eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Rewitalizacja skweru między ul.Okulickiego i ul.Targową w Świdniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-19

Świdnik: Rewitalizacja skweru między ul.Okulickiego i ul.Targową w Świdniku
Numer ogłoszenia: 81039 - 2013; data zamieszczenia: 19.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swidnik.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja skweru między ul.Okulickiego i ul.Targową w Świdniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem inwestycji jest rewitalizacja skweru położonego w północnej części miasta między ulicami: Okulickiego, Targową, Lotników Polskich i torami linii kolejowej Lublin - Chełm. Wg Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta, teren parku oznaczony symbolem Ś II/2 ZP przeznaczony jest na zieleń parkową, na którym dopuszcza się przebudowę i budowę ciągów pieszych i rowerowych, oraz realizację terenowych urządzeń sportowo - rekreacyjnych i urządzeń infrastruktury. Rewitalizacja skweru obejmuje: -rozbiórkę istniejących zniszczonych ciągów pieszych i budowę nowych alejek parkowych oraz ścieżki dla wrotkarzy, wg zaprojektowanego nowego układu, -budowę oświetlenia wzdłuż projektowanych alejek parkowych i ścieżki dla rotkarzy, -ustawienie na fundamencie żelbetowym rzeźby La Grande Cite i jej podświetlenie 4.2 Branża drogowa Alejki poprowadzono w pasach wolnych od istniejącego zadrzewienia z wykorzystaniem przebiegu istniejącej głównej alejki łączącej miasto Świdnik z dworcem kolejowym. Główna aleja szerokości 3,00 m i trzy boczne alejki szerokości 2,00 m, prócz funkcji rekreacyjnych zapewniają dogodne połączenia piesze na wszystkich możliwych kierunkach docelowych. Dodatkowo w sieć alejek wpisano ścieżkę dla wrotkarzy o szerokości 2,50 m w kształcie zamkniętej pętli. W miejscu ustawienia rzeźby La Grande Cite przewidziano plac o wymiarach 8,4 m x 8,0 m utwardzony kostką brukową trapezową kolorową. Parametry inwestycji -długość alejki parkowej głównej w granicach opracowania - 93,00 m -długość alejek parkowych bocznych szerokości 2,00 m - 218,00 m -długość ścieżki dla wrotkarzy szerokości 2,50 m - 255,00 m -powierzchnia alejek utwardzona kostką brukową trapezową-852 m2 -powierzchnia asfaltowej ścieżki dla wrotkarzy- 638 m2 -plac wokół rzeźby La Grande Cite o wymiarach 8,4 x 8,0 m 4.3 Branża budowlana - fundament pod rzeźbę La Grande Cite Charakterystyczne wymiary fundamentu: Długość: 2,40 m Szerokość:2,00 m Wysokość:1,40 m 4.4 Branża elektryczna Zakres robót: -demontaż istniejącego oświetlenia skweru -doprowadzenie kabli zasilających nN oświetlenia skweru i toru dla wrotkarzy (zalicznikowe) -doprowadzenie kabli zasilających nN oświetlenia iluminacyjnego pomnika La Grande Cite (zalicznikowe) -montaż słupów i opraw oświetleniowych -zalecenia wniesione przez instytucje uzgadniające Oświetlenia skweru 4.4.1 Słupy oświetleniowe Zastosowano słupy oświetleniowe : SAL-4.5 aluminiowe, anodowane na kolor czarny, o wysokości h=4,5m. Słupy ustawiać wnękami od strony chodnika. 4.4.2 Oprawy i źródła światła Zastosowano oprawy typ: MIRA 36 /oprawa LED 36W, pobór mocy 41W, II kl. ochronności, strumień świetlny oprawy 3725lm. 4.4.3 Oświetlenia toru dla wrotkarzy Słupek oświetleniowy i źródła światła Zastosować słupki oświetleniowe parkowe typu Karin LED 1200-W lub równoważne, z wnęką na tabliczkę słupową, anodowane na kolor grafitowy o wysokości 1,2m, z modułem LED 15W, pobór mocy 17W, strumień świetlny 1650lm 4.4.4 Oprawa i źródła światła Zastosować oprawę oświetlenia iluminacyjnego LED, o mocy 10,5W, temperaturze barwowej 6000 K, strumieniu świetlnym 1260lm np. Semiacid Etched Glass 24202524 z dławicami szczelnymi IP68, przelotowymi i końcową lub równoważne. Oprawy iluminacji pomnika LA GRANDE CITE montować w kostce brukowej okalającej fundament pomnika, w uzgodnieniu z projektantem konstrukcji pod pomnik oraz dostawcą opraw, w trakcie budowy. 4.4.5 Roboty demontażowe W związku z rewitalizacją przedmiotowego skweru, inwestor w wyniku ustaleń z Rejonem Energetycznym Lublin-Teren zdecydował o demontażu linii kablowych oraz słupów oświetleniowych. Szczegóły demontażu pokazano na schemacie i planie. Materiały z demontażu należy przekazać do magazynów Rejonu Energetycznego Lublin-Teren w Lublinie. 4.4.6 Zabezpieczenie istniejących sieci energetycznych oraz telekomunikacyjnych W związku z tym, iż projektowane kable układane będą na całej długości w rurach ochronnych, ewentualne skrzyżowania z istniejącymi kablami i kanalizacją telekomunikacyjną nie wymagają szczególnego zabezpieczenia. Należy tylko zwrócić uwagę na istniejące sieci przy prowadzeniu robót ziemnych. 