eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Roboty budowlane w Tomaszowie Mazowieckim (zadania nr 1,2,3) , w Nowym Glinniku (zadania nr 4,5) , w Zgierzu (zadanie nr 6) ,w Łodzi (zadanie nr 7,8,9) oraz w Kutnie (zadanie nr 10) numer sprawy 48/ZP/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Zgierz: Roboty budowlane w Tomaszowie Mazowieckim (zadania nr 1,2,3) , w Nowym Glinniku (zadania nr 4,5) , w Zgierzu (zadanie nr 6) ,w Łodzi (zadanie nr 7,8,9) oraz w Kutnie (zadanie nr 10) numer sprawy 48/ZP/15
Numer ogłoszenia: 81072 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w Tomaszowie Mazowieckim (zadania nr 1,2,3) , w Nowym Glinniku (zadania nr 4,5) , w Zgierzu (zadanie nr 6) ,w Łodzi (zadanie nr 7,8,9) oraz w Kutnie (zadanie nr 10) numer sprawy 48/ZP/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia (numer sprawy 48/ZP/15) są roboty budowlane ; Remont ogrodzenia przy budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 1) Wymiana stolarki okiennej oraz krat w budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 2) , Wymiana chodników w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 3 ) , Remont instalacji elektrycznej w budynku nr 45 w Nowym Glinniku (zadanie nr 4) , Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 133 w Nowym Glinniku (zadanie nr 5) , Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 3 w Zgierzu (zadanie nr 6) , Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 43 Łodzi (zadanie nr 7) , Naprawa elewacji w budynku nr 4 w Łodzi ( zadanie nr 8 ), Wykonanie robót malarskich w budynku RWKL w Łodzi ( zadanie nr 9 ) , Rozbiórka w budynku nr 59 w Kutnie ( zadanie nr 10 ) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 1 ogrodzenie przy budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim załącznik nr 9 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 2 budynek nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim załącznik nr 10 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 3 chodniki w Tomaszowie Mazowieckim załącznik nr 11 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 4 budynek nr 45 w Nowym Glinniku załącznik nr 12 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 5 budynek nr 133 w Nowym Glinniku załącznik nr 13 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 6 budynek nr 3 w Zgierzu załącznik nr 14 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 7 budynek nr 43 w Łodzi załącznik nr 15 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 8 budynek nr 4 w Łodzi załącznik nr 16 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 9 budynek RWKL w Łodzi załącznik nr 17 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 10 budynek nr 59 w Kutnie załącznik nr 18 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3.Lokalizacja obiektów Zadanie nr 1,2,3 ogrodzenie , budynek nr 35 , chodniki w Tomaszowie Mazowieckim ul. Piłsudskiego 72 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki Zadanie nr 4,5 budynki nr 45 , nr 133 w Nowym Glinniku Jednostka Wojskowa nr 4392 Nowy Glinnik 97-217 Lubochnia Zadania nr 6 budynek nr 3 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz Zadania nr 7 budynek nr 43 w Łodzi ul. 1-go Maja 90 , 90-766 Łódź Zadania nr 8 budynek nr 4 w Łodzi ul. 6-go Sierpnia 92 , 90-646 Łódź Zadania nr 9 budynek RWKL w Łodzi ul. Żeromskiego 113 , 94-294 Łódź Zadanie nr 10 budynek nr 59 Kutno 99-300 Skład Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą Wykonawca będzie wykonywał roboty w godzinach 7:30-15:30 dla zadań nr 1-9 . Wykonawca będzie wykonywał roboty w godzinach 7:00-15:00 dla zadania nr 10 ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.24.00.00-2, 43.54.00.00-2, 45.42.11.00-5, 45.23.32.60-9, 45.11.12.20-6, 45.42.11.31-1, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.23.11-0, 45.31.60.00-5, 45.31.70.00-2, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość oraz formy wniesienia wadium dla poszczególnych zadań zostały określone w rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - o wartości nie mniejszej niż : Dla zadania nr 1 - 100.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 2 - 50.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 3 - 100.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 4 - 50.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 5 - 200.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 6 - 200.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 7 - 10.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 8 - 50.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 9 - 5.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 10 - 20.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań , Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót, przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto każda (100.000,00 + 50.000,00) wg załącznika nr 5 do SIWZ . Dla wszystkich zadań nr 1-10 Wykonawca musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 785.000,00 złotych brutto każda wg załącznika nr 5 do SIWZ . Brak takiego dokumentu spowoduje, że zamówienie zostanie uznane za niezrealizowane .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym : dla zadań nr 1-10 uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . dla zadań nr 4,5,6 uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . dla zadań nr 5,6 uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna zarówno wykazanie się minimum jedną osobą posiadającą łącznie w/w uprawnienia jak i wykazanie się inną ilością osób posiadających łącznie w/w uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w formie aneksu do niniejszej umowy, jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 Pzp, tj. 1). w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia: a) w razie wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsko; b) w razie różnicy pomiędzy przedmiarami, a faktyczną ilością wykonanych robót wynikającą z obmiaru, 2). w przypadku zwiększenia wynagrodzenia, w sytuacji określonej w § 7 ust. 2 umowy. 