eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego remontów cząstkowych podbudów drogowych ulic miasta Skierniewice, w zakresie i ilościach określonych każdorazowo w zgłoszeniach Zamawiającego, stanowiących integralną część umowy .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Skierniewice: Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego remontów cząstkowych podbudów drogowych ulic miasta Skierniewice, w zakresie i ilościach określonych każdorazowo w zgłoszeniach Zamawiającego, stanowiących integralną część umowy .
Numer ogłoszenia: 81188 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skierniewice.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego remontów cząstkowych podbudów drogowych ulic miasta Skierniewice, w zakresie i ilościach określonych każdorazowo w zgłoszeniach Zamawiającego, stanowiących integralną część umowy ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego remontów cząstkowych podbudów drogowych ulic miasta Skierniewice, w zakresie i ilościach określonych każdorazowo w zgłoszeniach Zamawiającego, stanowiących integralną część umowy. Technologia wykonywania robót: a) Remont podbudowy polegający na wymianie zużytej podbudowy na betonową grub. 20cm obejmuje : - wycięcie remontowanego miejsca do regularnych kształtów piłą mechaniczną - rozbiórka zniszczonej podbudowy na głębokość 20cm, - wyrównanie i zagęszczenie dna powierzchni remontowanej, - wykonanie podbudowy z betonu cementowego B20, warstwą grubości 20cm, po zagęszczeniu, - skropienie warstwy emulsją asfaltową albo asfaltem D200 w ilości 0,8 kg na m2 - pielęgnacja wykonanej budowy w okresie procesu dojrzewania betonu - uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy. b) Remont podbudowy polegający na wymianie zużytej podbudowy na tłuczniową grub. 35cm obejmuje : - wycięcie remontowanego miejsca do regularnych kształtów piłą mechaniczną - rozbiórka zniszczonej podbudowy na głębokość 35cm, - wyrównanie i zagęszczenie dna powierzchni remontowanej, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego klinowanego klińcem kamiennym 4-20mm spełniającego wymagania PN-B-11112(8) w dwóch warstwach 20+15cm po zagęszczeniu - uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 12. Wymagania dotyczące wadium 12.1 Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł). w terminie do dnia 17.04.2009r. do godz. 950 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty). 12.2 Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy 12.3 Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem Km - wadium -Naprawy cząstkowe podbudów drogowych jezdni 2009 Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy. 12.4 Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. W przypadku ofert składanych wspólnie wadium wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2,3,4 i 5 musi jasno stwierdzać, że zostało wystawione dla zabezpieczenia oferty składanej przez podmioty wspólnie. 12.5 Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 ust. 1, 2 i 3 ustawy. 12.6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. Warunki udziału w postępowaniu a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej SIWZ wadium. c) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane dokumenty do oferty: a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ b) Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 SIWZ. c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzający, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wg załącznika nr 3 do SIWZ. - Wykonawca winien dysponować w pełni sprawnym sprzętem zapewniającym płynne wykonanie zadania w tym niżej podany podstawowy sprzęt: L.p. Wykaz sprzętu 1 walec statyczny lub wibracyjny, zagęszczarka płytowa 2 młot pneumatyczny 3 piła do cięcia asfaltu 4 samochody ciężarowe - transport zapewniający płynne wykonanie zadania - W przypadku dysponowania ww sprzętem innym niż własny Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania ww potencjału technicznego. h) Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie 36 miesięcznej gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 SIWZ - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku 5 do SIWZ. i) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - remontów cząstkowych nawierzchni drogowych. j) uprawnienia budowlane kierownika robót wraz z potwierdzeniem wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego. 9.1 W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Umowę o zawiązaniu konsorcjum, w której strony zobowiążą się do złożenia oferty wspólnej, która będzie szczegółowo określać przedmiot działalności, prawa i obowiązki wszystkich członków Konsorcjum, solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego, wykazywać jeden podmiot wiodący (lidera), zasady reprezentacji w sposób nie budzący wątpliwości oraz czas trwania konsorcjum, zakres uczestnictwa w konsorcjum, sposób prowadzenia spraw konsorcjum , określenie sposobu ustania konsorcjum. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy c) dokumenty wymienione w pkt. 9. d),e),f),h),i) muszą być złożone przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum. d) dokumenty wymienione w pkt. 9 a), b) ( w formie innej niż pieniądz), c), podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. 9.2 W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 9. g), j) muszą spełnić wspólnie lub muszą być spełnione przynajmniej przez jeden podmiot wchodzący w skład konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skierniewice.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 - Wydział Komunikacji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Urządu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, pok. 14..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.