eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Nadzór inwestorski z kontrolowaniem rozliczeń budowy montażu lamp hybrydowych LED na terenie Gminy Wyry.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-10

Ogłoszenie nr 81022 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.

Wyry: Nadzór inwestorski z kontrolowaniem rozliczeń budowy montażu lamp hybrydowych LED na terenie Gminy Wyry.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45824-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48986-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 27104782700000, ul. ul. Dąbrowszczaków  133, 43175   Wyry, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 256 800, faks 323 256 809, e-mail urzad@wyry.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wyry.pl
Adres profilu: www.wyry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski z kontrolowaniem rozliczeń budowy montażu lamp hybrydowych LED na terenie Gminy Wyry.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego z kontrolowaniem rozliczeń budowy montażu lamp hybrydowych LED na terenie Gminy Wyry oraz uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę urządzeń technicznych tj. 13 szt. lamp solarnych służących do oświetlenia drogowego na terenie gminy Wyry, w tym: a) Wytyczenie lokalizacji słupów, b) Wykonanie wykopów pod słupy, c) Montaż słupa oświetleniowego łącznie z oprawą, d) Zasypanie wykopów, e) Inwentaryzacja powykonawcza, f) Załączenie oprawy oświetleniowej. Przedmiotowa lampa solarna typu LED składa się z następujących elementów: a) Słupa wykonanego z grubościennej stali S235, obustronnie cynkowany wg. ISO 1461 i uziemionego. b) Wysięgnika do montażu oprawy oświetleniowej stalowy, 1-ramienny dla lamp 16-20W i 28-32W oraz 2-ramienny dla lamp 2x 16-20W, obustronnie cynkowany o długość min. 1m. c) Fundamentu pod słup lampy hybrydowej wykonany w technologii prefabrykowanej. d) Akumulatorów żelowych (2 szt.), bezobsługowych, głębokiego rozładowania, dedykowanych do instalacji fotowoltaicznych. e) Mikroprocesorowego układu wyrównywania napięć działającego w trybie ciągłym automatycznym. f) Szafki sterowniczej stalowej, wykonanej w technologii nierdzewnej z blachy głęboko profilowanej. g) Wspornika siłowni wiatrowej nie powodującej zacieniania, padania cienia słonecznego z żadnego uchwytu czy wspornika systemu lampy hybrydowej na moduły fotowoltaiczne, niezależnie od pory dnia i wysokości słońca nad horyzontem. h) Modułu fotowoltaicznego posiadającego dwa niezależne moduły z celami polikrystalicznymi o mocy min. jednego modułu 250 Wp. i) Oprawy wykonanej w technologii LED z materiałów nierdzewnych. j) Siłowni wiatrowej o poziomej osi obrotu ze sterem tylnym z zabezpieczeniem przed zbyt silnym wiatrem. k) Regulatora do siłowni wiatrowej o stopniu ochrony obudowy minimum IP66 wyposażonego w algorytm kompensacji wpływu temperatury na wartość napięcia ładowania i automatyczny trzystopniowy tryb sterowania pracą siłowni wiatrowej i dwustopniowy tryb ładowania akumulatorów. l) Regulatora solarnego o stopniu ochrony obudowy minimum IP66 posiadającego algorytm MPPT ładowania akumulatorów oraz prąd znamionowy min.13 A i automatycznie wykrywanie napięcie pracy 12 lub 24 V DC. m) Komputera przenośnego z interfejsem Bluetooth i z zainstalowaną aplikacją (programem) do zdalnego programowania i serwisowania wszystkich lamp hybrydowych. Inwestycja zlokalizowana będzie na: Gminie Wyry, powiat Mikołowski, województwo Śląskie w jedn. ewid. 240805_2 Wyry, Obręb Wyry dz. 799/108, 909, 935, Obręb Gostyń dz. 937, 938, 952, 654/62, 665/62, 3670/84. B. Zakres przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Inspektora należy pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r.1409) w tym: 1. Nadzór nad wykonaniem robót, kontrola i ocena zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ z Wykonawcą robót w tym m.in.: a) uczestnictwo w procesie przekazania placu budowy; b) reprezentowanie inwestora na budowie, szczególnie w zakresie kontroli nad robotami, poprzez obecność na budowie z częstotliwością zadeklarowaną w ofercie tj. min. 2 x w tygodniu, a także w wyjątkowych sytuacjach dodatkowo na żądanie Wykonawcy lub Zamawiającego (obecność będzie potwierdzana wpisem na listę pobytów na budowie); c) sprawowanie kontroli prowadzonych robót w zakresie: - zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową i Ustawą Prawo Budowalne, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - dotrzymania terminów realizacji; d) ochrona interesu Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych; e) zgłaszanie projektantowi i Zamawiającemu zastrzeżeń do dokumentacji projektowej, wniesionych przez wykonawcę robót i dokonania z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; f) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót szczególnie, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; g) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów i materiałów budowlanych; h) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; i) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; j) kontrolowanie dokumentacji budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; k) potwierdzanie ilościowe i jakościowe robót zanikających i ulegających zakryciu, po zgłoszeniu przez Wykonawcę, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia; l) potwierdzenie wystąpienia robót nie ujętych, pomyłkowo przez Zamawiającego, w przedmiarze robót przekazanym Wykonawcy w ramach postępowania przetargowego, lecz ujętych w przekazanej dokumentacji projektowej i STWiOR (oszacowanie ilości i wartości tych robót), m) potwierdzenie konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych przez podpisanie protokołu konieczności (określającego m.in. zakres robót oraz szacunkową ich wartość), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym szczególnie ustawą Prawo zamówień publicznych; oraz ich nadzorowanie w ramach ceny umownej, tj, bez dodatkowego wynagrodzenia. n) potwierdzenie wystąpienia robót zaniechanych i sporządzenie na tą okoliczność protokołu z oszacowaniem ilości i wartości tych robót, o) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, przedstawicieli Instytucji współfinansującej i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; p) zatwierdzenie rozliczenia końcowego budowy; 2. Udział w odbiorach: a) sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; b) weryfikacja pod względem prawidłowości i kompletności dokumentów wymaganych do odbioru przygotowanych przez wykonawcę; c) zgłoszenie gotowości inwestycji do odbioru; d) udział w odbiorach; a ponadto: 3. Udział w naradach roboczych na budowie, które Zamawiający organizował będzie z częstotliwością uzależnioną od postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu i nie częściej niż jeden raz w tygodniu (za wyjątkiem sytuacji szczególnie uzasadnionych), 4. Udział w przeglądach gwarancyjnych przed upływem terminów rękojmi i gwarancji (Zamawiający przyjął, że wykonawca robót udzieli od 60 miesięcy do 84 miesięcy gwarancji na roboty budowlane). 5. Inspektorowi nie wolno bez zgody Zamawiającego wydawać Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych, nie objętych umową o roboty budowlane, bez pisemnej zgody Zamawiającego. C. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny kod: 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego D. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Wykonywanie czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego z kontrolowaniem rozliczeń budowy montażu lamp hybrydowych LED na terenie Gminy Wyry przez osoby do tego uprawnione, nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). E. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp. F. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8130.08
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MIFAMA OPA CARBO Sp. z o.o. ,  sekretariat@mifama-opa.pl,  ul. Żwirki i Wigury 4,  43-190,  Mikołów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14883.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14883.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14883.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.