktycznego oraz ośrodki dokształcania i doskonalenia zawodowego, umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych, a także przez szkoły wyższe prowadzące studia na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne. Zamawiający uznaje też dokumenty wydane przez organizatorów kształcenia w rozumieniu przepisów wydanych na podstawie art. 68c ust. 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.). Pracownicy certyfikowani nie muszą posiadać licencji pracownika ochrony pierwszego ani drugiego stopnia. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy. 16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani zawarcia umowy ramowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada i przedstawi w ofercie koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał należycie co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia w czasie imprezy masowej (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych - t. jedn. Dz.U. 2013,Nr 0, poz. 611 z późn. zm.), w tym co najmniej jedną usługę ochrony osób i mienia w czasie koncertu muzycznego o liczbie uczestników nie mniejszej niż 3000 (trzy tysiące) osób. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi wypełniony i podpisany załącznik Doświadczenie zawodowe,którego wzór stanowi zał. nr 6 do SIWZ (wykaz powinien zawierać opis zamówień, nazwy i adresy podmiotów, na rzecz których były one realizowane,miejsce i daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) oraz wartość zamówienia brutto) oraz dostarczy dowody potwierdzające, że usługi wykazane w zał. Nr 6 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że : dysponuje minimum 66 certyfikowanymi lub licencjonowanymi pracownikami ochrony, którzy będą wykonywać zamówienie, w tym co najmniej 2 kierownikami zmiany posiadającymi co najmniej 6-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników ochrony fizycznej i licencję pracownika ochrony co najmniej pierwszego stopnia. Z uwagi na wysokie prawdopodobieństwo konieczności interwencji i użycia środków przymusu bezpośredniego, co wymaga wysokiej sprawności fizycznej, co najmniej 90 % (dziewięćdziesiąt procent) pracowników ochrony wykonujących czynności w ramach zamówionej usługi na każdej zmianie w każdym momencie wykonywania usługi powinno być w wieku poniżej 45 lat. Liczba kobiet wśród pracowników ochrony wykonujących czynności w ramach zamówionej usługi na każdej zmianie w każdym momencie wykonywania usługi nie może być mniejsza niż 10 % (dziesięć procent). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi wypełniony i podpisany załącznik Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, którego wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ (wykaz powinien zawierać imię i nazwisko,zakres wykonywanych czynności, kwalifikacje zawodowe- nr licencji,informację o podstawie do dysponowania daną osobą) oraz dodatkowo wybrany Wykonawca dostarczy przed podpisaniem umowy listę, o której mowa w sekcji XV pkt 4 SIWZ oraz licencje i certyfikaty osób wskazanych w załączniku nr 5 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,- zł (jeden milion złotych). Polisa ma być aktualna na dzień, w którym upływa termin składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów dołączy do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - Liczba pracowników ochrony z licencją co najmniej I stopnia - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

9. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiany wprowadzone do umowy będą polegały na dostosowaniu umowy do obowiązującego stanu prawnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.ue.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław Dział Zamówień Publicznych Bud. A, wejście A1, pok nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2015 godzina 12:00, miejsce: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław Dział Zamówień Publicznych Bud. A, wejście A1, pok nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.