4.4.7 Kolizje Kolizje z uzbrojeniem nad i podziemnym nie występują. Armaturę naziemną przewodów uzbrojenia podziemnego należy dostosować do poziomu projektowanych elementów alejek i ścieżek. Istniejące oświetlenie przewidziane do demontażu. Wykonawca robót zobowiązany jest do spełnienia warunków podanych w załączonej Opinii Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej. 4.5 Wyposażenie skweru W ramach robót z zakresu wyposażenia skweru przewidziano: - Dostawę i montaż ławek z oparciem i głębokim zakotwieniem w gruncie szt. 10, - Dostawę i montaż koszy na śmieci szt. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w SIWZ w załączniku nr 8 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał (wybudował, przebudował - ulice, parkingi, chodniki o nawierzchni z kostki wibroprasowanej) dla maximum dwóch inwestycji branży drogowej o nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej o powierzchni łącznej 2000m2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Pod pojęciem /infrastrukturą towarzyszącą/ oznacza, że umieszczone w wykazie robót budowlanych inwestycje muszą obejmować budowę (przebudowę,remont) nawierzchni jak i budowę (przebudowę,remont) kanalizacji (sanitarnej lub deszczowej),budowę (przebudowę,remont) oświetlenia ulicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie): a) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża budowlana b) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża drogowa c) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża elektryczna

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1)Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, w formie aneksu. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana taka może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi będą : a)warunki atmosferyczne - w szczególności długotrwałe ulewne deszcze, mróz , porywiste wiatry uniemożliwiające lub utrudniające wykonywanie robót zgodnie z technologią, b)ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez służby specjalistyczne. c)roboty dodatkowe , o ile nie będzie ich można wykonywać równolegle z zamówieniem podstawowym, d)błąd w dokumentacji projektowej , gdy konieczność zmiany wymaga wprowadzenia zmian przez projektantów , uzyskania uzgodnień , opinii rzeczoznawców, e)siła wyższa w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Fakt ten musi być odnotowany w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru. 3)W przypadku, gdy zostaną wydłużone terminy uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę nie z jego winy, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę odpowiedniej staranności, termin przekazania przedmiotu umowy może ulec zmianie na pisemny wniosek Wykonawcy. 4)W szczególnych przypadkach na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia inwestycji, możliwa jest zmiana technologii wykonywania elementów robót. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę jedynie w przypadku , gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w projekcie i nie powoduję zwiększenia wynagrodzenia. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest przedstawić projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. Projekt zamienny wymaga akceptacji nadzoru autorskiego, pracowni projektowej (projektanta) oraz Zamawiającego. 5)W przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową wraz ze zleceniem. Warunki zmiany określone w punkcie poprzednim stosuje się odpowiednio. 6)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy wykonanie całego zakresu będzie niemożliwe z przyczyn prawnych lub finansowych i nie powoduję zwiększenia wynagrodzenia. 7)Bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace mające na celu niezwłoczne zapobieżenie awarii, szkodzie lub utracie życia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić Zamawiającego. 8)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia: a) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT, obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. b) w sytuacji określonej w pkt. 6 wynagrodzenie ulega obniżeniu o wartość prac określonych w kosztorysie ofertowym, które nie zostały wykonane. 9)Dopuszcza się możliwość zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku zdarzeń losowych m.in. takich jak : śmierć , choroba , ustanie stosunku pracy , zmiana zakresu obowiązków , nienależyte wykonywanie obowiązków , pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 10)W przypadkach wystąpienia opóźnień z w/w przyczyn strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swidnik.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdnik 21-040 Świdnik ul.Kard.St. Wyszyńskiego, pok. 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik 21-040 Świdnik ul.Kard.St. Wyszyńskiego, pok. 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.