eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Rewaloryzacja Parku Brzeźnieńskiego im. J.Haffnera przy ul. Krasickiego w Gdańsku-Brzeźnie - ETAP II, III, V, VI, VII, VIII

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Gdańsk: Rewaloryzacja Parku Brzeźnieńskiego im. J.Haffnera przy ul. Krasickiego w Gdańsku-Brzeźnie - ETAP II, III, V, VI, VII, VIII
Numer ogłoszenia: 81109 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja Parku Brzeźnieńskiego im. J.Haffnera przy ul. Krasickiego w Gdańsku-Brzeźnie - ETAP II, III, V, VI, VII, VIII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rewaloryzacja Parku Brzeźnieńskiego im.J. Haffnera przy ul. Krasickiego w Gdańsku-Brzeźnie - Etap - II, III, V, VI, VII, VIII Zakres zamówienia obejmuje: Zagospodarowanie parku poprzez przebudowę zieleni, budowę nawierzchni drogowych, budowę i przebudowę infrastruktury wraz z wyposażeniem parku w elementy małej architektury, dotyczące następującego terenu: - Etap II - ulica Zdrojowa z bramą, placem i promenadą nadmorską - Etap III - część zachodnia parku - Etap V - promenada - Etap VI - plac rekreacyjny z kolumnadą - Etap VII- ciąg nadmorski - Etap VIII-część centralna parku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 35.000,00 zł w terminie do 18.06.2009r. do godz. 8:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Posiada doświadczenie w realizacji zadań związanych z zagospodarowaniem terenów zieleni i wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizował jako generalny wykonawca co najmniej dwa zamówienia dotyczące zagospodarowania terenów zieleni (parki , zieleńce, publiczne tereny zieleni miejskiej, tereny rekreacyjne, w tym np. place zabaw, tereny zieleni towarzyszące centrom handlowym, placówkom oświatowym, ośrodkom wypoczynkowym lub zabudowie mieszkaniowej) o charakterze złożonym roboty drogowe lub/i roboty ogrodnicze z małą architekturą i udokumentuje, że ww. zamówienia wykonał należycie, a łączna wartość robót zrealizowanych bezpośrednio przez tego wykonawcę w ramach dwóch zamówień nie może być mniejsza niż 700 000 zł brutto. Przez roboty o charakterze złożonym, w kontekście niniejszego zamówienia, rozumie się co najmniej roboty drogowe, z zielenią i małą architekturą. 2. Dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia: - minimum jednym kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi z branży ogólnobudowlanej lub drogowej - minimum jednym kierownikiem robót - z uprawnieniami budowlanymi w branży elektroenergetycznej - minimum jednym kierownikiem robót . - z uprawnieniami budowlanymi w branży wod-kan - minimum jednym kierownikiem robót ogrodniczych z wykształceniem co najmniej średnim ogrodniczym , rolnym lub leśnym ze stażem pracy co najmniej 5 lat. 3. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Posiada środki finansowe na realizację zamówienia nie mniejsze niż 300 tys. zł lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 300 tys. zł. 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. 6. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) jako generalny wykonawca co najmniej dwóch zamówień dotyczących zagospodarowania terenów zieleni (parki , zieleńce, publiczne tereny zieleni miejskiej, tereny rekreacyjne, w tym np. place zabaw, tereny zieleni towarzyszące centrom handlowym, placówkom oświatowym, ośrodkom wypoczynkowym lub zabudowie mieszkaniowej) o charakterze złożonym wykonując samodzielnie roboty drogowe lub/i roboty ogrodnicze z małą architekturą i udokumentuje, że ww. zamówienia wykonał należycie, a łączna wartość robót zrealizowanych bezpośrednio przez tego wykonawcę w ramach co najmniej dwóch zamówień nie może być mniejsza niż 700 000 zł brutto. a) wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ, b) potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie Z załączonych dokumentów w sposób jednoznaczny winna wynikać należyta realizacja wskazanych zadań. 4. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia i wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia: - minimum jednym kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi z branży ogólnobudowlanej lub drogowej - minimum jednym kierownikiem robót - z uprawnieniami budowlanymi w branży elektroenergetycznej - minimum jednym kierownikiem robót . - z uprawnieniami budowlanymi w branży wod-kan - minimum jednym kierownikiem robót ogrodniczych z wykształceniem co najmniej średnim ogrodniczym , rolnym lub leśnym ze stażem pracy co najmniej 5 lat. zgodnie z zał. nr 1c SIWZ wraz z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów 5. Złożenie polisy ogólnej, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejsze niż 300 tys. zł - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W cenie: 646,00 zł na pisemny wniosek można odebrać w Zarządzie Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, kancelaria, bud. A, pok.2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, sekretariat, bud. B, pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.