eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA ŚRODKÓW I ARTYKUŁÓW HIGIENY OSOBISTEJ - sprawa numer 22/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-10

Ogłoszenie nr 81251 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.

Grudziądz: DOSTAWA ŚRODKÓW I ARTYKUŁÓW HIGIENY OSOBISTEJ - sprawa numer 22/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41077-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45986-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3, 86-300   Grudziądz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ŚRODKÓW I ARTYKUŁÓW HIGIENY OSOBISTEJ - sprawa numer 22/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

22/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków i artykułów higieny osobistej do magazynu 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu znajdującego się przy ul. Legionów 54, budynek nr 26, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego. 1 Mydło toaletowe kg 2770 2 Krem do rąk /50g/ szt.15817 3 Pasta do obuwia /40g/ kg 156 4 Pasta do obuwia specjalnego /125ml/ szt.990 5 Żel do kąpieli (200ml) szt. 100 6 Kubek do mycia zębów szt. 990 7 Pudełko na mydło szt. 990 8 Pasta do zębów 75 ml szt. 990 9 Szczotka do rąk szt. 990 10 Szczoteczka do zębów szt. 990 11 Saszetka na środki higieny szt. 990 12 Pianka do golenia 200 ml szt. 200 13 Maszynka jednorazowa do golenia szt. 1000 14 Proszek do prania kg 130 Produkty w danej pozycji asortymentowej winny być jednorodne, takie same co do rodzaju, wielkości, marki, uwarunkowań estetycznych i właściwości fizyko-chemicznych oraz zapachowych. Oferowany przedmiot zamówienia winien być nowy, spełniający wysokiej klasy wymagania jakościowe określone przez producenta danego produktu oraz gwarantować niezawodność i skuteczność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego produktu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów fizyko-chemicznych oraz użytkowych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Oferowany przedmiot zamówienia winien posiadać okres przydatności (dotyczy pozycji: 1, 2, 3, 4, 5, 8, 12, 14) nie krótszy niż 18 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy przez Zamawiającego. Okres przydatności powinien być wykonany w formie zapisu wytłoczonego lub wykonanego trwałym pismem komputerowym na opakowaniach (nie dopuszcza się naklejania daty przydatności z metkownicy). Opakowania zbiorcze produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta);numer katalogowy;ilość sztuk w opakowaniu zbiorczym. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt, dokonać rozładunku oraz wniesienia dostarczonych przedmiotów zamówienia do magazynu 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu znajdującego się przy ul. Legionów 54, budynek nr 26, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy. Produkty powinny posiadać zgodnie z systemem GS1 kody kreskowe EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniach producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru. Dostarczone przedmioty zamówienia powinny posiadać, zgłoszenie do Krajowego Rejestru Informowania o Kosmetykach i spełniać wymagania ustawy o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 r. - Dz.U. 2013 r., poz. 475 z późn. zm. (dotyczy pozycji: 1, 2, 5, 8, 12) oraz karty charakterystyki (dotyczy pozycji: 3, 4, 14).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33711520-8
Dodatkowe kody CPV: 18929000-7, 33711710-7, 33711720-0, 33711800-5, 33711900-6, 33721200-2, 33741000-6, 39222120-1, 39812000-7, 39812200-9, 39831000-6, 44619000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT58780.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA, Kosiec i Wspólnicy Spółka Jawna,  ,  ul. Słowicza 17,  02-170,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51225,47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51225,47
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102262,63
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie dotyczy
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.