To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-10
Ogłoszenie nr 81114 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.
Koło: BUDOWA BUDYNKU KOMUNALNEGO PRZY UL. STARY RYNEK W KOLE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45411
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 58715
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, krajowy numer identyfikacyjny
31162088000000, ul.
ul. Stary Rynek
1,
62600
Koło, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
063 2610252, 2610230, faks
632 722 984, e-mail
zamowienia.publiczne@kolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA BUDYNKU KOMUNALNEGO PRZY UL. STARY RYNEK W KOLE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego komunalnego wraz z infrastrukturą techniczną (instalacje zewnętrzne: kanalizacji sanitarnej, deszczowej, elektryczne), 24 miejscami postojowymi, towarzyszącym zagospodarowaniem terenu i wewnętrznym układem komunikacyjnym. Projektowany budynek zlokalizowany jest w Kole, ul. Stary Rynek 30/31, dz. nr 49 i 50. 2.Projektowana zabudowa: Budynek mieszkalny komunalny czterokondygnacyjny z miejscami postojowymi na 24 stanowiska, w tym 2 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych, z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia głównych połaci 20°. 3.Uzbrojenie terenu: Przewiduje się doprowadzenie sieci i przyłączy instalacyjnych do projektowanego budynków tj.: - przyłącze kanalizacyjne sanitarne i deszczowe, - przyłącze wodociągowe, - przyłącze gazowe. 4.Forma i funkcja obiektu (ogólne informacje): Projektowany budynek jest prosty w formie. Korpus główny to sześcian. Elewacja budynku komponuje się z istniejącą zabytkową zabudową, zachowane zostały detale architektoniczne w postaci gzymsów i boniowania. W środkowej części obiektu zastosowano styl neogotycki. Cały budynek został podzielony na trzy części, tak by zachowana była historyczna zabudowa terenu. Dach zaprojektowany nad bryłą jest dwuspadowy, tworzy spójny charakter całego obiektu. Dostęp do części mieszkalnej budynku dla osób niepełnosprawnych będzie zapewniony dzięki zastosowaniu platformy schodowej. 5.Ogólna charakterystyka budynku. 1) łączna powierzchnia użytkowa budynku: 1 869,95 m2, 2) łączna powierzchnia mieszkalna budynku: 1 323,53 m2, 3) powierzchnia zabudowy: 500,00 m2, 4) kubatura budynku: 6 485,00 m3, 5) łącznie lokali : mieszkaniowe - 32 o powierzchni mieszkań od 42,11 m2 do 46,19 m2, 6.Zakres robót obejmuje: 1) roboty budowlane, 2) instalacje elektryczne, oświetlenie terenu, instalacje teletechniczne, instalację odgromową, 3) instalacje wewnętrzne wod-kan i cwu, 4) instalacje centralnego ogrzewania, 5) instalacje gazowe, 6) przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, 7) zagospodarowanie terenu, elementy małej architektury, drogi, 7. Szczegółowy zakres robót wg dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8. Przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią załącznik do SIWZ. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary robót mają charakter pomocniczy w wycenie przedmiotu zamówienia. Wskazane jest aby Wykonawca do oferty dołączył kosztorysy ofertowe. 9. Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie koszty związane z: 1) prowadzeniem obsługi geodezyjnej oraz wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót, 2) ewentualnym opracowaniem projektu organizacji ruchu oraz organizacją ruchu na czas prowadzenia robót, 3) Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić: a) kierownika budowy, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi udzielonymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym; b) kierownika robót budowlanych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi udzielonymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; c) kierownika robót budowlanych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi udzielonymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych / elektroenergetycznych; 4) zaopatrzeniem budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów, 5) Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy z dostawcą energii elektrycznej dla celów budowy, 6) ponoszeniem kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i utylizacji odpadów, 7) odpowiednim zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, 8) zapewnieniem dozoru placu budowy i realizowanego obiektu, 9) zapewnieniem możliwości korzystania z sanitariatów na placu budowy. 10. Zgodnie z art.36a ust. 2 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę robót konstrukcyjno- budowlanych w zakresie stanu surowego otwartego. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych/robotników na podstawie umowy o pracę, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zadania: 1) roboty branży ogólnobudowlanej (ziemne, roboty żelbetowe, roboty murarskie, roboty dekarskie, roboty wykończeniowe); 2) roboty branży sanitarnej (roboty ziemne, roboty montażowe); 3) roboty branży elektroenergetycznej (roboty ziemne, roboty montażowe). 12. Wymóg ten dotyczy Wykonawcy i ewentualnych Podwykonawców łącznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. 13. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. 14. W celu kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzenia listy obecności wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy przebywających na terenie robót, znajdującej się i podpisywanej przez pracowników na terenie robót, którą zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu na każde jego żądanie. 15. Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3.000 zł za każdy stwierdzony przypadek. 16. Oferent zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. UWAGA: Dla wykonania robót budowlanych związanych z budową budynków komunalnych - należy przyjąć stawkę podatku VAT w wysokości 8 %. Dla robót budowlanych - zagospodarowanie terenu należy przyjąć stawkę podatku VAT w wysokości 23 %. Przyłącza zewnętrzne - należy przyjąć stawkę podatku VAT w wysokości 23 %. 17. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy propozycji harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w następującym układzie: 1) Roboty ogólnobudowlane: a) roboty ziemne, b) stan surowy - roboty fund., murowe, konstr, oraz izolacje, c) stan surowy - konstrukcja parteru wraz ze stropem, d) stan surowy - konstrukcja piętra wraz ze stropem, e) stan surowy - konstrukcja II piętra, f) stan surowy - konstrukcja III piętro, g) kominy, h) dach - konstrukcja i pokrycie, i) stolarka okienna i drzwiowa, j) tynki wewnętrzne, k) posadzki, l) roboty wykończeniowe - malowanie, m) roboty wykończeniowe - płytki, n) roboty wykończeniowe - ślusarka wewnętrzna, o) elewacja, p) balkony i tarasy, q) ślusarka zewnętrzna, r) inne roboty wykończeniowe. 2) Roboty sanitarne wewnętrzne: a) instalacje wod-kan, b) instalacje wewn. C.o., c) instalacja gazowa, d) instalacja wodociągowa, e) instalacja kanalizacji sanitarnej. 3) instalacje elektryczne. 4) Przyłącza zewnętrzne: a) przyłącze kanalizacji sanitarnej, b) przyłącze wodociągowe, c) przyłącze kanalizacji deszczowej. 5) Roboty zewnętrzne: a) droga, parkingi, b) chodniki, c) trawniki, d) plac zabaw. 18. Materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. W zakresie materiałów wykończeniowych Wykonawca przed ich wbudowaniem winien uzyskać akceptację Zamawiającego. 19. Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 20. Wymagane jest udzielenie przez wykonawcę min. 5-letniej gwarancji na wykonany zakres robót. 21. Przedmiot zamówienia określono w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV) jako: 1) 45.21.10.00-9 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych. 2) 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 3) 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 4) 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45211000-9
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45310000-3,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2777238.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3399994.44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 3419P w miejscowości Osiek Mały Kolonia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3412P w miejscowości Turzynów
- BUDOWA I MODERNIZACJA PARKINGÓW W M. KOŁO ZADANIE NR 1 - BUDOWA PARKINGU PRZY PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 5 W KOLE; ZADANIE NR 2 - BUDOWA PARKINGU PRZY MIEJSKIM DOMU KULTURY W KOLE.
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.