To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-10
Ogłoszenie nr 81188 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.
Łódź: Dostawa dań gotowych- wyrobów garmażeryjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66745-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
004345575, ul.
ul.Kilińskiego
102,
90-012
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 6324034, faks
42 6324130, e-mail
sekretariat@mops.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://mops.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dań gotowych- wyrobów garmażeryjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP 23/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zmówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 15 89 43 00 - 4 dania gotowe 2. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa dań gotowych - wyrobów garmażeryjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 3. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w Formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Ilości podane w załączniku nr 2a są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. 5. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu ofertowego w ramach wartości brutto zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 7. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29 2) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6 3) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18 4) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19 5) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30 6) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36 7) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17 8) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26 9) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37 10) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37 11) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69 12) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205 13) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52 14) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4 15) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10 16) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a 17) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a 18) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a 19) Dzienny Dom "Senior Wigor" w Łodzi, ul. Senatorska 4, 8. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, dwa razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych, w godzinach od 7:00 do 12:00. 9. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążenia z tego tytułu dodatkowymi kosztami Zamawiającego. 10. Ilości zamawianych artykułów będą każdorazowo uzgadniane na podstawie zgłoszeń Zamawiającego, składanych za pośrednictwem faksu, telefonicznie lub adresem poczty elektronicznej, z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 11. Sposób przygotowania oraz transport wyrobów mięsnych, wędliniarskich oraz drobiarskich będzie musiał odpowiadać najwyższym standardom. Będą przygotowane na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z przepisami o bezpieczeństwie i normami HACCP a także powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 roku nr 136, poz. 914 z późniejszymi zmianami) oraz w przepisach wykonawczych. 12. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149 ze zm. ) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, 2) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP, 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polska Normą, 4) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi itp., 5) wymagana będzie należyta staranność przy realizacji zobowiązań zamówienia, 6) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 7) wszelkie zmiany numerów, faksu lub adresu poczty elektronicznej Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu na piśmie, 8) Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia podczas odbioru, przedmiotu zamówienia pod względem jakości produktu. 14. Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: 1) pojemniki czyste, 2) bez obcych zapachów, 3) powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, 4) artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 15. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: 1) nazwę środka spożywczego, 2) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, 3) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego, 4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, 5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, 7)oznaczenie partii produkcji, 8) klasę jakości handlowej. 16. Zamawiający będzie mógł odmówić dostawy w następujących przypadkach: 1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu, 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony, 3) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym, 4) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. 17. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczonych artykułach spożywczych Zamawiający będzie miał prawo odmowy ich przyjęcia i faksem lub pocztą e- mail zgłosi reklamację Wykonawcy. 18. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający będzie mógł zwrócić na koszt Wykonawcy wyroby będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 19. Wykonawca w ciągu 24 godzin zobowiązany będzie wymienić towar na inny odpowiadający Zamawiającemu. 20. W przypadku nie dotrzymania terminu o którym mowa w pkt. 19, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy zgłoszone do reklamacji artykuły spożywcze. 21. Wykonawca będzie wystawiał fakturę po wykonaniu dostawy artykułów żywnościowych i potwierdzeniu jej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 22. Każda faktura zawierać będzie wykaz dostarczonych produktów. 23. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, określone przez Wykonawcę. 24. Ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów muszą być zgodne z cenami określonymi w Ofercie Wykonawcy i nie będą mogły ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 25. Należność za dostarczone artykuły żywnościowe będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 26. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 27. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot zamówienia dopuszczalna jest jedynie w przypadku zmiany stawki VAT dopuszcza się możliwość zmiany w zakresie kwot VAT i kwoty wynagrodzenia brutto. 28. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 29. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15894300-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35682.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 37679.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Andrespol w gminie Andrespol, Powiat Łódzki Wschodni"
- ZP/12/2024 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.