2. Zmiany osób funkcyjnych - kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej zmianie), koordynator ds. BHP, inspektor nadzoru nie stanowią zmiany umowy . 3. Zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 WOG 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 1 pokój 104-105 pon- pt. 7.30-15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 10:00, miejsce: 31 WOG 95-100 ZGIERZ, UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POMIESZCZENIE NR 114 (KANCELARIA JAWNA)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ogrodzenia przy budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia przy budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 1) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 1 ogrodzenie przy budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim załącznik nr 9 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3.Lokalizacja obiektu zadanie nr 1 ogrodzenie w Tomaszowie Mazowieckim ul. Piłsudskiego 72 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.24.00.00-2, 43.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej oraz krat w budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej oraz krat w budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 2) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 2 budynek nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim załącznik nr 10 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3.Lokalizacja obiektu zadanie nr 2 budynek nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim ul. Piłsudskiego 72 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana chodników w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 3 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana chodników w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 3 ) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 3 chodniki w Tomaszowie Mazowieckim załącznik nr 11 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu zadanie nr 3 chodniki w Tomaszowie Mazowieckim ul. Piłsudskiego 72 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.60-9, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej w budynku nr 45 w Nowym Glinniku (zadanie nr 4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej w budynku nr 45 w Nowym Glinniku (zadanie nr 4) . 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 4 budynek nr 45 w Nowym Glinniku załącznik nr 12 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu zadanie nr 4 budynek nr 45 w Nowym Glinniku Jednostka Wojskowa nr 4392 Nowy Glinnik 97-217 Lubochnia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.60.00-5, 45.31.70.00-2, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.23.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 133 w Nowym Glinniku (zadanie nr 5).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont węzłów sanitarnych w budynku nr 133 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 5 ) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 5 budynek nr 133 w Nowym Glinniku załącznik nr 13 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu zadanie nr 5 budynek nr 45 , nr 133 w Nowym Glinniku Jednostka Wojskowa nr 4392 Nowy Glinnik 97-217 Lubochnia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.42.11.31-1, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 3 w Zgierzu (zadanie nr 6).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont węzłów sanitarnych w budynku nr 3 w Zgierzu ( zadanie nr 6 ) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 6 budynek nr 3 w Zgierzu załącznik nr 14 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu zadanie nr 6 budynek nr 3 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.53.31.10-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.26.00.00-7, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 43 Łodzi (zadanie nr 7).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku nr 43 Łodzi (zadanie nr 7) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 7 budynek nr 43 w Łodzi załącznik nr 15 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu zadanie nr 7 budynek nr 43 w Łodzi ul. 1-go Maja 90 , 90-766 Łódź.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.26.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Naprawa elewacji w budynku nr 4 w Łodzi (zadanie nr 8 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa elewacji w budynku nr 4 w Łodzi ( zadanie nr 8 ) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 8 budynek nr 4 w Łodzi załącznik nr 16 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu zadanie nr 8 budynek nr 4 w Łodzi ul. 6-go Sierpnia 92 , 90-646 Łódź.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie robót malarskich w budynku RWKL w Łodzi ( zadanie nr 9 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich w budynku RWKL w Łodzi (zadanie nr 9 ) . 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 9 budynek RWKL w Łodzi załącznik nr 17 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu zadanie nr 9 budynek RWKL w Łodzi ul. Żeromskiego 113 , 94-294 Łódź.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.26.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rozbiórka w budynku nr 59 w Kutnie ( zadanie nr 10 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka w budynku nr 59 w Kutnie(zadanie nr 10 ) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 10 budynek nr 59 w Kutnie załącznik nr 18 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu zadanie nr 10 budynek nr 59 Kutno 99-300 Skład Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.