eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I LOKALACH NALEŻĄCYCH DO MIEJSKIEGO KLUBU IM. JANA KIEPURY TJ.BUDYNKU PRZY UL. BĘDZIŃSKIEJ 65 ORAZ BUDYNKU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Sosnowiec: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I LOKALACH NALEŻĄCYCH DO MIEJSKIEGO KLUBU IM. JANA KIEPURY TJ.: BUDYNKU PRZY UL. BĘDZIŃSKIEJ 65 ORAZ BUDYNKU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 2
Numer ogłoszenia: 81165 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63991 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Klub im. Jana Kiepury, ul. Będzińska 65, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 788 33 60, faks 32 788 33 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I LOKALACH NALEŻĄCYCH DO MIEJSKIEGO KLUBU IM. JANA KIEPURY TJ.: BUDYNKU PRZY UL. BĘDZIŃSKIEJ 65 ORAZ BUDYNKU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, holach, korytarzach, toaletach, kuchniach, ciągach komunikacyjnych, piwnicach w budynkach i lokalach należących do Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury tj.: budynku przy ul. Będzińskiej 65 oraz w budynku przy ul. Warszawskiej 2. 2. Zakres i częstotliwość czynności w budynku przy ul. Będzińskiej 65 w Sosnowcu: 2.1. codziennie: utrzymanie czystości toalet z uzupełnieniem papieru toaletowego (jumbo), ręczników papierowych, mydła w płynie, mycie i dezynfekcja elementów armatury oraz odkażanie kratek ściekowych, mycie, dezynfekcja i odkamienianie urządzeń sanitarnych w tym: umywalek, muszli, pisuarów, podajników na papier toaletowy i na ręczniki, czyszczenie luster, zmiatanie oraz mycie posadzek na mokro w ciągach komunikacyjnych, dydaktycznych, garderobach i auli, opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków, wycieranie kurzu z parapetów wewnętrznych i poręczy wraz z ich dezynfekcją, sprzątanie pozostawionych naczyń sztućców w , garderobach, opróżnianie i mycie popielniczek ustawionych w miejscach przeznaczonych dla palących; 2.2. raz w tygodni: odkurzanie tapicerki meblowej, wycieranie kurzu z mebli ( również górne partie), odkurzanie książek, usuwanie pajęczyn, czyszczenie z kurzu sprzętu, mycie płytek ściennych (glazura), mycie powierzchni szklanych; 2.3. raz w miesiącu: wycieranie kurzu z grzejników, czyszczenie wyłączników światła i gniazd elektrycznych, czyszczenie listew przypodłogowych; 2.4. raz na kwartał: czyszczenie aparatów telefonicznych płynem dezynfekującym, mycie powierzchni grzejników, czyszczenie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, mycie antyram, mycie balustrad pod poręczami, mechaniczne doczyszczenie podłóg korytarzy i klatek schodowych; 2.5. dwa razy w ciągu 10 miesięcy: mycie okien (strony zewnętrzne i wewnętrzne), mycie po-wierzchni klimatyzatorów (2m2), czyszczenie rolet wewnętrznych; 2.6. w zależności od potrzeb: wycieranie parapetów zewnętrznych, usuwanie plam ze ścian ( usuwanie bieżących zabrudzeń z powierzchni zmywalnych), podłóg, wykonywanie czynności porządkowych po przeprowadzonych remontach i przeprowadzkach; 2.7. sprzątanie powinno odbywać się pomiędzy godziną 07:00 a godziną 15:00 we wszystkie dni robocze Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku; 2.8. sprzątanie i utrzymanie czystości terenu na zewnątrz budynku siedziby polegać będzie na: - zamiataniu parkingu (ogrodzona część z tyłu budynku), - zamiataniu chodnika przed wejściem do granic budynku, - grabieniu liści, - bieżącym odśnieżaniu parkingu i chodników, usuwaniu gołoledzi poprzez posypywanie parkingu i chodników piaskiem i solą drogową, usuwaniu błota poślizgowego, - stałym utrzymaniu drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu. Usługi określone w pkt. 2.8. będą świadczone w okresie od dnia 31 października do dnia 31 marca przez osobę dyżurującą wyznaczoną przez Wykonawcę dostępną dla Zamawiającego w ciągu 1 godziny od wezwania w zależności od potrzeb przed godzinami rozpoczęcia pracy Zamawiającego lub w ciągu dnia. Na terenie obiektu jest możliwość składowania śniegu. Przedmiot niniejszego postępowania nie obejmuje wywozu śniegu w przypadku jego nadmiaru. 