eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków medycznych i sprzętu jednorazowego użytku do apteki Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Lublin: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków medycznych i sprzętu jednorazowego użytku do apteki Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8.
Numer ogłoszenia: 81134 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5337790, fax 081 5337800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków medycznych i sprzętu jednorazowego użytku do apteki Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu leków, materiałów opatrunkowych, środków medycznych i sprzętu jednorazowego użytku do apteki Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8 w asortymencie wyszczególnionym w zał. nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 8 120,00 zł za wszystkie części zamówienia. Na poszczególne części o wartości: Część I - 2 600,00 zł, Część II - 1 250,00 zł, Część III - 500,00 zł, Część IV - 160,00 zł, Część V - 130,00 zł, Część VI - 640,00 zł, Część VII - 300,00 zł, Część VIII - 610,00 zł, Część IX - 260,00 zł, Część X - 1 020,00 zł, Część XI - 410,00 zł, Część XII - 90,00 zł, Część XIII - 150,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 ustawy tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadanie zezwolenia na sprzedaż leków, materiałów opatrunkowych, środków medycznych i sprzętu jednorazowego użutku, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - w ciągu ostatnich 3 latach wykonali co najmniej 5 zamówień o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu, - posiadają co nakmniej 2 samochody do przewozu leków, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej wymagane warunki muszą spełniać wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu. Celem potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w SIWZ-zał. nr 4, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6) Koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,7) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 8) wykaz wykonania w ostatnich 3 latach min. 5 dostaw, odpowiadającym rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia (wg zał. nr 7 do SIWZ), 9) wykaz pojazdów do przewozu leków jakie posiada Wykonawca (wg zał. nr 5 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - 20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8, pok. 201..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8, pok. 222.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa leków i płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu leków i płynów infuzyjnych do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - cz. a)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego jednorazowego użytku - cz. a) do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - cz. b)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego jednorazowego użytku - cz.b) do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - cz. c)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego jednorazowego użytku - cz. c) do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa szyn Kramera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu szyn Kramera do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu materiałów opatrunkowych do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa opatrunków hydrożelowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu opatrunków hydrożelowych do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych - cz. a)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu środków dezynfekcyjnych - cz. a) do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu środków dezynfekcyjnych do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa rękawic..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu rękawic do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego - cz. a)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego - cz.a) do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego - cz.b)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego - cz. b) do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa jednorazowej odzieży i pościeli medycznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu jednorazowej odzieży i pościeli medycznej do apteki Zamawiającego w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.