eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Opole: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów
Numer ogłoszenia: 81166 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5415052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje produkcję i dostawę ok. 39.526 szt tablic rejestracyjnych. 2. Rodzaj i ilość tablic zawiera formularz Kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Ilość zamawianych tablic ma charakter szacunkowy. Szczegółowa ilość zamawianych poszczególnych rodzajów tablic będzie określana przez Zamawiającego każdorazowo faksowymi/pisemnymi zamówieniami. 3. Parametry techniczne tablic muszą być zgodne z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002r w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz.U. 2007 Nr 186, poz. 1322). 4. Tablice winne być dostarczane w opakowaniach z przekładkami zabezpieczającymi przed zniszczeniem w czasie ich transportu i magazynowania. 5. W ramach zamówienia Wykonawca: - dostarcza tablice do magazynu odbiorcy (Opole, ul. Książąt Opolskich 27) w terminie do 14 dni roboczych od daty zamówienia faksowego/pisemnego - realizuje ekspresowe dostawy tablic do 300 szt w ciągu 48 godzin od momentu zamó- wienia faksowego/pisemnego - dostarcza wtórniki tablic uszkodzonych przez klienta w ciągu 36 godzin od momentu zamówienia faksowego/pisemnego, - w terminie 7 dni od daty zgłoszenia faksowego/pisemnego odbiera tablice wycofane z użytku i niszczy je zgodnie z obowiązującymi przepisami . 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy jedynie w zakresie usług transportowych gwarantując terminowość dostaw oraz bezpieczeństwo transportu. 7. Na dostarczone tablice Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty potwierdzonego przez Zamawiającego odbioru odpowiednich partii tablic..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 7000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: p. VIII SIWZ - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: c) spełniają warunki rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618) tj. posiadają aktualne zezwolenie/nia na produkcję tablic rejestra- cyjnych wynikające z art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997r Prawo o ruchu drogowym (tekst jedno- lity - Dz.U. 2005r Nr 108, poz. 908 z późn. zmianami), d) w okresie ostatnich 3 lat (III.2007-III.2009), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu i dostarczeniu tablic rejestracyjnych. Razem łączna wartość wykonanych w/w zamówień (wg zapłaconych faktur) wynosi co najmniej 500.000 zł. 2. Przepisy ustawy Pzp i niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni tez solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty (złożone wraz z ofertą) wymienione w p. IX SIWZ - ocena wg zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: p. IX SIWZ - WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (w tym: potwierdzających spełnienie warunków opisanych w p. VIII SIWZ) 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ,tj. osoby podpisujące ofertę): a) wypełniony formularz Oferty (wg załącznika nr 1), b) wypełniony formularz Kosztorysu ofertowego (załącznik nr 2) c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (wg załącznika nr 3) d) wykaz wykonanych zamówień (wg załącznika nr 4) + stosowne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie - np. referencje, protokoły odbioru, itp. f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione / uaktualnione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, g) pełnomocnictwo do podpisywania oferty / do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, h) aktualne zezwolenie/nia na produkcję tablic rejestracyjnych i) dowód wniesienia wadium 7000 zł, 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt.(c),(f),(g),(h) - pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt (g), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opolu 45-082 Opole, ul. Piastowska 14 pok. 41 - po złożeniu zapotrzebowania..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opolu 45-082 Opole, ul. Piastowska 14 pok. 41.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.