eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Odnowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-10

Mińsk Mazowiecki: Odnowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych
Numer ogłoszenia: 81179 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2223W Mińsk Mazowiecki-Wólka Czarnińska, od km 3+700 do km 3+900, od km 4+060 do km 4+360, od km 5+104 do km 6+504, długości 1.900,00 mb, gminy: Mińsk Mazowiecki, Stanisławów przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej. Zadanie 2: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2748W Rzakta - Józefów - droga krajowa nr 50, od km 0+000 do km 0+450, długości 450,00 mb, gmina Mińsk Mazowiecki przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej. Zadanie 3: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2227W ul. Kościelna, od km 0+040 do km 0+390, długości 350,00 mb, miasto Mińsk Mazowiecki przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej. Zadanie 4: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2231W Latowicz-Mrozy-Kałuszyn, od km 13+970 do km 15+080, długości 1.110,00 mb, gmina Mrozy przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej. Zadanie 5: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2229W Jędrzejów-Cegłów-Kuflew, od km 2+070 do km 2+640, długości 570,00 mb, gmina Cegłów przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej. Zadanie 6: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2222W Dębe Wielkie-Chrośla-Kędzierak, od km 1+200 do km 2+400, od km 3+370 do km 3+900, długości 1.730,00 mb, gmina Dębe Wielkie przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej. Zadanie 7: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 4318W Okuniew-Halinów-Brzeziny, od km 0+000 do km 0+230, długości 230,00 mb, gmina Halinów przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, gdy zaistnieje konieczność rozszerzenia zakresu prac, w celu ochrony istniejącej nawierzchni i bezpieczeństwa pojazdów i pieszych na przedmiotowej drodze oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki na zrealizowanie dodatkowego zakresu robót.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych); Zadanie 2: 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych); Zadanie 3: 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych); Zadanie 4: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych); Zadanie 5: 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych); Zadanie 6: 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych); Zadanie 7: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. 3. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 71 1050 1823 1000 0023 1503 5531, a kserokopia dołączona do oferty, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Przy wadium wpłacanym w formie przelewu - polecenie przelewu musi być dokonane przez wykonawcę odpowiednio wcześniej, aby do terminu składania ofert pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. Dokument taki winien uwzględniać zapisy art. 46, ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Za zgodą Wykonawcy, którego ofertę wybrano, wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu Zamawiający zaliczy na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 148, ust. 4 ustawy).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Zadanie 1: co najmniej dwie roboty budowlane na drogach publicznych każda długości minimum 1.000,00 mb odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; Zadanie 2: co najmniej dwie roboty budowlane na drogach publicznych każda długości minimum 250,00 mb odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; Zadanie 3: co najmniej dwie roboty budowlane na drogach publicznych każda długości minimum 200,00 mb odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; Zadanie 4 co najmniej dwie roboty budowlane na drogach publicznych każda długości minimum 600,00 mb odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; Zadanie 5: co najmniej dwie roboty budowlane na drogach publicznych każda długości minimum 300,00 mb odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; Zadanie 6: co najmniej dwie roboty budowlane na drogach publicznych każda długości minimum 900,00 mb odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; Zadanie 7: co najmniej dwie roboty budowlane na drogach publicznych każda długości minimum 150,00 mb odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych oraz na podstawie załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. listy referencyjne).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującym, niezbędnym sprzętem: Zadanie 1: układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m, skrapiarka lepiszcza, szczotka mechaniczna, walec samojezdny ogumiony ciężki, walec samojezdny stalowy dwuwałowy, mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, samochody skrzyniowe lub wywrotki o nacisku na oś do 8 ton, laboratorium drogowe. Zadanie 2: układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m, skrapiarka lepiszcza, szczotka mechaniczna, walec samojezdny ogumiony ciężki, walec samojezdny stalowy dwuwałowy, mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, samochody skrzyniowe lub wywrotki o nacisku na oś do 8 ton, laboratorium drogowe. Zadanie 3: układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m, skrapiarka lepiszcza, szczotka mechaniczna, walec samojezdny ogumiony ciężki, walec samojezdny stalowy dwuwałowy, mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, samochody skrzyniowe lub wywrotki o nacisku na oś do 8 ton, laboratorium drogowe. Zadanie 4: układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m, skrapiarka lepiszcza, szczotka mechaniczna, walec samojezdny ogumiony ciężki, walec samojezdny stalowy dwuwałowy, mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, samochody skrzyniowe lub wywrotki o nacisku na oś do 8 ton, laboratorium drogowe. Zadanie 5: układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m, skrapiarka lepiszcza, szczotka mechaniczna, walec samojezdny ogumiony ciężki, walec samojezdny stalowy dwuwałowy, mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, samochody skrzyniowe lub wywrotki o nacisku na oś do 8 ton, laboratorium drogowe. Zadanie 6: układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m, skrapiarka lepiszcza, szczotka mechaniczna, walec samojezdny ogumiony ciężki, walec samojezdny stalowy dwuwałowy, mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, samochody skrzyniowe lub wywrotki o nacisku na oś do 8 ton, laboratorium drogowe. Zadanie 7: układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m, skrapiarka lepiszcza, szczotka mechaniczna, walec samojezdny ogumiony ciężki, walec samojezdny stalowy dwuwałowy, mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, samochody skrzyniowe lub wywrotki o nacisku na oś do 8 ton, laboratorium drogowe. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami: Zadanie 1: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogę w rozumieniu przepisów o drogach publicznych) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Zadanie 2: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogę w rozumieniu przepisów o drogach publicznych) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Zadanie 3: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogę w rozumieniu przepisów o drogach publicznych) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Zadanie 4: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogę w rozumieniu przepisów o drogach publicznych) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Zadanie 5: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogę w rozumieniu przepisów o drogach publicznych) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Zadanie 6: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogę lokalną) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Zadanie 7: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogę w rozumieniu przepisów o drogach publicznych) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoby nabyły prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - osoby te muszą przynależeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów potwierdzających, że polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest opłacona.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, c) zmiana numeru konta, d) ustawowa zmiana stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatminski.pl/pl/strona/Otwarte_postepowania/5
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój: Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój: Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2223W Mińsk Mazowiecki-Wólka Czarnińska, od km 3+700 do km 3+900, od km 4+060 do km 4+360, od km 5+104 do km 6+504, długości 1.900,00 mb, gminy: Mińsk Mazowiecki, Stanisławów przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2748W Rzakta - Józefów - droga krajowa nr 50, od km 0+000 do km 0+450, długości 450,00 mb, gmina Mińsk Mazowiecki przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2227W ul. Kościelna, od km 0+040 do km 0+390, długości 350,00 mb, miasto Mińsk Mazowiecki przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2231W Latowicz-Mrozy-Kałuszyn, od km 13+970 do km 15+080, długości 1.110,00 mb, gmina Mrozy przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2229W Jędrzejów-Cegłów-Kuflew, od km 2+070 do km 2+640, długości 570,00 mb, gmina Cegłów przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2222W Dębe Wielkie-Chrośla-Kędzierak, od km 1+200 do km 2+400, od km 3+370 do km 3+900, długości 1.730,00 mb, gmina Dębe Wielkie przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 4318W Okuniew-Halinów-Brzeziny, od km 0+000 do km 0+230, długości 230,00 mb, gmina Halinów przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.