eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Przebudowa drogi powiatowej nr DP 2023 S Zawady - Mokra - Kłobuck w km 0+000 do 5+100 - etap 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-10

Ogłoszenie nr 80944 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.

Kłobuck: Przebudowa drogi powiatowej nr DP 2023 S Zawady - Mokra - Kłobuck w km 0+000 do 5+100 - etap 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42703-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48733-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki, krajowy numer identyfikacyjny 15218075400000, ul. Rynek im. Jana Pawła II  13, 42100   Kłobuck, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 343 109 500, faks 343 109 507, e-mail zamowienia@klobuck.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.klobuck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr DP 2023 S Zawady - Mokra - Kłobuck w km 0+000 do 5+100 - etap 2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

R.272.1.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr DP 2023 S Zawady - Mokra - Kłobuck na odcinku od km 0+000 do 5+100 - etap 2, zgodnie z przyznaną promesą z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz wykonanie napraw wielkopowierzchniowych nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2023 S na odcinku od km 2+500 do km 9+550. Zakres przebudowy drogi nr DP 2023 S Zawady - Mokra - Kłobuck w km 0+000 do 5+100 - etap 2 obejmować będzie: -mechaniczne i ręczne ścinanie oraz karczowanie zagajników występujących w rowach przydrożnych, -frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału na odległość do 4 km, -roboty ziemne na poszerzeniach jezdni z wywozem materiału na odległość do 5 km, -wykonanie warstwy odsączającej z piasku i zagęszczenie mechaniczne gr. 15 cm, -wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 20 cm, -wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 10 cm, -mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej, -wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych gr. 7 cm, -wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych gr. 5 cm, -skropienie asfaltem krawędzi jezdni oraz połączenia, -mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy o grub. 15 cm z transportem na odl. 5 km, -umocnienie poboczy i zjazdów warstwą podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, -ręczne czyszczenie i regulacja pionowa studzienek ściekowych, -wykonanie renowacji rowów przydrożnych i wyprofilowanie skarp i dna rowu, -plantowanie skarp i dna rowu wraz z obsianiem skarp trawą. Przedmiotem robót na odcinku drogi powiatowej nr 2023 S w km od 2+500 do 9+550 będzie wykonanie napraw wielkopowierzchniowych nawierzchni jezdni, o zakresie jn.: -frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 4 km, -mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, -ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, warstwy ścieralnej o grub. po zagęszczeniu 4 cm, -skropienie asfaltem krawędzi naprawionych powierzchni jezdni oraz połączeń. Zadanie zostanie zrealizowane na następujących odcinkach: - w km od 2+500 do km 2+564, - w km od 2+546 do km 2+650, - w km od 3+000 do km 3+540, - w km od 8+650 do km 9+550. Celem wykonania wyceny powyższych robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1 do siwz oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do siwz. Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 3 do siwz. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana jest dalej "SIWZ" lub "Specyfikacją". Przedmiot zamówienia zwany jest dalej "przedmiotem zamówienia" lub "Robotą". Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t .j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudniał we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: -operatorów/kierowców: koparki, frezarki, ścinarki poboczy, równiarki do profilowania, walca drogowego, rozkładarki mas bitumicznych, -osoby wykonujące karczowanie zagajników, -osoby czyszczące jezdnie, -osoby plantujące skarpy rowów przydrożnych, -osoby utrzymujące czasową organizację ruchu. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z działem VIII pkt 8 SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45233223-8, 45112100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2373744.23
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Strabag Infrastruktura Południe Sp. z o.o,,  ,  Wysoka ul. Lipowa 5a,  52-200,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2422355,14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2422355,14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2814459,60
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: całość robót objętych zamówieniem za wyjątkiem wykonania nawierzchni bitumicznych.
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.