eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › REMONT ELEWACJI BUDYNKU MIESZKALNEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY ULICY PIASTOWSKIEJ 7 W RUDZIE ŚLĄSKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Ruda Śląska: REMONT ELEWACJI BUDYNKU MIESZKALNEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY ULICY PIASTOWSKIEJ 7 W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
Numer ogłoszenia: 81085 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ELEWACJI BUDYNKU MIESZKALNEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY ULICY PIASTOWSKIEJ 7 W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mycie lica ceglanego i tynkowanego elewacji metodą chemiczną. Zakłada się trzykrotne mycie lica ceglanego dla uzyskania prawidłowych efektów oraz jednokrotne mycie lica tynkowanego. 2. Usunięcie uszkodzonych cegieł licowych oraz kształtek ceramicznych. 3. Usunięcie spoin na całej powierzchni elewacji. 4. Usunięcie odparzonych fragmentów tynku. 5. Uzupełnienie cegieł licowych z użyciem materiału o zbliżonej fakturze i kolorystyce, po uprzedniej akceptacji właściwego konserwatora zabytków. 6. Uzupełnienie uszkodzonych kształtek, których nie można wymienić na nowe, za pomocą kitów barwionych w masie. 7. Uzupełnienie tynków za pomocą tynków mineralnych oraz ich egalizacja za pomocą farb mineralnych o analogicznej kolorystyce jak tynk pierwotny (według wzornika po akceptacji właściwego konserwatora zabytków). 8. Renowacja detali kamiennych i cementowych. 9. Renowacja i wzmocnienie kroksztynów podtrzymujących narożny wykusz na elewacji południowo zachodniej 10. Laserunkowe ujednolicenie kolorystyczne lica ceglanego elewacji z miejscowym zastosowaniem farb mineralnych o analogicznej jak cegła kolorystyce (według wzornika kolorów, po akceptacji właściwego konserwatora zabytków). 11. Spionowanie elewacji z użyciem fugi trasowej w kolorze jasnym - szarym (hellgrau). 12. Hydrofobizacja. 13. Renowacja i ujednolicenie kolorystyki stolarki okiennej i drzwiowej. Skrzydła okienne zewnętrzne stolarki drewnianej należy opalić, elementy zniszczone wymienić lub uzupełnić oraz malować farbą podkładową oraz docelowo olejną w kolorze czerwonym 14. Renowacja drzwi wejściowych polegająca na oczyszczeniu i malowaniu bejcą na kolor ciemny brąz. 15. Wymiana obróbek blacharskich na wykonane z blachy cynkowo-tytanowej. 16. Wymiana rynien i rur spustowych na wykonane z PCV w kolorze brązowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 (dwie) porównywalne roboty budowlane. Za wykonanie porównywalnych robót budowlanych uważa się roboty renowacyjne elewacji zabytkowych budynków o wartości co najmniej 60 000 zł brutto każda albo roboty renowacyjne elewacji zabytkowych budynków o powierzchni elewacji co najmniej 300m2 każda, b)Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie renowacji zabytków. Dopuszcza się aby 1 osoba równocześnie posiadała potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie renowacji zabytków. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty porównywalne określone powyżej) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz informacji iż prace były wykonywane w uzgodnieniu z odpowiednimi przedstawicielami Służb Ochrony Zabytków. 4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.). 8. Zaświadczenie o posiadanych kwalifikacjach do wykonywania prac konserwatorskich wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków albo referencje lub opinię wydaną przez Służby Ochrony Zabytków potwierdzające co najmniej 2 letnią praktykę zawodową przy obiektach objętych ochroną konserwatorską. 9. Oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. rudaslaska.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych ( pokój 309), pl Jana Pawła II nr 6, 41-709 Ruda Śląska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych ( pokój 309), pl Jana Pawła II nr 6, 41-709 Ruda Śląska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.