eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach należących do Centrum Hewelianum w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Gdańsk: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach należących do Centrum Hewelianum w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 81046 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23822 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 08 42, faks 58 742 15 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach należących do Centrum Hewelianum w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) należących do Centrum Hewelianum. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje cykliczne wykonywanie czynności wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Sprzątanie obiektów będzie odbywało się: 1) W obiektach biurowych oraz w pomieszczeniu monitoringu i ochrony: Laboratorium Amunicyjne 1 (Willa), Nowe Koszary, pomieszczenie w Poternie do Baterii Moździerzy - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, od godziny 15.45. 2) W obiektach wystawienniczych: Kaponiera Południowa z Poteną, Koszary Schronowe wraz z zadaszeniem foski, Galeria Strzelecka wraz z pomieszczeniem technicznym nr 34 A, Poterna do Baterii Moździerzy, Bateria Moździerzy, Redita Napoleońska: od poniedziałku do niedzieli z wyłączeniem dni świątecznych, od 1 lipca do 31 sierpnia: poniedziałek - niedziela: 09:00 - 17:00. W pozostałe miesiące: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15:30, a w soboty i niedziele: od 9:00 do 16:00. Usługa sprzątania zadaszenia foski będzie się odbywała raz w tygodniu (do uzgodnienia z Zamawiającym). 3) W pozostałych pomieszczeniach wystawienniczych: (na Wysokim i Niskim Czole Kurkowym): część wejściowa obiektów będzie sprzątana w okresie od czerwca do września 2 razy w tygodniu (do uzgodnienia z Zamawiającym), natomiast w pozostałym okresie 1 raz w tygodniu (do uzgodnienia z Zamawiającym). Sprzątanie części ekspozycyjnej będzie odbywało się 1 raz w miesiącu oraz na życzenie zamawiającego. 4) W pomieszczeniach technicznych: Wartownia Południowa, Barak przy domu Wałmistrza: 1 raz w tygodniu (do uzgodnienia z Zamawiającym), od godziny 11.00 5) W toaletach ogólnodostępnych (w terenie) oraz pozostałych obiektach: na zlecenie Zamawiającego. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także poniższe wymagania zamawiającego: 1) Zakup i dostawę materiałów i środków niezbędnych do wykonania usługi sprzątania oraz utrzymania w/w pomieszczeń w należytej czystości (na koszt Wykonawcy), takich jak: papier toaletowy (2 warstwowy, biały, miękki, dopasowany do zamontowanych pojemników), mydło w płynie niewysuszające skóry, odświeżacze powietrza, worki na śmieci dopasowane do pojemników i koszy na odpady oraz do niszczarek, gąbeczki do mycia naczyń, szmatki gąbczaste, płyn do mycia naczyń. Wykonawca zapewni również środki myjące oraz czyszczące lub konserwujące (płyny, emulsje, pasty itp.) odpowiednie do danego rodzaju powierzchni i niezbędne do prawidłowego wykonania usługi - zgodnie z instrukcjami użytkowania i konserwacji. 2) zapewnienie dostępności personelu w godzinach pracy zamawiającego. 3) Zapewnienie dodatkowych osób, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, podczas imprez organizowanych przez Zamawiającego, w tym w godzinach nocnych, zgodnie z zasadami ustalanymi każdorazowo przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje dwie imprezy w godzinach nocnych w ciągu roku - Noc Muzeów (w maju) i Noc Naukowców (we wrześniu). 4) zapewnienie nadzoru - koordynatora (kierownika ekipy sprzątającej) pełniącego nadzór nad osobami, o których mowa powyżej, odpowiedzialnego za koordynację, kontrolę jakości usług i kontakty z zamawiającym oraz innej osoby z ekipy sprzątającej w przypadku braku możliwości skontaktowania się z koordynatorem. 5) dysponowanie minimum dwoma dodatkowymi osobami na zastępstwo członków ekipy sprzątającej, poza osobami wskazanymi w warunkach udziału w postępowaniu. 6) Dokonywanie przez Wykonawcę kontroli pracy kierownika ekipy sprzątającej, minimum raz w tygodniu. 7) Niezwłoczną reakcję w sytuacjach nagłych, tj. przybycie dodatkowego personelu w przeciągu 15 min. po zgłoszeniu zapotrzebowania. 8) Używanie, podczas realizacji zamówienia, sprzętu wskazanego w wykazie załączonym do oferty. 9) Wykonanie wskazanego przez Zamawiającego zakresu prac odkurzaczem wodnym. 10) Zapewnienie pracownikom, wykonującym przedmiot umowy, jednolitej odzieży roboczej oznakowanej widoczną nazwą firmy oraz identyfikatora. 11) Prowadzenie ewidencji wykonywania usługi sprzątania oraz kontroli poprzez codzienne wpisywanie się pracowników Wykonawcy do Zeszytu wykonania usługi sprzątania i kontroli znajdującego się w recepcji obiektów wystawienniczych lub w sekretariacie jednostki. 12) Dokonywanie kontroli obiektów pod kątem należytego wykonywania usługi sprzątania na prośbę zamawiającego, wraz ze sporządzeniem protokołu pokontrolnego w dwóch egzemplarzach (dla zamawiającego i wykonawcy).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzywojewódzka Spółdzielnia Usługowa Zakład Pracy Chronionej, Plac Piastowski 3, 85-012 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187660,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133616,01

  • Oferta z najniższą ceną: 225282,80 / Oferta z najwyższą ceną: 225282,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.