eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Remont nawierzchni chodników, placów i jezdni manewrowych na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Iławie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Iława: Remont nawierzchni chodników, placów i jezdni manewrowych na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Iławie
Numer ogłoszenia: 80973 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Iławie , ul. Sienkiewicza 1, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 648 5696, faks 89 648 6313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsog.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni chodników, placów i jezdni manewrowych na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Iławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni chodników, placów i jezdni manewrowych na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Iławie W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać prace polegające na: - rozebranie elementów: obrzeża, kostka betonowa, krawężnik, beton, płyty drogowe, mury ceglane, podbudowa, ogrodzenia itp. - segregacja materiału rozbiórkowego, ułożenie na paletach ( Wykonawcy ) i zafoliwanie - wywóz gruzu na koncesjonowane składowisko, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1.1. SIWZ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku o którym mowa powyżej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.2. SIWZ posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku o którym mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia Wykonawca wykaże, iż dysponuje: minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia uprawniające do wykonywania tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności lub w przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw UE z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394) oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 1 do formularza ofertowego. Weryfikacja spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie wypełnionego formularza stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza ofertowego oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków zawartych w pkt 5.1.nastąpi na podstawie dołączonego przez Wykonawcę do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do formularza ofertowego. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.4. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem Nr 1 do formularza ofertowego Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) termin realizacji zamówienia ulegnie zmianie jeżeli: a) wystąpią roboty zamienne polegające na zastosowaniu innej technologii wykonania przedmiotu zamówienia lub materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, które okażą się korzystniejsze ze względu na ekonomikę lub czas realizacji lub ekologię lub trwałość elementów lub estetykę lub funkcjonalność. Zmiana inicjowana przez Wykonawcę wymaga złożenia wniosku wraz z uzasadnieniem oraz opisem wpływu zmiany na termin wykonania umowy. Jeżeli zmiana zostanie zainicjowana przez Zamawiającego - powiadomi on Wykonawcę o zmianie na piśmie celem akceptacji zmiany z prośbą o wskazanie jej wpływu na termin realizacji; b) wystąpią roboty dodatkowe określone w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych; c) wydłuży się termin dostaw materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia uzyskania informacji o wydłużonym terminie dostaw, ale nie później niż na 10 dni przed końcem terminu realizacji zamówienia powiadomi na piśmie Zamawiającego o wydłużonym terminie dostaw. Wykonawca poda przyczynę opóźnień oraz przedłoży oświadczenie dostawcy materiałów o niemożności terminowej realizacji dostawy oraz wskaże termin w jakim materiały zostaną dostarczone. Zamawiający wydłuży termin realizacji zamówienia o czas wynikający z opóźnień. d) zmienią się powszechnie obowiązujące przepisy prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Strona inicjująca zmianę wskaże na piśmie zakres zmian wynikający ze zmian przepisów prawa oraz ich wpływ na terminową realizację przedmiotu zamówienia. 2) cena oferty ulegnie zmianie jeżeli: a) wystąpią roboty zamienne polegające na zastosowaniu innej technologii wykonania przedmiotu zamówienia lub materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, które okażą się korzystniejsze ze względu na ekonomikę lub czas realizacji lub ekologię lub trwałość elementów lub estetykę lub funkcjonalność. Zmiana inicjowana przez Wykonawcę wymaga złożenia wniosku wraz z uzasadnieniem, obliczeniem kosztów zmiany jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy oraz opisem wpływu zmiany na termin wykonania umowy. Jeżeli zmiana zostanie zainicjowana przez Zamawiającego - powiadomi on Wykonawcę o zmianie na piśmie celem akceptacji zmiany z prośbą o wyliczenie kosztów zmiany i wpływu na termin realizacji. Podstawę obliczenia kosztów zmiany, w przypadku gdy zmiany będą wynikać ze zmiany specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowi projekt zamienny oraz kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót lub też kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych; b) gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź zastosowanie rozwiązań lub materiałów zamiennych podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy lub zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o tym fakcie przedkładając pisemne uzasadnienie. Powyższa zmiana jest dopuszczalna jako zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te wskazane w dokumentacji projektowej oraz pod warunkiem nie zwiększenia ceny. c) wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie zakresie nie leży w interesie Zamawiającego. Zamawiający po uzgodnieniu zmian z inspektorem nadzoru zawiadomi Wykonawcę o zakresie robót, które nie będą wykonywane. Zamawiający zmniejszy wynagrodzenie Wykonawcy stosownie do zakresu wykonanych przez niego robót. Zamawiający w tym przypadku będzie brał pod uwagę ceny wykonania danego zakresu wskazane w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. d) zmienią się powszechnie obowiązujące przepisy prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Strona inicjująca zmianę wskaże na piśmie zakres zmian wynikający ze zmian przepisów prawa. Zamawiający ustali wysokość ceny brutto oferty w związku z dokonaniem koniecznych zmian. 3) jeżeli w trakcie realizacji umowy Wykonawca złoży oświadczenie o zaprzestaniu realizacji przez podwykonawcę niniejszej umowy zmianie ulegnie umowa w zakresie podwykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy z nowym podwykonawcą lub informacje na temat wykonania tej części umowy we własnym zakresie. 4) jeżeli w trakcie realizacji umowy Wykonawca złoży oświadczenie o zmianie zakresu prac powierzonych podwykonawcy zmianie ulegnie zakres prac powierzonych podwykonawcy. 5) jeżeli zmienią się osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymienionych w ofercie Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego na piśmie w terminie 3 dni od wystąpienia zmiany wskazując z imienia i nazwiska nowego kierownika robót oraz podając powody zmiany. Przy czym osoba winna posiadać kwalifikacje, doświadczenie oraz uprawnienia zawodowe co najmniej takie jakich żądał Zamawiający w SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie posiadania uprawnień złoży zaświadczenie właściwego podmiotu o nadaniu stosownych uprawnień. Zamawiający musi wyrazić zgodę na zmianę ww. osoby.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsog.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Iławie ul. Sienkiewicza 1 pokój 45a, parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Iławie, ul. Sienkiewicza 1 14-200 IŁAWA pokój 41 (sekretariat), parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.