2.9. Dane techniczne budynku przy ul. Będzińskiej 65: ilość kondygnacji naziemnych: 5, powierzchnia wykładziny elastycznej - 148,00 m2, powierzchnia parkietu - 952,50 m2, powierzchnia płytek ceramicznych - 498,50 m2, powierzchnia kamienna - 853,50 m2 (korytarze i schody), powierzchnia okien - 240,00 m2 (jedna strona), powierzchnia drzwi i ścian przeszklonych - około 10 m2, powierzchnia terenu zewnętrznego - około 3.100,00 m2. 3. Zakres i częstotliwość czynności w budynku przy ul. Warszawskiej 2 w Sosnowcu: 3.1. codziennie wycieranie biurek i stołów w pomieszczeniach biurowych (także pod leżącymi na nich przedmiotami i dokumentami z zachowaniem ich pierwotnego ułożenia), utrzymanie czystości toalet z uzupełnieniem papieru toaletowego (jumbo), ręczników papierowych, mydła w płynie, mycie, dezynfekcja i odkamienianie urządzeń sanitarnych w tym; umywalek, podajników na papier toaletowy i ręczniki, elementów armatury, czyszczenie luster, mycie posadzek na mokro, utrzymanie w należytym stanie oraz opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków, wycieranie kurzu z parapetów wewnętrznych, sprzątanie pozostawionych naczyń i sztućców, sprzątanie i mycie foyer, sceny i widowni, pomieszczeń przeznaczonych na garderoby, sprzątanie i mycie windy, opróżnianie i mycie popielniczek ustawionych w miejscach przeznaczonych dla palących, Ww. pomieszczenia sprzątane będą przez sześć dni w tygodniu z uwzględnieniem sobót i niedziel jeżeli w tych dniach Zamawiający organizuje imprezy artystyczne, w terminach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym; 3.2. raz w tygodniu: odkurzanie tapicerki meblowej, wycieranie kurzu z mebli (również górne partie), krzeseł, foteli, stołów, usuwanie pajęczyn, czyszczenie z kurzu sprzętu w tym komputerów, drukarek, faksów, skanerów, urządzeń kserograficznych, mycie płytek ściennych (glazura),mycie i dezynfekcja elementów armatury, nabłyszczanie podłóg; 3.3. raz w miesiącu: mycie mikrofali, wycieranie kurzu z grzejników, czyszczenie włączników światła i gniazd elektrycznych, odkurzanie piwnicy, mechaniczne doczyszczenie podłóg korytarzy i klatek schodowych; 3.4. raz na kwartał: czyszczenie aparatów telefonicznych płynem dezynfekującym, rozmrażanie lodówki wraz z jej myciem, mycie powierzchni grzejników, mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych ,mycie okien. Powierzchnia okien do mycia przy użyciu podnośnika lub przy pomocy rusztowań wynosi ok. 270 m2; 3.5. dwa razy w ciągu 10 miesięcy: mycie powierzchni klimatyzatorów (60m2) i punktów świetlnych (50 szt.); 3.6. w zależności od potrzeb: wycieranie parapetów zewnętrznych, usuwanie plam ze ścian i podłóg, wykonywanie czynności porządkowych po przeprowadzonych remontach i przeprowadzkach; 3.7. Wykonawca będzie niezwłocznie zgłaszał Zamawiającemu wszelkie usterki techniczne wymagające napraw, np. przepalone żarówki, wyrwane kontakty, zepsute zamki drzwiowe, niedrożne umywalki i sedesy poprzez zgłoszenie awarii niezwłocznie osobiście lub telefonicznie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego. Wykonawca zapewni osobę wykonującą wyżej wymienione czynności konserwacyjne (np. wymiana klamki w drzwiach, zamka w drzwiach, wymiana przepalonej żarówki, drobne prace hydrauliczne). Zamawiający wymaga aby osoba ta była do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego. 3.8. Dane techniczne budynku przy ul. Warszawskiej 2: powierzchnia parkietu 788,52 m2 , powierzchnia gresu - 1947,76 m2, powierzchnia wykładziny dywanowej 93,5 m2, powierzchnia paneli podłogowych 463,51 m2, powierzchnie szklone 232,00 m2 ( tym okna nieotwierane, okna pod elewacją, ścianka w budynku zaplecza - taras), świetliki 21,816 m2 (usługa ta nie wymaga zastosowania metody alpinistycznej), klapy dymowe 8,73 m2, elewacja szklana 38,7 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.99.99 - 90.91.99.99 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLEAN 1 Spółka Cywilna Piotr Musiał Wojciech Soska, ul. Kolista 25 lok. 329, 40-486 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 136000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 298092,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.